Se încarcă lista de magazine

Se încarcă...

Întrebări frecvente

Ai întrebări cu privire la prezența noastră în mediul online? Dorești să știi mai multe despre noi și despre sortimentul oferit? Am adunat pentru tine cele mai frecvente întrebări cu privire la oferta noastră și le-am enumerat în cele ce urmează. Iar dacă nu ai găsit aici răspunsul căutat, te încurajăm să ne contactezi utilizând formularul de contact sau apelându-ne.

Întrebări generale despre funcționarea paginii

Nu pot deschide fișierul PDF. Care este cauza?

Pentru deschiderea unui fișier PDF ai nevoie de un program special. Descărcă Adobe Reader gratuit accesând acest link

De ce opțiunea de selectare magazin prin funcția de localizare nu funcționează la mine?

Pentru a ți se stabili automat locația, fă clic la opțiunea de selectare magazin pe simbolul din dreapta, de lângă caseta de căutare (compas). Dacă ai primit un mesaj de eroare, verifică setările browserului. Asigură-te că funcția de localizare este activată. Dacă apoi tot nu este posibilă localizarea, poți găsi un magazin, relativ simplu, căutându-l manual.

De ce apar erori de afișare pe tabletă sau pe smartphone-ul meu?

În prezent, pagina noastră web poate fi afișată în mod optim numai pentru smartphone-uri și tablete cu sistemele de operare Android și iOS prin browserele mobile preinstalate ale acestora. De exemplu, accesul din BlackBerry nu este posibil.

Despre newsletter

Cum mă pot abona/dezabona la/de la newsletterul Kaufland?

Te poți abona la newsletterul nostru din pagina de aici. Te poți dezabona urmând linkul din orice newsletter. Acest link îl găsești în partea inferioară a newsletterului.

Ce se întâmplă cu datele mele care au fost colectate cu ocazia abonării la newsletter?

Datele tale se colectează, prelucrează și utilizează în conformitate cu dispozițiile privind protecția datelor. În acest caz se aplică principiile noastre de protecție a datelor.

Cum îmi pot modifica datele de profil?

Îți poți modifica datele de profil urmând linkul din orice newsletter. Acest link îl găsești în partea inferioară a newsletterului. 

Cât de frecvent se trimite newsletterul Kaufland?

Newsletterul Kaufland se trimite cel puțin o dată pe săptămână. Aici te poți abona la newsletterul nostru – bineînțeles, gratuit: 

Către abonare

Imaginile din newsletter nu se afișează. Ce pot face?

Dacă imaginile din e-mailul tău nu se afișează, acest lucru poate avea mai multe cauze. Pentru a vedea imagini în e-mailul html, ai nevoie de acces activat la internet, întrucât imaginile se încarcă la deschiderea e-mailului. Este posibil, de asemenea, să fie blocată afișarea imaginilor în programul tău de e-mail sau să fie permise e-mailuri HTML. Verifică-ți eventual setările.

De ce primesc un mesaj de eroare la confirmarea abonării mele la newsletter?

Dacă atunci când faci clic pe linkul de confirmare primești un mesaj de eroare, probabil că în e-mail linkul se separă, continuându-se pe rândul următor. Copiază în acest caz linkul complet, adaugă-l manual în browser și asigură-te că linkul nu prezintă spații goale.

În cazul în care nu confirmi abonarea în termen de 14 zile, datele tale se șterg automat din sistemul nostru. Te poți reabona oricând cu aceeași adresă de e-mail.

De ce nu am primit ultimul newsletter?

Dacă nu se trimite un newsletter, este posibil ca căsuța ta poștală să fie plină sau ca newsletterul să fi intrat în folderul Spam. Dacă nu ai primit încă niciun newsletter, probabil că ai omis să faci clic pe linkul de confirmare din e-mail. Dacă linkul nu mai funcționează, abonează-te din nou. Reține faptul că nu te poți abona cu o adresă de e-mail care începe cu admin@, news@, service@, webmaster@ sau ceva similar. Din păcate, din motive tehnice, sistemul nostru nu poate trimite niciun newsletter la aceste adrese. Folosește o adresă de e-mail referitoare la o persoană reală, de ex. george.cutare@ sau george1985@.

Nu primesc niciun newsletter, deși m-am abonat. Care este cauza?

După abonarea la newsletterul nostru primești un e-mail de confirmare. Trebuie să faci clic pe linkul din acest e-mail, pentru a finaliza abonarea. Verifică în folderul Spam dacă nu ai primit e-mailul în termen de o oră.

