Se încarcă lista de magazine

Se încarcă...
Nu e magazinul corect? Alege altul!
Modifică
Oferte afișate pentru

Ultimul magazin selectat

Ce gătim azi? - Rețete pentru fiecare zi din săptămână

Ce gătim azi? - Rețete pentru fiecare zi a săptămânii

Dacă ești chef la tine în bucătărie, știi cât de greu este să faci mereu câte ceva diferit de mâncare. De aceea, ți-am pregătit o selecție de rețete pentru fiecare zi a săptămânii.

Evident, poți alege preparatele după bunul tău plac sau după ce analizezi ce ai în cămară ori frigider. Sperăm totuși că variantele propuse de noi sunt un start bun în pregătirea meniului tău săptămânal.

Inspiră-te, joacă-te cu ingredientele, fii creativ la tine în bucătărie și surprinde-i pe cei dragi cu preparate noi și gustoase de fiecare dată.

Salvează această pagină la favoritele tale și revino în fiecare vineri pentru a vedea meniul pentru săptămâna următoare. Astfel, poți să pregătești mai simplu lista de cumpărături.


Meniu săptămânal

Rețete pentru săptămâna 30 martie - 5 aprilie

  • Luni: Supă de pui – Săptămâna bună începe cu o supă bună. Iar cu această rețetă, rezultatul delicios este garantat. Desigur, dacă vrei să îi adaugi puțină textură, poți prepara și câteva găluște din griș, pe care să le adaugi la final și să le fierbi aproximativ 10 minute, până când devin moi și pufoase.
  • Marți: Tartă-omletă – Dacă îți plac tartele și îți place omleta, în această rețetă te poți bucura de ambele. Preparatul final poate fi servit la micul dejun, dar și la prânz, alături de un bol mare de salată. Pentru inspirație, vezi rețetele noastre de salată.
  • Miercuri: Astăzi îți recomandăm să încerci o rețetă puțin diferită – zeamă lungă, să ajungă, servită cu o porție de răbdări prăjite. Da, ai ghicit, este păcăleală de 1 aprilie! Dar serios vorbind, poți încerca această tigaie de gnocchi și legume, un preparat vegetarian gustos și hrănitor.
  • Joi: Ciuperci înfășurate în bacon – E clar, baconul are capacitatea de a îmbunătăți orice rețetă. Atunci când gustul inconfundabil al ciupercilor întâlnește savoarea baconului, se produce o explozie delicioasă pentru papilele gustative. Încearcă rețeta și convinge-te.
  • Vineri: Iahnie de cartofi – Când spui iahnie, te gândești automat la o rețetă cu fasole. Dar știai că iahnia poate fi și de cartofi? Rețeta pe care noi ți-o propunem este ușor de preparat și are și avantajul de a fi complet vegetariană, astfel că este potrivită și pentru o zi de post.
  • Sâmbătă: Frigărui multicolore – Dacă e weekend, e timpul pentru un grătar. Noi îți recomandăm să stai acasă și să organizezi o întâlnire online cu prietenii, iar fiecare își poate pregăti pe grătarul pentru aragaz sau cel al cuptorului aceste frigărui cu carne și multe legume.
  • Duminică: Cuș-cuș cu carne și legume – Știai că, deși seamănă ca aspect cu orezul, ingredientul principal din cuș-cuș (sau cous cous) este grâul dur? Acesta este specific bucătăriei din Africa de Nord, dar prin această rețetă ai ocazia să îl încerci chiar la tine acasă.
  • Desertul săptămânii: Chec îmbrăcat în ciocolată – Ce poate fi mai bun decât un chec proaspăt scos din cuptor? Un chec proaspăt scos din cuptor, învelit în ciocolată! Atenție însă la cantitatea consumată, pentru a nu te trezi cu kilograme nedorite în plus.

