Se încarcă lista de magazine

Se încarcă...
Oferte afișate pentru

Ultimul magazin selectat

Stația ta de încărcare pentru vehicule electrice

Kaufland charging station for electronic cars

Ne bazăm pe mobilitatea electrică durabilă. Cu noi vă puteți încărca vehiculul electric cu energie electrică 100% verde în timpul programului nostru de funcționare.

Continuăm să extindem rețeaua noastră de încărcare rapidă pentru tine și pentru a ne proteja mediul!

Stațiile noastre de încărcare electronică

Alimentarea cu combustibil este ușoară

E-Ladesäule auf Kaufland-Parkdeck

Conform motto-ului „Refueling made easy”, acum vă puteți face cumpărăturile comod în peste 120 dintre magazinele noastre și în același timp, puteți alimenta într-un mod ecologic.

Lucrăm în mod constant la extinderea rețelei noastre de încărcare și astfel punem la dispoziție mai multe stații de încărcare.

Toate stațiile de încărcare sunt operate cu energie electrică 100% verde. La fiecare dintre stațiile noastre, puteți încărca cu până la 43 kW AC sau 50 kW DC folosind mufele standard de încărcare Type 2, CHAdeMO și CCS. În funcție de vehicul, este posibil să reîncărcați până la 80% din baterie în timp ce faceți cumpărături.


Proces de alimentare

Cum îmi încarc mașina electrică?

Urmați acești patru pași pentru a face plinul ușor la stațiile noastre de încărcare electronică    :

1

Scanează codul QR

Scanează codul QR la stația de încărcare

2

Finalizează procesul de plată            

Pentru a putea alimenta, mai întâi trebuie finalizat procesul de plată.

3

Conectează cablul de încărcare

Conectează cablul de încărcare la mașina ta electrică

4

Încărcare

Acum mașina se încarcă. În timpul acesta liber poți merge la cumpărături în Kaufland.

5

Oprește încărcarea

Încheie procesul de încărcare și deconecează pomăa de la mașina.

Întrebări frecvente

Mai aveți întrebări?

Cu întrebările noastre frecvente, vă oferim informații complete cu privire la toate aspectele legate de încărcarea vehiculului electric la stațiile noastre de încărcare.

Cât de mult durează încărcarea?

Stațiile noastre de încărcare electronică vă stau la dispoziție în timpul cumpărăturilor timp de maximum o oră. Puteți calcula singur timpul de încărcare pentru o încărcare completă a mașinilor electrice:

Timp de încărcare (în ore) = capacitatea bateriei (în kWh) / puterea de încărcare a vehiculului (în kW)

Este timpul de încărcare limitat?

Stațiile noastre de încărcare electronică vă stau la dispoziție în timpul cumpărăturilor timp de maximum o oră.

Ce carduri de încărcare pot folosi pentru a încărca la stații?

Încărcarea prin intermediul unui card de încărcare nu este posibilă în prezent. Pentru a vă autentifica la stațiile noastre de încărcare Kaufland, vă puteți înregistra în aplicația noastră Kaufland eCharge. Aplicația poate fi găsită în Apple App Store sau în Google Play Store.

Am nevoie de propriul meu cablu?

În cea mai mare parte, nu există cabluri fixe de încărcare la punctele noastre de încărcare. Aici trebuie să conectați cablul de încărcare propriu al vehiculului. Majoritatea vehiculelor electrice au un cablu de încărcare în portbagaj. Punctele noastre de încărcare DC au cabluri fixe de încărcare. 

Pot anula procesul de încărcare în orice moment?

Da. O încetare a procesului de încărcare este posibilă în orice moment. 

Când sunt disponibile stațiile de încărcare Kaufland?

Stațiile noastre de încărcare Kaufland vă stau la dispoziție în timpul orelor de program ale magazinelor noastre.

Cum funcționează plata pentru încărcare? Cât costă să încarci?

Încărcarea la stațiile noastre de încărcare Kaufland este gratuită pentru clienții noștri. Procesele de încărcare nu sunt facturate.

Ce aplicație pot folosi pentru a încărca în stații?

Aplicația noastră Kaufland eCharge poate fi găsită în Apple App Store sau în Google Play Store. După descărcarea aplicației, este necesară înregistrarea înainte ca aplicația să poată fi utilizată în întregime. 

Dați click pe cele trei linii din colțul din stânga sus, veți fi dus la înregistrare.

Pentru a începe înregistrarea, faceți clic pe "Înregistrați-vă acum". Odată cu acceptarea termenilor și condițiilor generale și a politicii de confidențialitate, înregistrarea este completă și veți primi un e-mail de bun venit la adresa de e-mail pe care ați furnizat-o. 