Dacă nu confirmi abonarea, datele tale se șterg în mod automat din sistemul nostru după 14 zile. Te poți apoi reabona cu aceeași adresă de e-mail.

Căutare magazine și oferte

Pot accesa catalogul cu oferte și fără JavaScript?

Dacă JavaScript este dezactivat, catalogul cu oferte nu poate fi deschis și apare un mesaj de eroare. Activează JavaScript și vei putea deschide ofertele din catalog.

Coincid prețurile de pe internet cu cele din cataloage?

Prețurile promoționale din catalogul cu oferte sunt, de regulă, identice cu cele publicate în pagina noastră de internet, aferente fiecărui magazin în parte. Este totuși posibil să reducem și mai mult ulterior prețul unui produs; în acest caz este valabil prețul de pe internet. Nu uita faptul că oferta poate diferi de la un magazin la altul.

Cum îmi pot modifica magazinul?

Magazinul pentru care îți sunt afișate ofertele în prezent este menționat în partea de sus, în stânga. Pentru a-l modifica, fă clic pe acesta. Acolo ai posibilitatea de selecta manual alt magazin. 

În plus, intră aici pentru a vedea ce trebuie să faci ca să îți schimbi magazinul.

Cum pot păstra permanent magazinul selectat?

Magazinul selectat se păstrează prin intermediul unui cookie. De îndată ce ți s-a alocat un magazin pe baza locației tale sau ai selectat tu manual un magazin, browserul tău de internet a stocat modulul cookie; la următoarea ta vizită, nu mai este nevoie să selectezi încă o dată magazinul dorit. Dacă la următoarea ta vizită trebuie să îți selectezi din nou magazinul favorit, verifică setările din browser, sau – după caz – acceptă cookieurile paginii noastre.

Unde găsesc cel mai apropiat magazin, o descriere a itinerariului și programul de funcțioare?

Folosește funcția noastră de căutare magazin. La fiecare magazin găsești și program de lucru, date de contact de telefon și un link care te ajută să-ți planifici traseul până la magazin.

Caută un magazin folosind iconița din dreapta logo-ului Kaufland.

De ce nu funcționează opțiunea de selectare a magazinului prin localizare?

Pentru a-ți stabili automat locația, fă clic la funcția de căutare magazin pe simbolul din dreapta, lângă caseta de căutare (compas). Dacă ai primit un mesaj de eroare, verifică setările browserului. Asigură-te că funcția de localizare este activată. Dacă ulterior tot nu este posibilă localizarea, poți găsi un magazin căutându-l manual.

Intră aici pentru a vedea cum îți poți schimba magazinul.

Pot vizualiza și descărca ofertele ca PDF răsfoibil?

Da, începând de miercuri vei putea oricând citi și online cataloagele noastre pentru noua săptămână de oferte. Parcurge toate ofertele magazinului tău și lasă-te surprins săptămână de săptămână de reduceri excelente, idei de rețete noi și informații utile.

Deschide catalogul

De ce nu se deschid cataloagele?

Dacă nu se deschid cataloagele, acest lucru poate fi cauzat de faptul că fereastra pop-up a browserului este blocată din setări. Pentru a afișa cataloagele, modifică setările în așa fel încât browserul tău să permită afișarea ferestrelor pop-up pentru pagina noastră de internet.

Lista de cumpărături

De ce trebuie să mă înregistrez pentru a folosi lista de cumpărături?

Pentru a putea deschide lista de cumpărături atât din aplicația Kaufland, cât și din pagina de internet, este necesar să ai cont.

Pot tipări lista?

Da, accesează lista de cumpărături și acționează iconița de tipărire.

Concursuri

Am voie să particip la un concurs?

Toți clienții noștri se pot înscrie la concursurile organizate de noi. Înainte de înscriere, te rugăm să citești regulamentul de participare, publicat odată cu concursul.

Nu pot participa la un concurs cu premii, deoarece pagina nu s-a încărcat complet. Ce pot face?

Dacă un concurs cu premii nu s-a încărcat complet, ar trebui să ștergi memoria cache a browserului, modulele cookies și fișierele temporare. 

Unde pot vedea dacă am câștigat la vreun concurs cu premii?

Accesează pagina unui concurs din secțiunea „Noutăți” și verifică acolo dacă te numeri printre norocoșii câștigători.