Pentru că rețetele de săptămâna aceasta sunt puțin mai bogate în calorii, te sfătuim să nu uiți să faci mișcare. Andrei Roșu, sportiv de anduranță, antreprenor, blogger și vorbitor inspirațional, îți prezintă  câteva soluții creative pentru a face sport acasă, inclusiv o serie de exerciții fizice pe care să le încerci.

Meniu săptămânal

Rețete pentru săptămâna 23 – 29 martie

  • Luni: Tartă cu roșii – Știm, e luni și nimeni nu are chef de gătit la început de săptămână. De aceea îți propunem o rețetă simplă și gustoasă, cu doar 5 ingrediente. Astfel, nu trebuie să petreci prea mult timp în bucătărie.
  • Marți: Piept de pui cu lămâie și cimbru – Carnea de pui este ușoară și hrănitoare, iar condimentată cu cimbru și stropită cu zeamă de lămâie este un adevărat deliciu. Noi îți recomandăm să o servești alături de o salată sau cu o garnitură de legume.
  • Miercuri: Păstrăv cu legume – Pentru că astăzi este dezlegare la pește, te invităm să încerci o rețetă cu acest ingredient. Păstrăvul se potrivește perfect cu un sos de iaurt cu maioneză. În plus, se gătește rapid. Masa va fi gata cât ai zice pește!
  • Joi: Supă de pui cu tăiței și legume – O rețetă clasică, ce îți merge la suflet și te poartă cu gândul în copilărie. Supa de pui cu tăiței și legume este un tip de „comfort food” sănătos și sățios, ca să nu mai spunem că este și ușor de preparat.
  • Vineri: Lipie cu legume – Potrivită atât pentru prânz, cât și pentru cină, această rețetă este foarte versatilă. O poți transforma chiar și într-o rețetă de post, dacă înlocuiești brânza feta cu tofu și șunca cu linte sau boabe de fasole din conservă.
  • Sâmbătă: Ravioli din sfeclă roșie cu ciuperci și cușcuș – O rețetă puțin mai complexă, dar pentru că tot e weekend, merită să o încerci. Mai mult, este complet vegană. Așadar, caută în cămară borcanul de sfeclă roșie murată și apucă-te de treabă.
  • Duminică: Ardei umpluți cu brânză – Nu știi ce să mai mănânci la micul dejun? Această rețetă rapidă îți oferă toată energia de care ai nevoie. Poți chiar să păstrezi câteva porții și pentru diminețile din săptămâna următoare.
  • Desertul săptămânii: Ștrudel cu mere – De ce să îți cumperi ștrudel, când îl poți prepara chiar la tine acasă? Nu trebuie să fii maestru patiser, cu rețeta pe care ți-o propunem, chiar nu este greu. Pont: merge de minune cu o lingură de înghețată de vanilie alături.

Ca să îți fie mai ușor să te organizezi, nu uita să îți pregătești o listă înainte de a merge la cumpărături. Dacă ai nevoie de ajutor, află că poți face acest lucru chiar din aplicația Kaufland. De asemenea îți recomandăm, pe cât posibil, să mergi neînsoțit la cel mai apropiat magazin, pentru a evita aglomerația, și să cumperi doar în cantități destinate consumului personal. Află aici și alte recomandări pentru a fi responsabil la cumpărături.


