Se încarcă lista de magazine

Se încarcă...
Nu e magazinul corect? Alege altul!
Modifică
Oferte afișate pentru

Ultimul magazin selectat

Condiții de utilizare a programului de loialitate pentru clienții Kaufland

1. Domeniul de aplicare și raportul cu celelalte reglementări

Prezentele condiții de utilizare reglementează modalitatea de utilizare a programului destinat clienților Kaufland „Kaufland Card” (denumit în continuare „Serviciu”).

Serviciul este operat de Kaufland România SCS (denumit în continuare „Kaufland” sau „noi”), dar și de alte societăți Kaufland din cadrul grupului, care sunt implicate în furnizarea serviciului (denumite în continuare în mod colectiv „Kaufland”).
Serviciul se adresează consumatorilor (denumiți în continuare „Utilizator sau „Ei”) care doresc să primească informații personalizate despre ofertele și promoțiile Kaufland, despre avantajele speciale oferite prin participarea la programul de loialitate Kaufland, care să corespundă cât mai mult posibil cu interesele persoanei respective.
Prin urmare, serviciul își propune să pună la dispoziția consumatorului avantajele programului și informații prin marketing direct.

Serviciul este pus la dispoziție în baza următoarelor condiții de utilizare.

2. Condițiile de participare

Participantul la programul de loialitate Kaufland „Kaufland Card” (denumit în continuare, pe scurt, „Utilizator”) trebuie să aibă cel puțin 16 ani pentru a se putea înregistra în acest program. Utilizarea va urmări strict scopuri personale. Utilizarea în scopuri comerciale este interzisă.

3. Înregistrarea și contul

Pentru utilizarea serviciului, utilizatorul trebuie să se înregistreze în Kaufland Card și astfel să își creeze un cont. Deoarece acest serviciu este oferit în mod voluntar și gratuit, în anumite cazuri, Kaufland își rezervă dreptul de a refuza crearea unui cont, fără să prezinte un motiv.

Există două moduri prin care clienții se pot înregistra în programul de loialitate Kaufland Card:

-fie utilizatorul se poate înscrie în Kaufland Card prin intermediul aplicației Kaufland – Oferte și noutăți, care este disponibilă pentru diferite platforme mobile / sisteme de operare.  Datele obligatorii de completat în formularul de înregistrare din aplicația mobilă Kaufland – Oferte și noutăți pentru înregistrarea în Kaufland Card digital sunt: forma de adresare, nume, prenume, data de naștere, adresa de e-mail, parolă pentru contul creat și opțional: număr de telefon mobil și adresa poștală de corespondență. Astfel utilizatorul obține Kaufland Card digital.

- fie utilizatorul se poate înregistra în Kaufland Card  la unul dintre magazinele Kaufland, la biroul de informații prin intermediul unei tablete. Datele obligatorii de completat în formularul de înregistrare de pe tableta de la biroul de informații pentru înregistrarea în Kaufland Card fizic sunt: forma de adresare, nume, prenume, data de naștere, număr de telefon mobil și opțional: adresa de e-mail și adresa poștală de corespondență. Astfel utilizatorul obține Kaufland Card fizic.

Prin efectuarea înregistrării și bifarea acordului în aplicația mobilă sau pe formularul de înregistrare de pe tabletă din magazin, utilizatorul este de acord cu Politica de confidențialitate și cu prezentele condiții de utilizare.

În timpul înregistrării, utilizatorului i se va aloca automat un număr de client Kaufland Card

Adresa de e-mail și numărul de telefon pe care le indică utilizatorul nu pot fi alocate altui cont creat pentru obținerea cardului de loialitate „Kaufland Card”. Nu se permite furnizarea unei adrese de e-mail, unui număr de telefon sau a altor date de contact care nu aparțin utilizatorului, în special pentru adresele de e-mail unice. Utilizatorul trebuie să asigure confidențialitatea datelor de autentificare, furnizarea acestora către alte persoane fiind interzisă.