Cumpărături în magazine

Există restricții cantitative în cazul ofertelor speciale?

Ofertele noastre se adresează tuturor clienților noștri. Ne dorim ca de ofertele noastre să se bucure un număr cât mai mare de clienți, prin urmare recomandăm achiziționarea produselor în cantități pentru uz casnic. 

Unde găsesc informații privind cel mai apropiat magazin?

Folosește pentru aceasta funcția noastră de căutare magazin:

Selectează acum magazinul folosjnd iconița din dreapta logo-ului Kaufland.

Cum stabiliți cantitățile pentru acțiunile promoționale?

Noi stabilim cantitățile pe baza istoricului pentru produse similare. În acest caz se aplică de obicei foarte bine „rata de succes”.  În ciuda pregătirii complexe a acțiunilor noastre promoționale și a aprovizionării suficiente a magazinelor noastre, se poate întâmpla din păcate ca viteza de epuizare a unui articol să ne depășească așteptările. Te asigurăm că stabilim întotdeauna cu foarte mare grijă cantitățile necesare pentru ca tu să fii mulțumit. 

Unde pot să aflu care sunt orele de funcționare ale magazinului?

Folosește funcția de căutare a magazinului. Acolo găsești și orele de funcționare ale magazinelor noastre. 

Caută un magazin.

Cum găsesc un magazin care are un serviciu special?

Dacă în apropierea ta se află mai multe magazine Kaufland, poți căuta magazinul dorit cu un anumit serviciu prin funcția de filtrare. Pentru acest lucru, folosește funcția de filtrare serviciu, din cadrul opțiunii de căutare a unui magazin.

Cum pot contacta un magazin?

Adresează-te colegilor noștri de la Centrul Relații Clienți, apelând numărul de telefon 0800 080 888  (număr apelabil doar din reţelele Orange, Vodafone, Telekom, Upc România şi RCS&RDS), de luni până vineri, în intervalul orar 08.00 - 20.00, iar sâmbăta în intervalul orar 08.00 - 17.00. Ei îți vor oferi informații despre magazinele noastre.

Se poate plăti la Kaufland cu card contactless?

Plata de tip contactless s-a introdus în toate magazinele Kaufland și este disponibilă.

Pot plăti cu cardul?

Bineînțeles. Toate magazinele noastre sunt dotate cu POS pentru plata cu cardul.

Întrebări generale referitoare la sortiment

Ce mărci proprii oferim?

Îți oferim următoarele mărci proprii:

  • EXQUISIT, produse alimentare pentru gurmanzi, disponibilă sezonier în magazinele noastre
  • K-Bio, produse ecologice
  • K-Classic
  • absolut orice pentru bebelușul tău de la K-Classic baby
  • produse fără lactoză de la K-Classic fără lactoză
  • produse vegane și vegetariene de la K-take it veggie
  • vinuri Cultura Vini
  • aparate electrice SWITCH ON

Produsele marcă proprie se produc exclusiv pentru noi.

Găsesc produse marcă proprie în orice magazin?

Da, produsele noastre marcă proprie le găsești în toate magazinele Kaufland. Varietatea produselor oferite diferă de la magazin la magazin.

Ce este laptele ESL?

Laptele proaspăt pasteurizat prin metoda clasică are de obicei un termen de garanție de 5-7 zile. Cu ajutorul noilor metode de fabricaţie, „Încălzire la temperaturi înalte” şi „Microfiltrare”, termenul de garanţie al laptelui proaspăt poate fi adus până la 3 săptămâni. Acest lapte este desemnat ca fiind lapte ESL (= Extended Shelf Life).

Pentru a-ți uşura decizia în calitate de consumator, reține următoarele:

  • laptele proaspăt clasic se marchează suplimentar cu „metodă de fabricaţie tradiţională”,
  • iar în cazul laptelui ESL se aplică suplimentar pe ambalaj „termen de valabilitate extins”.

În cazul laptelui proaspăt de la K-Classic şi K-Bio este vorba despre lapte ESL, pentru a-ți putea oferi avantajul termenului de garanţie extins.

Bonuri de masă

Ce tichete de masă se acceptă în Kaufland?

https://media.kaufland.de/images/PPIM/AP_Content_150/rum/49/06/Asset_1024906.jpg

În magazinele Kaufland se acceptă tichete de la emitenții menționați în continuare.