Meniu săptămânal

Rețete pentru săptămâna 16 – 22 martie

  • Luni: Salată de năut cu legume - Această rețetă este potrivită atunci când ții post sau dacă ești vegetarian. Roșiile, pătrunjelul și lămâia îți aduc un plus de vitamine, în timp ce năutul îți asigură proteinele, fiind un înlocuitor ideal pentru carne.
  • Marți: Supă cremă de țelină și ciuperci - O rețetă rapidă, ce conține doar câteva ingrediente. Însă aroma acestei supe îți va fi cu siguranță pe plac. Nu uita să adaugi crutoane și smântână, pentru un gust deosebit.
  • Miercuri: Ardei umpluți cu orez - Deși este o rețetă care se prepară în mod obișnuit cu carne, ardeii umpluți cu orez sunt la fel de gustoși și sățioși. Încearcă-i la cină și pune la pachet o porție și pentru prânzul de mâine.
  • Joi: Mâncare de pui cu ardei - O masă delicioasă și ușor de preparat? Da, este posibil. Secretul este în rețeta propusă de noi, care îți aduce o pată de culoare în farfurie.
  • Vineri: Pilaf cu ciuperci - Poate fi folosit atât ca garnitură, cât și ca un fel de mâncare de sine stătător. Indiferent cum alegi să îl consumi, acest pilaf te îmbie cu savoarea ciupercilor și finețea orezului.
  • Sâmbătă: Tagliatelle cu bacon și ou - Dacă e weekend, e timpul pentru un răsfăț culinar. Și ce îți poate bucura mai mult papilele gustative decât o porție de paste cu bacon, deasupra cărora să presari parmezan din belșug?
  • Duminică: Plăcintă haiducească - Cine spune că plăcinta este doar pentru desert? Încearcă această rețetă de plăcintă cu carne și invită-ți întreaga familie la masă.
  • Desertul săptămânii: Tartă cu alune de pădure - O prăjitură rafinată, pe care o poți pregăti singur, dacă urmezi instrucțiunile din rețeta noastră. Cei dragi sigur se vor bucura de rezultat și îți vor acorda premiul pentru cel mai bun cofetar.

Sperăm că ți-au plăcut propunerile noastre! Iar dacă totuși nu ai găsit nimic pe gustul tău, caută o rețetă aici.


Meniu săptămânal

Rețete pentru săptămâna 9 – 15 martie

  • Luni: Cartofi franțuzești – Această rețetă este foarte simplă și ai nevoie doar de câteva ingrediente. La final, vei avea un preparat principal delicios și consistent, care poate fi servit cu o salată proaspătă.
  • Marți: Frigărui nemțești – Bacon, cartofi și ceapă. Pui câteva condimente și unt, iar apoi le gătești pe grătar sau, în lipsa lui, la cuptor.
  • Miercuri: Tocană de legume pestriță – Această rețetă fără carne este un adevărat curcubeu în farfurie. Noi îți recomandăm să o prepari din șapte ingrediente principale, dar nimic nu te oprește să adaugi și dovlecei, roșii sau alte legume.
  • Joi: Piept de pui cu inele de ceapă – Am ajuns la mijlocul săptămânii și de aceea îți propunem o rețetă foarte simplu de preparat. Nu ar trebui să-ți ia mai mult de 30 de minute. Te provocăm să o încerci!
  • Vineri: Supă cremă de linte –  Nu puteam să avem un meniu săptămânal în care să nu includem o supă. Propunerea noastră este ideală pentru o zi de post și poate fi o masă principală. Știai că lintea are un conținut ridicat de proteine și fibre?  
  • Sâmbătă: Șalău prăjit – Ai invitați la masă în weekend? Poți încerca rețeta noastră. Pe lângă pește, poți pune o garnitură de cartofi prăjiți și o salată de roșii. Nu vei da greș!
  • Duminică: Chiftele de pui – Nu sunt pârjoalele clasice, dar sunt la fel de delicioase. Alături de o salată de varză murată, sunt ideale pentru un prânz de duminică. 
  • Desertul săptămânii: Cheesecake cu ciocolată și zmeură – La final de săptămână merităm un desert făcut în casă. Cu siguranță că va fi savurat din prima zi de către toată familia.

Bonus! Ai nevoie de inspirație pentru a pregăti o mâncare de post? Ți-am pregătit zeci de rețete delicioase. Ciorbe, tocănițe, salate, legume la cuptor, pe toate le găsești aici.


Caută în ofertă ingredientele din rețete

Valabilitate: din 25.03.2020 până în 31.03.2020