Orice interacțiune cu Kaufland efectuată prin contul utilizatorului îi este atribuită acestuia. Acest lucru este valabil chiar dacă terții au efectuat tranzacții prin contul utilizatorului sau în cazul în care terții au avut acces la contul utilizatorului ca urmare a neîndeplinirii obligațiilor sale.

Utilizatorul este obligat să ne informeze imediat despre utilizarea neautorizată a contului său și să schimbe datele de autentificare în cazul în care utilizatorul are dovezi că acesta este utilizat de terți.

4. Obiectul serviciului

Participarea la programul de loialitate a clienților Kaufland Card este gratuită.

Prin intermediul Kaufland Card, utilizatorul poate beneficia de o varietate de servicii. Acestea includ oferte speciale dedicate doar utilizatorilor Kaufland Card, oferte personalizate în funcție de necesitățile și comportamentul de consum al utilizatorului, colectarea și folosirea de puncte bonus din campaniile cu produse non-alimentare,  participarea la concursuri, discount-uri speciale, etc.

4.1. Promoții de loialitate

Ofertele speciale dedicate tuturor utilizatorilor Kaufland Card au valabilitatea de o săptămână și sunt disponibile în aplicația Kaufland, la secțiunea promoții de loialitate.

Promoțiile de loialitate se reînnoiesc în fiecare zi de miercuri.

Pe lângă aplicație, promoțiile de loialitate se pot regăsi și în revista săptămânală Kaufland, fără a exista însă obligativitatea afișării lor în revistă, și sunt semnalizate la raft în magazine prin eticheta specială Kaufland Card.

Acest beneficiu este disponibil atât pentru utilizatorii Kaufland Card digital, cât și pentru cei care dețin Kaufland Card fizic.

Doar utilizatorii Kaufland Card digital beneficiază în plus față de acestea de toate celelalte avantaje ale programului de loialitate.

4.2. Colectare și folosire de puncte bonus în campaniile cu produse non-alimentare

Programul de loialitate Kaufland Card digital integrează campaniile cu produse non-alimentare  în aplicația mobilă "Kaufland - Oferte și noutăți."

4.2.1. Vizualizare puncte bonus

Utilizatorul poate vedea oricând campaniile cu produse non-alimentare curente direct în secțiunea Kaufland Card din aplicația mobilă "Kaufland - Oferte și noutăți."

Se pot vizualiza produsele aflate în campania cu produse non-alimentare, numărul de puncte necesare achiziționării acestora cu o reducere importantă, prețul întreg al produselor, prețul redus și descrierea produselor.

De asemeni, dacă nu există o campanie cu produse non-alimentare activă, clientul va putea să previzualizeze campania cu produse non-alimentare următoare și timpul rămas până la începerea acesteia.

4.2.2. Colectare de puncte bonus

La fiecare sesiune de cumpărături la care clientul utilizator de Kaufland Card își scanează Kaufland Card la scannerul special de la casa de marcat, punctele aferente sunt colectate automat în aplicația mobilă, astfel încât utilizatorul nu mai trebuie să colecteze punctele adezive pe talonul colector de hârtie.

Punctele bonus se acordă și se folosesc conform regulamentului fiecărei campanii non-alimentare în parte, iar regulamentele vor fi alcătuite și puse separat la dispoziția clienților înainte de începerea efectivă a acestor campanii.

În aplicația mobilă "Kaufland - Oferte și noutăți", la secțiunea Kaufland Card, clientul poate să vadă oricând câte puncte bonus din campaniile cu produse non-alimentare a acumulat.

De la momentul scanării cardului la casa de marcat și până în momentul când punctele bonus aferente sumei plătite vor fi adăugate și vizibile în contul clientului din aplicația mobilă poate dura până la maxim 5 minute.

Unul din avantajele colectării punctelor bonus din campaniile cu produse non-alimentare în Kaufland Card digital este acela că punctele bonus nu expiră între două campanii cu produse non-alimentare.

În cazul în care clientul a colecționat puncte bonus într-o campanie cu produse non-alimentare și aceasta s-a încheiat, punctele bonus nu se pierd și vor putea fi folosite pentru a cumpăra un produs cu reducere consistentă din campaniile următoare în decursul unui an.