Edenred

  • Tichete de masă - format hârtie
  • Tichete cadou - format hârtie
  • Tichete Asist - format hârtie
  • Tichete Junior - format hârtie
  • Tichete de masă - format electronic (Card Ticket Restaurant)
  • Tichete cadou - format electronic (Card Compliments)

Chèque Déjeuner

  • Tichete de masă - format hârtie
  • Tichete cadou - format hârtie
  • Tichete de masă - format electronic (card)

Sodexo

  • Tichete de masă - format hârtie
  • Tichete cadou - format hârtie
  • Tichete de masă - format electronic (card)

Cuget Liber

  • Tichete de masă
  • Tichete cadou

Card Menu de la UniCredit Bank

  • Tichete de masă - format electronic.

K-Classic

Ce produse lactate de la Kaufland sunt fabricate cu lapte crud?

Majoritatea produselor lactate se produc cu lapte termizat sau pasteurizat.

De ce pe ambalajul produselor K-Classic se specifică „Produs pentru Kaufland”?

La Kaufland stabilim singuri conceptul mărcii K-Classic şi definim cerinţele privind calitatea produselor şi ambalajul. Noi ne asumăm întreaga răspundere juridică. Prin urmare, suntem menţionaţi ca producător pe produsele K-Classic.

De ce produsele K-Classic sunt fabricate de mai mulţi producători?

Obiectivul nostru este acela de a-ţi oferi fiecare produs K-Classic la un raport calitate-preţ excepţional. În acest context dorim să garantăm respectarea cerinţelor noastre de calitate ridicată prin furnizori performanți din ţară şi din străinătate. Experţii noştri în achiziţii acordă în cadrul cooperării cu diferiţi producători o importanţă deosebită menţinerii reduse a distanţelor de transport, pentru a îţi garanta prospeţime absolută. 

K-Bio

Ce este K-Bio?

K-Bio este marca bio pe care o găseşti exclusiv la Kaufland. Sortimentul cuprinde articole variate şi se extinde permanent. Toate articolele sunt cultivate, produse şi ambalate în conformitate cu standardele stricte ale Regulamentului CE privind produsele ecologice. Articolele K-Bio se găsesc în diferite raioane de produse: produse lactate, legume şi fructe, tăiţei, sucuri, dulceţuri, supe, făină şi multe altele. Articolele ecologice de la Kaufland sunt marcate corespunzător la raft.

La fel ca toate mărcile proprii de la Kaufland, şi produsele K-Bio înseamnă calitate controlată garantată a mărcii Kaufland. Pentru tine, acest lucru înseamnă că verificăm în mod regulat împreună cu laboratoare şi instituţii independente de cercetare respectarea standardelor privind calitatea produselor şi furnizorii. În plus, toate produsele K-Bio se verifică în mod regulat prin degustări. Scopul este acela ca produsele K-Bio să îți placă!

Poți cumpăra produsele K-Bio la prețuri avantajoase, din toate magazinele noastre.

Unde pot cumpăra articolele K-Bio şi cum le recunosc?

Găsești articolele K-Bio exclusiv în magazinele Kaufland. Articolele K-Bio sunt uşor de găsit, întrucât ele se află întotdeauna chiar la raionul de care aparțin. De exemplu, dulcețurile de la K-Bio le găsești în raftul cu dulcețuri. 

Articolele noastre bio au în general sigla eco. Articolele K-Bio le recunoști după sigla verde distinsă cu K roşu.

Cum asiguraţi calitatea mărcii articolelor K-Bio?

Noi acordăm o importanţă crucială calităţii K-Bio. Toţi furnizorii articolelor K-Bio trebuie să îndeplinească cerinţele Regulamentului CE privind produsele ecologice și să fie certificați de organismele de control abilitate. Numărul de control ecologic al organismului de control este imprimat în mod vizibil pe fiecare produs K-Bio.

Produsele K-Bio trebuie să fie pe gustul tău. Produsele K-Bio sunt, prin urmare, degustate în mod regulat și comparate cu produsele altor furnizori. În plus, experții în asigurarea calității ai Kaufland verifică în permanență împreună cu institute și laboratoare independente respectarea standardelor înalte de calitate ale Kaufland. Înțelegerile contractuale stricte cu producătorii asigură suplimentar standardul de calitate al K-Bio. Doar producătorii de încredere și performanți sunt contractați pentru producția și livrarea K-Bio. 

Prin ce se deosebesc produsele alimentare K-Bio de produsele convenționale?

