Se încarcă lista de magazine

Se încarcă...
Nu e magazinul corect? Alege altul!
Modifică
Oferte afișate pentru

Ultimul magazin selectat

Condiții de utilizare a programului de loialitate pentru clienții Kaufland

1. Domeniul de aplicare și raportul cu celelalte reglementări

Prezentele condiții de utilizare reglementează modalitatea de utilizare a programului destinat clienților Kaufland „Kaufland Card” (denumit în continuare „Serviciu”). Serviciul este operat de Kaufland România SCS (denumit în continuare „Kaufland” sau „noi”), dar și de alte societăți Kaufland din cadrul grupului, care sunt implicate în furnizarea serviciului (denumite în continuare, în mod colectiv, „Kaufland”). Serviciul se adresează consumatorilor (denumiți în continuare „Utilizator” sau „Ei”) care doresc să primească informații personalizate despre ofertele și promoțiile Kaufland, despre avantajele speciale oferite prin participarea la programul de loialitate Kaufland, care să corespundă cât mai mult posibil cu interesele persoanei respective. Prin urmare, serviciul își propune să pună la dispoziția consumatorului avantajele programului și informații prin marketing direct. Serviciul este pus la dispoziție în baza următoarelor condiții de utilizare.

2. Condițiile de participare

Participantul la programul de loialitate Kaufland „Kaufland Card” (denumit în continuare, pe scurt, „Utilizator”) trebuie să aibă cel puțin 16 ani pentru a se putea înregistra în acest program. Utilizarea va urmări strict scopuri personale. Utilizarea în scopuri comerciale este interzisă.

3. Înregistrarea și contul

Pentru utilizarea serviciului nostru, utilizatorul trebuie să-și creeze un cont. Deoarece oferim acest serviciu în mod voluntar și gratuit, în anumite cazuri, ne rezervăm dreptul de a refuza crearea unui cont, fără să prezentăm un motiv.

Adresa de e-mail și numărul de telefon pe care le indică utilizatorul nu pot fi alocate altui cont creat pentru obținerea cardului de loialitate „Kaufland Card”. Nu se permite furnizarea unei adrese de e-mail, unui număr de telefon sau a altor date de contact care nu aparțin utilizatorului, în special pentru adresele de e-mail unice. Utilizatorul trebuie să asigure confidențialitatea datelor de autentificare, furnizarea acestora către alte persoane fiind interzisă.

Orice interacțiune cu Kaufland efectuată prin contul utilizatorului îi este atribuită acestuia. Acest lucru este valabil chiar dacă terții au efectuat tranzacții prin contul utilizatorului sau în cazul în care terții au avut acces la contul utilizatorului ca urmare a neîndeplinirii obligațiilor sale. Utilizatorul este obligat să ne informeze imediat despre utilizarea neautorizată a contului său și să schimbe datele de autentificare în cazul în care utilizatorul are dovezi că acesta este utilizat de terți.
Utilizatorul se poate înscrie în programul de loialitate a clienților Kaufland prin intermediul aplicației Kaufland – Oferte și noutăți, care este disponibilă pentru diferite platforme mobile / sisteme de operare. Prin intermediul acestei aplicații, utilizatorul va descoperi numeroase servicii și oferte Kaufland.

În timpul înregistrării, utilizatorului i se va aloca automat un număr de client. Ulterior, utilizatorul va avea posibilitatea de a se înregistra electronic la unul dintre magazinele noastre, la biroul de informații, prin intermediul unei tablete.

4. Obiectul serviciului

Participarea la programul de loialitate a clienților Kaufland este gratuită.

Prin intermediul acestui serviciu, utilizatorul poate beneficia de o varietate de servicii personalizate. Acestea includ oferte speciale personalizate în funcție de necesitățile și comportamentul de consum al utilizatorului, participarea la concursuri, discount-uri și promoții speciale. Prin intermediul acestei oferte dorim să adaptăm produsele și serviciile oferite de Kaufland în funcție de interesele și preferințele utilizatorului.

Pentru efectuarea înregistrării, vom solicita următoarele date ale utilizatorului: formulă de adresare/sex, nume, prenume, adresă (strada, numărul străzii, numărul apartamentului, județ, oraș, țară), magazinul Kaufland preferat, data nașterii, adresa de e-mail, numărul de telefon mobil. Prin efectuarea înregistrării și bifarea acordului în aplicație, ești de acord cu Politica noastră de confidențialitate și cu prezentele condiții de utilizare.

Dacă, în timpul vizitei în magazin, utilizatorul își scanează cardul digital la casa de marcat, vom înregistra magazinul vizitat, produsele achiziționate, tipul acestora, cupoanele încasate, valoarea bonului, precum și ora plății și modalitatea de plată. Prin alocarea achiziției în contul clientului se urmăresc scopurile menționare la pct. 1, de exemplu furnizarea ofertelor speciale personalizate în funcție de interesele și preferințele clientului, dar și oferirea posibilității de a beneficia de promoții.