Cum mă pot conecta la aplicație?

Este necesară o înregistrare unică în aplicația noastră Kaufland eCharge. Veți primi apoi toate datele de acces trimise la adresa de e-mail stocată. Apoi, puteți utiliza aceste date pentru a vă conecta la aplicație.

Ce informații despre stațiile de încărcare pot găsi în aplicație?

În aplicația Kaufland eCharge, pot fi găsite următoarele date despre stațiile de încărcare:

  • Amplasarea stației de încărcare cu adresa exactă și vizualizarea pe o hartă
  • Tipul stației de încărcare (AC/DC)
  • Numele stației de încărcare
  • Numărul și tipurile de prize
  • Puterea stației de încărcare

În plus, veți găsi în contul dumneavoastră personal toate datele pe care le-ați făcut despre procesele de încărcare.

Aplicația indică dacă o stație de încărcare este liberă?

Da, aplicația arată în timp real dacă stația de încărcare este liberă sau ocupată. Cu toate acestea, o stație de încărcare liberă nu poate fi rezervată.

Cum funcționează navigarea prin aplicație?

Aplicația mă informează când procesul de încărcare este finalizat?

Da, în aplicație puteți vedea când s-a încheiat procesul de încărcare.

Unde pot vedea alte locații în care sunt instalate stații de încărcare?

Toate locațiile stațiilor noastre de încărcare pot fi găsite în aplicația noastră Kaufland eCharge.

Am nevoie de un smartphone pentru a-mi încărca vehiculul electric?

Da, procesul de încărcare poate fi pornit atât cu ajutorul unui smartphone prin aplicația Kaufland eCharge, cât și manual direct la stația de încărcare.

Cum urmăresc procesele de încărcare?

O imagine de ansamblu a tuturor proceselor de încărcare poate fi obținută cu funcția de istoric de încărcare a aplicației. Acolo puteți afla despre durată și cantitate.

Ce date sunt colectate și prelucrate în timpul unui proces de încărcare?

Toate informațiile detaliate pot fi găsite în Termenii de utilizare și politica de confidențialitate.

Cu ce tipuri de prize sunt echipate stațiile de încărcare Kaufland?

Stațiile noastre de încărcare Kaufland AC au prize de tip 2. La stațiile noastre de încărcare DC, puteți încărca cu o priză CCS sau Chademo. Disponibilitatea stațiilor de încărcare și a prizelor de încărcare poate fi găsită în aplicația noastră Kaufland eCharge.

Ce este încărcarea AC și DC?

AC (alternating current) = curent alternativ, DC (direct current) = curent continuu

În rețeaua noastră electrică (rețea de joasă tensiune), curentul alternativ are tensiunea de 230 V/400 V (monofazat/trifazat). Cu toate acestea, bateriile pot fi încărcate numai cu curent continuu. Prin urmare, curentul alternativ trebuie mai întâi convertit în curent direct cu un redresor.

Pentru încărcarea în curent alternativ cu curent mai mic, redresorul instalat în mașină este suficient. Pentru curenți mai mari, este necesar un redresor mai mare, care este integrat extern în stația de încărcare. 

Cu încărcare AC monofazată, puterea de încărcare este limitată la 7,4 kW, cu încărcare AC trifazată de până la 43 kW.

Cu încărcare DC, se poate găsi redresor la stația de încărcare. De asemenea, se poate efectua încărcarea monofazată sau trifazată.

Stațiile de încărcare Kaufland sunt alimentate cu energie electrică ecologică?

Da, stațiile noastre de încărcare sunt alimentate cu energie electrică 100% verde.

Pot obține amendă în timpul încărcării?

Da, dacă timpul maxim de parcare este depășit. Timpul maxim de parcare poate fi găsit în indicatoarele din parcarea Kaufland. Cu toate acestea, o stație de încărcare nu ar trebui să fie utilizată niciodată pentru parcare, ci doar pentru încărcare!

Pot folosi stația de încărcare chiar și în condiții de ploaie sau vreme rea?

Da, ploaia și stropirea apei nu reprezintă o problemă sau un risc de siguranță atunci când sunt operate corect.


Hotline

Ajutor rapid

Aveți nevoie de ajutor pentru procesul de încărcare? Vă rugăm să contactați numărul nostru de linie telefonică. Suntem bucuroși să vă ajutăm cu solicitarea dumneavoastră personală.

Număr Hotline
(Disponibil 24 de ore pe zi, sunați la prețul obișnuit de telefon fix al furnizorului dvs. de telefonie)