Toate produsele K-Bio corespund reglementărilor stricte ale Regulamentului CE privind produsele ecologice. Acestea oferă indicații concrete privind metodele de cultivare și creștere a animalelor, utilizarea de produse fitosanitare și îngrășăminte. Astfel, în cazul produselor obținute ecologic este interzisă folosirea produselor fitosanitare chimice de sinteză sau a îngrășămintelor minerale ușor solubile, precum și iradierea produselor și a materiilor prime.

Potrivit Regulamentului CE privind produsele ecologice, pentru producție este obligatorie renunțarea la folosirea de materii prime modificate genetic. Produsele alimentare obținute ecologic nu se tratează cu potențiatori de aromă sintetici. Se renunță de asemenea la coloranți și substanțe aromatizante, sintetice. Adjuvanții sunt permiși doar într-o măsură limitată.

Bineînțeles că și în cazul produselor obținute convențional se renunță parțial la utilizarea de potențiatori de aromă, arome sau coloranți sintetici. Această renunțare este însă voluntară și nu constituie o cerință legală obligatorie. 

De unde provin articolele K-Bio?

Căutăm în permanență cele mai bune produse și cei mai fiabili și performanți furnizori. Pentru toate articolele K-Bio urmărim să asigurăm o distanță scurtă între producție și vânzare. Totuși, sezonalitatea nu face întotdeauna posibilă achiziționarea oricărui produs din apropiere. 

Obligativitatea respectării reglementărilor stricte ale Regulamentului CE privind produsele ecologice și a tuturor standardelor noastre de calitate se aplică pentru toate produsele K-Bio. Indiferent dacă acestea provin din regiuni autohtone sau din străinătate.

Se folosesc pentru K-Bio și materii prime, respectiv produse din ferme aflate în conversie?

Nu se folosesc produse din exploatații agricole care în prezent se află în proces de conversie la agricultura ecologică. Toți producătorii care produc și furnizează articole K-Bio trebuie să fie certificați corespunzător celor mai stricte norme ale Regulamentului CE privind produsele ecologice.

Cum identifici un produs alimentar ecologic?

Foarte simplu: Doar produsele alimentare ecologice au voie să poarte sigla de produs ecologic cu specificarea respectivului organism de control ecologic. Sigla de ecologic certifică faptul că un produs ecologic este obținut în conformitate cu reglementările stricte ale Directivei CE privind produsele ecologice și verificat la intervale regulate de timp de organisme de control independente, autorizate. Totuși, aplicarea siglei pe ambalaj nu este obligatorie. Acest lucru este voluntar.

Toate produsele obținute pe cale ecologică în conformitate cu reglementările Regulamentului CE prezintă într-o manieră clară denumirea și numărul respectivului organism de control ecologic competent.  Sigla oferă un reper rapid suplimentar.

Care este diferența dintre bio și ecologic?

Nu există niciuna. Ambii termeni sunt definiți în Regulamentul CE privind produsele ecologice. Un produs poate fi desemnat ca fiind bio sau ecologic numai în cazul în care ingredientele sale provin într-o pondere de cel puțin 95 la sută din agricultura ecologică.

Cum se garantează respectarea Regulamentului CE privind produsele ecologice?

Organisme de control ecologic independente verifică în mod regulat la furnizor respectarea Regulamentului CE privind produsele ecologice. Organismele de control ecologic sunt organisme de control autorizate de stat. Acestea verifică fermele care produc produse alimentare ecologice. Poți fi sigur că: Toți furnizorii K-Bio sunt obligați de Kaufland prin contract să respecte criteriile stricte ale Regulamentului CE privind produsele ecologice! În plus, toate articolele K-Bio sunt verificate în mod regulat de laboratoare şi institute independente cu privire la respectarea standardelor înalte de calitate ale Kaufland.

De ce articolele K-Bio nu poartă sigiliul Bioland?

Toate produsele K-Bio sunt produse în conformitate cu reglementările Regulamentului CE privind produsele ecologice şi poartă sigla eco. Pentru a putea oferi cantităţi suficiente, pot exista mai mulţi producători care produc pentru K-Bio. Este foarte posibil ca un articol K-Bio să fi fost realizat conform reglementărilor Bioland, care să nu poată fi însă garantat integral. Prin urmare, articolul nu este marcat şi cu sigla Bioland.

K-Baby

Când trebuie să dau bebelușul cu cremă?