Utilizatorul se va identifica în mod activ la casa de marcat prin scanarea cardului digital de client sau prin cel în format fizic, care va fi introdus la o dată ulterioară, prin încasarea de cupoane personalizate sau prin utilizarea funcției „Cupon” din aplicația Kaufland.

Datele de autentificare ale utilizatorului vor fi colectate sau utilizate prin efectuarea înregistrării. Datele de autentificare ale utilizatorului vor fi memorate în aplicație în formă criptată până când acesta va ieși din cont, astfel încât utilizatorul nu trebuie să le introducă de fiecare dată când deschide aplicația.

5. Condiții generale pentru utilizarea serviciului

Pentru utilizarea programului destinat clienților Kaufland „Kaufland Card” este nevoie de un număr de telefon mobil valabil, un smartphone cu sistem de operare Android sau iOS, precum și de acces la internet.

Pentru a putea utiliza aplicația „Kaufland Card”, utilizatorul trebuie să descarce software-ul din App Store / Magazin Play. Există versiuni de software specifice pentru diferite tipuri de telefoane mobile. Din motive tehnice, pentru unele tipuri de telefoane nu poate fi furnizat un software adecvat. Dacă pentru respectivul telefon mobil nu este disponibilă nicio versiune de software, utilizatorul nu poate beneficia de acest serviciu.

Instalarea software-ului și utilizarea serviciului necesită un transfer de date constant din telefonul mobil al clientului. Volumul și frecvența transferului de date depinde de tipul și amploarea utilizării serviciului. Costurile de conectare rezultate din transferul de date vor fi suportate de către utilizator. Valoarea costurilor depinde de contractul încheiat între utilizator și operatorul de telefonie mobilă.

Costurile suportate de utilizator pentru instalarea și menținerea unei conexiuni la internet nu sunt incluse în prezentul serviciu. Acest aspect intră sub incidența relației contractuale dintre utilizator și furnizorul de internet.

De asemenea, utilizarea prezentului serviciu necesită un nivel de încărcare a bateriei și o luminozitate a ecranului suficientă pentru scanarea codul QR în timpul procesului de verificare.

Utilizatorul se angajează să instaleze toate actualizările oferite de Kaufland. În timpul utilizării software-ului, acesta va fi informat despre actualizările disponibile.

6. Obligațiile utilizatorilor

În timpul înregistrării, utilizatorul:

  • trebuie să furnizeze date corecte și să își mențină profilul actualizat; parola trebuie să fie ținută secretă și schimbată în cazul unei utilizări nepermise sau a unei suspiciuni de acest fel;
  • trebuie să utilizeze serviciul în conformitate cu legea aplicabilă.

7. Răspundere

Nu suntem responsabili pentru situațiile în care aplicația nu mai funcționează sau funcționează limitat, conexiunea Wi-Fi este limitată sau indisponibilă, dispozitivul de scanare de la casa de marcat nu funcționează corespunzător sau oferta nu este disponibilă.

În ciuda unei organizări minuțioase, din cauza unei creșteri neașteptate a cererilor, articolele individuale pot fi epuizate încă din prima zi a ofertei.

8. Rezilierea, eliminarea

Utilizatorul are dreptul de a înceta participarea în orice moment, fără a oferi motive, prin utilizarea funcției „Ștergere cont utilizator”. De asemenea, Kaufland poate denunța contractul în orice moment, fără indicarea unor motive relevante, în termen de 10 zile. Dreptul părților privind rezilierea în mod excepțional din motive importante rămâne neafectat.

9. Modificările aduse condițiilor de utilizare

În conformitate cu prezenta secțiune, Kaufland poate modifica condițiile de utilizare. Versiunea în vigoare a condițiilor de utilizare va fi disponibilă permanent. Statutul condițiilor de utilizare este specificat în condițiile de utilizare.

Este posibil să modificăm prezentele condiții de utilizare în măsura în care schimbarea servește intereselor noastre legitime, inclusiv, dar fără a se limita la, îmbunătățirea furnizării serviciilor și vom lua în considerare, în mod rezonabil, interesele utilizatorului.

În cazul în care Kaufland va modifica condițiile de utilizare, trebuie să informeze utilizatorii cu privire la acest aspect și să le pună la dispoziție noile condiții de utilizare. În cazul în care utilizatorul nu se opune aplicării noilor condiții de utilizare în termen de 4 săptămâni, se va considera că modificările aduse termenilor de utilizare sunt acceptate. Kaufland va indica acest aspect în e-mail. În cazul în care utilizatorul se opune schimbării condițiilor de utilizare, Kaufland are libertatea de a rezilia contractul.