Noi recomandăm să dai bebelușul cu cremă cu o jumătate de oră înainte de a ieși din casă. Este indicat să repeți această procedură la fiecare două ore. Același lucru este valabil după ce a stat o perioadă în apă. Laptele de îngrijire K-Classic baby și crema de față K-Classic baby sunt ideale în acest scop.

Ce temperatură trebuie să aibă apa de îmbăiat și cât ar trebui să dureze baia?

Ideal ar fi de la 5 până la 10 minute, la 37 grade Celsius.

De când trebuie folosit un șampon?

Întrucât nou-născuții nu au păr sau au foarte puțin păr și creșterea părului nu s-a uniformizat, este suficient să îl cureți cu apă de baie și o lavetă. Abia când părul se îndesește, poți să-i speli părul, în funcție de necesitate, cu șamponul delicat K-Classic baby.

Se potrivesc șervețelele umede K-Classic Baby și pentru demachiere?

În principiu, șervețelele umede K-Classic baby se pot folosi și pentru față. Totuși nu s-au efectuat analize pentru a stabili în ce măsură se potrivesc și pentru demachiere. De aceea recomandăm să folosești pentru demachiere produse speciale.

Ce miresme conțin șervețelele umede K-Classic Baby?

Pentru șervețelele umede de la K-Classic baby se utilizează numai miresme care s-au dezvoltat în mod special pentru folosirea pe pielea sensibilă a bebelușului.

Unde arunc șervețelele K-Classic Baby?

Șervețelele nu se pot elimina la toaletă, ci trebuie aruncate la găleata de gunoi.

Se pot folosi articolele de îngrijire K-Classic Baby și de către adulți?

Produsele sunt destinate bebelușilor și copiilor mici, însă se pot utiliza și de către adulți.

Conțin scutecele K-Classic Baby parfum sau loțiune?

Nu. Scutecele K-Classic baby nu conțin deloc loțiuni și parfumuri.

Conțin scutecele de la K-Classic Baby latex natural?

Scutecele K-Classic baby nu conțin latex natural. Latexul care apare în natură conține proteine alergene. Întrucât scutecele K-Classic baby nu conțin latex natural, nu există nici pericolul unor alergii.

În ce măsură stratul de protecție al scutecelor permite pielii să respire?

Stratul de protecție permite transferul de aer și abur. Acest lucru este garantat datorită porilor prin care aburii formați de lichide în scutece pot ieși în exterior. Astfel, se asigură o reglare a temperaturii și o senzație de confort la purtare. Stratul de protecție asigură totodată o protecție sigură împotriva scurgerii.

Sunt scutecele K-Classic Baby sigure din punct de vedere dermatologic?

Scutecele K-Classic baby au fost analizate în privința compatibilității dermatologice. S-a dovedit că scutecele K-Classic baby sunt foarte bine suportate pe piele.

Ce înseamnă indicația ”Plus” la mărimile Maxi Plus și Junior Plus?

Mărimile scutecelor sunt identice cu mărimile fără adaosul Plus. Caracteristica specială o reprezintă însă faptul că puterea de absorbție a mărimilor Plus este mai mare. Acestea pot prelua și depozita mai mult lichid. Astfel, se potrivesc în special pentru utilizarea în timpul nopții. Și sunt ideale și pentru copiii mai mari, cărora nu li se potrivesc încă mărimile următoare, dar care au un necesar de protecție mai mare, întrucât au deja un aport mai mare de lichide.

K-Classic fără lactoză

Cum se obţin produsele lactate fără lactoză?

La producţia în fabrici de lactate, lactoza fie este descompusă prin adăugarea de enzime, fie este îndepărtată prin filtrare. Acest proces nu afectează cei mai importanţi nutrienţi precum proteinele, calciul şi vitaminele. 

De ce este dulce laptele fără lactoză?

Produsele lactate fără lactoză sunt deseori ceva mai dulci decât cele cu lactoză, deoarece ambele monozaharide galactoza şi glucoza (descompuși din lactoză) au o putere de îndulcire mai mare.

Produsele lactate fără lactoză nu mai conţin zahăr?

Nu. Lactoza se descompune în galactoză şi glucoză. Acestea sunt monozaharide.

Conţin lactoză toate sortimentele de brânză?

În principiu se aplică următorul principiu: cu cât brânza este lăsată mai mult timp la maturat, cu atât aceasta conţine mai puţină lactoză. În timpul procesului de maturare, lactoza se descompune în componentele sale glucoză şi galactoză, care apoi sunt transformate în acizi lactici. O mare parte din zahărul din lapte rămâne deja în zer la producerea brânzei. Dimpotrivă, brânzeturile proaspete de exemplu nu sunt maturate, astfel că ele conţin cantităţi mai mari de lactoză.

Sunt produsele fără lactoză K-Classic potrivite şi pentru cei alergici la proteinele din lapte?

Nu, laptele şi produsele lactate fără lactoză nu sunt potrivite pentru persoanele alergice la proteinele din lapte, deoarece ele conţin de asemenea proteine din lapte.

Pot fi utilizate produsele K-Classic fără lactoză pentru gătit şi copt precum laptele şi produsele lactate convenţionale?

Da, produsele noastre K-Classic fără lactoză pot fi de asemenea utilizate precum produsele lactate convenţionale.

SWITCH-ON

Cum identific produsele SWITCH ON?

Poţi identifica toate articolele noastre SWITCH ON după sigla SWITCH ON de pe ambalaje – descoperă calitatea controlată garantată la preţ de discounter.

Află mai multe despre aparatele noastre electrice din pagina SWITCH ON.

Se oferă garanţie pentru produsele SWITCH-ON?

Da, acordăm garanție de trei ani pentru toate produsele de la SWITCH ON, de la data de achiziţionare – deci semnificativ mai lungă decât cea prevăzută de lege.

Cum se garantează calitatea produselor SWITCH ON?

Noi dispunem verificarea şi certificarea tuturor produselor noastre SWITCH ON de către institute independente acreditate de renume precum TÜV Rheinland conform criteriilor stabilite, sub următoarele aspecte:

  • funcţionalitate
  • durabilitate
  • accesibilitate
  • siguranţa verificată

Ce pot face dacă nu sunt mulţumit de produsul SWITCH ON?

Dacă nu ești mulţumit de un articol, ne ţinem bineînţeles promisiunea: „Banii înapoi pe loc!” Preţul de achiziţie ţi se returnează la următoarea vizită, la Biroul de informaţii al magazinului.

Unde găsesc instrucţiuni de utilizare pentru aparatele SWITCH ON?

Nu mai ai instrucţiunile de utilizare ale aparatului SWITCH ON achiziţionat? Nicio problemă. Accesează rubrica unde vei găsi toate instrucţiunile de utilizare ale produselor SWITCH ON.

Cultura Vini

Ce vinuri cuprinde sortimentul Cultura Vini?

Sortimentul nostru de vinuri Cultura Vini cuprinde vinuri germane, franţuzeşti, italiene, spaniole, australiene, californiene şi sudafricane. Convinge-te tu însuţi de uriaşa noastră varietate!

Întrebări generale referitoare la nutriţie

Sunt produsele light mai sănătoase decât cele normale?

Produsele light nu sunt mai sănătoase decât cele normale, ci au doar un aport caloric mai scăzut. Însă oferim o alternativă bună pentru toţi cei care doresc să slăbească. Trebuie totuşi să fii atent să nu consumi cantităţi duble din aceste produse, întrucât consumul ridicat anulează efectul „light”. Pot fi desemnate ca fiind light doar acele produse care au cu 40 %  mai puţine calorii decât articolele echivalente. Şi produsele care conţin mai puţine grăsimi, zahăr sau alcool sunt deseori marcate cu indicaţia „light”.

Ce sunt informațiile nutritive?

Informațiile nutritive indică substanţele nutritive din produsele alimentare. Pe toate ambalajele sunt prezentate în principal aşa-numitele „Big Four”, respectiv valoarea energetică, carbohidraţii, proteinele şi grăsimile.

  1. Valoarea energetică reprezintă energia pe care corpul o preia din hrană. Ea este indicată în kilojouli (kJ) sau în kilocalorii (kcal) la 100 g sau 100 ml.
  2. Carbohidraţii, din care face parte şi zahărul, sunt cea mai mare sursă de energie pentru organism. Spre deosebire de grăsimi, ele sunt valorificabile rapid. De exemplu, fructoza sau zahărul din lapte sunt de asemenea carbohidraţi.
  3. Proteinele constau din aminoacizi şi sunt necesare pentru formarea celulelor. Surse bogate în proteine sunt peştele, carnea, ouăle şi produsele lactate.
  4. Grăsimile sunt de asemenea furnizoare de energie. Pe lângă aceasta, ele joacă rolul de solvenți pentru substanțele doar greu solubile precum vitaminele, de pernă de protecție pentru organele interne și sistemul nervos și de izolator împotriva frigului. În plus, ele constituie parte componentă a membranelor celulare. Grăsimile ni le procurăm în principal din carne și uleiuri vegetale. 

La ce ar trebui să fiu atent în cazul valorilor nutritive?

Corpul are nevoie de o anumită cantitate de substanțe nutritive zilnic. Acestea sunt transformate în energie. Pentru un adult obișnuit sunt necesare cca 2.000 de kilocalorii (kcal) pe zi. Din acestea, 55 la sută ar trebuie să fie carbohidrați (1.100 kcal), 15 la sută proteine (300 kcal), iar 30 la sută grăsime (600 kcal). Un aport de energie prea mare cauzează creșterea în greutate.

Așa-numita „Guideline Daily Amount” – prescurtată „GDA” – este o valoare orientativă pentru aportul zilnic de energie și de substanțe nutritive pe care le consumăm prin hrănire. GDA indică pe ambalaje cât la sută din necesarul zilnic se procură prin consumul de produse alimentare. Totuși ar trebui să reții faptul că valoarea energetică este indicată în general în kilojouli sau kilocalorii la 100 g și nu la porție. 

Reține faptul că în funcție de diverși factori (înălțime, greutate, nivel de activitate), necesarul caloric poate diferi de la o persoană la alta. 

Cât de mare este o porție?

Indicațiile din informațiile nutriționale se referă la o porție definită. Specialiștii în nutriție ai K-Classic și K-Bio le-au stabilit pentru fiecare produs individual în parte. Esențiale în acest caz sunt obiceiurile alimentare ale unui adult obișnuit și decizia privind alimentația deliberată. Constatându-se că pentru produsele individuale dimensiunea unei porții era foarte greu sau imposibil de definit, s-a revenit la cantitatea de 100 g, respectiv de 100 ml.

Dimensiunea unei porții se referă de obicei în raft la produsul preparat. Astfel, 100 g de tăiței în stare crudă și în stare fiartă prezintă valori calorice diferite, deoarece prin fierbere tăițeii absorb apă. Acolo unde spațiul de pe ambalaj permite acest lucru, indicațiile de pe partea posterioară fac așadar distincția între produsul în stare preparată și același produs în stare nepreparată. 

Au copiii nevoie de același necesar de energie și substanțe nutriționale precum adulții?

Valorile orientative indicate de oamenii de știință reprezintă recomandări pentru adulți. Copiii au în faza de dezvoltare un necesar de energie și substanțe nutritive strict individual, în funcție de vârstă, sex, activitate fizică și dimensiune corporală.

Prin urmare, este foarte important ca aceștia să aibă o alimentație sănătoasă și variată și să facă multă mișcare. Astfel le asiguri o alimentație echilibrată cu toate substanțele nutritive, vitaminele și mineralele importante și contribui la educarea lor în favoarea unui stil de viață sănătos.

Întrebări generale pentru candidați

Întrebări generale pentru candidați

Tot ce vrei să știi despre Kaufland în calitate de angajator, afli accesând pagina cariere.kaufland.ro.

Pentru partenerii de afaceri: Dezvoltare imobiliară

Care sunt condițiile pe care o locație trebuie să le îndeplinească pentru un magazin Kaufland?

Pentru a afla orice detalii despre posibilitatea închirierii spațiilor comerciale din galeriile noastre comerciale, contactează-ne la adresa inchirieri@kaufland.ro

Pentru mai multe informații, vizitează pagina dedicată acestui subiect, accesând acest link.

Generalități

Am o cerere de sponsorizare. Cui trebuie să mă adresez?

Dacă dorești să ne adresezi o cerere de sponsorizare, te rugăm să ne scrii la adresa sponsorizari@kaufland.ro, precizând detalii despre proiect. Reține faptul că, în general, proiectele sunt evaluate după impactul pe care îl au asupra beneficiarilor.

În ce țară mai aveți deschise magazine?

Avem mai magazine deschise în mai multe țări. Vizitează-ne pe www.kaufland.com și vezi care sunt acestea.

Aveți vouchere?

Da, în magazinele noastre poți găsi carduri cadou, pe care le poți dărui celor dragi. Cardurile se achiziționează din magazin și se activează la casa de marcat după ce au fost achitate. Sumele disponibile sunt: 50, 100, 200 și 500 de lei.

Cu acest card, poți face cumpărături multiple, restul rămânând pe card.