Clientul care se înregistrează în Kaufland Card digital și colectează punctele direct în aplicația mobilă, primește puncte bonus cadou din partea Kaufland, astfel:

- 1 punct cadou la înregistrarea în programul de loialitate cu Kaufland Card digital.

- 2 puncte cadou dacă oferă permisiunea să primească informații despre promoții și oferte speciale din partea Kaufland Card pe e-mail și dacă își confirmă adresa de e-mail prin click pe link-ul din e-mail-ul de verificare primit.

- 2 puncte cadou dacă oferă permisiunea să primească informații despre promoții și oferte speciale din partea Kaufland Card prin SMS și dacă își confirmă numărul de telefon mobil prin click pe link-ul din SMS-ul de verificare primit.

- 2 puncte cadou dacă oferă permisiunea să primească informații despre promoții și oferte speciale din partea Kaufland Card prin poștă și dacă își completează integral adresa de domiciliu în formularul din Kaufland Card.

4.2.3. Utilizare puncte bonus

Punctele bonus se acordă și se folosesc conform regulamentului fiecărei campanii non-alimentare în parte, iar regulamentele vor fi alcătuite și puse separat la dispoziția clienților.

Dacă un client dorește să achiziționeze un produs din campania cu produse non-alimentare pentru care are suficiente puncte colectate în aplicația mobilă Kaufland, este suficient ca acesta să arate ecranul telefonului mobil cu Kaufland Card casierei, pentru a vedea câte puncte bonus a colectat.

Dacă clientul are suficiente puncte bonus, casiera va aplica codul de reducere produsului cumpărat de client, iar punctele bonus aferente produsului cumpărat vor fi retrase automat din contul clientului din aplicația mobilă Kaufland.

4.2.4. Valabilitate puncte bonus

Punctele bonus colectate de utilizatorii digitali, dar nefolosite pentru un interval de timp mai mare de un an expiră și vor fi șterse automat din conturile utilizatorilor de Kaufland card digital.

În decursul unui an calendaristic, sunt 2 date la care va avea loc procesul de ștergere a punctelor bonus: 1 ianuarie și 1 iulie.

-    La data de 1 ianuarie vor fi șterse punctele care la data de 1 ianuarie sunt mai vechi de un an de zile, astfel încât punctul bonus șters cu vârsta cea mai mică va avea un an, iar cel șters cu vârsta cea mai mare va avea un an și 6 luni fără o zi.

-    La data de 1 iulie vor fi șterse punctele care la data de 1 iulie sunt mai vechi de un an de zile, astfel încât punctul bonus șters cu vârsta cea mai mică va avea un an, iar cel șters cu vârsta cea mai mare va avea un an și 6 luni fără o zi.

Procesul de ștergere a punctelor utilizatorilor de card digital va fi unul automat, planificat pentru datele de mai sus.

Nu vor avea loc sesiuni de ștergere ale punctelor bonus în afara datelor comunicate.

Utilizatorii de card digital vor fi informați despre datele de ștergere a punctelor prin mijloacele de comunicare pentru care au permis să fie contactați.

4.3. Adăugarea unui card fizic la un cont Kaufland Card digital de bază

Dacă un membru al programului de loialitate deține atât un Kaufland Card fizic, cât și un Kaufland Card digital, acesta are posibilitatea să atașeze cardul fizic contului său digital pentru a avea acces la toate beneficiile programului de loialitate.

Cardul fizic va fi asociat contului său digital și informațiile existente pe cardul fizic vor completa profilul cardului digital.

Scopul acestui mecanism este ușurarea participării la programul de loialitate pentru client, prin folosirea unui singur Kaufland Card, indiferent dacă cel fizic sau cel digital, dar care să aibă acces la toate beneficiile programului.
Temeiul legal pentru procesarea datelor cu caracter personal în acest proces este articolul 6 paragraful 1, litera f) din GDPR.

Interesul Kaufland este creșterea satisfacției clientului prin crearea și gestionarea unui cont unic de client în mod eficient și prevenirea utilizării datelor redundante și a dublării inutile a informațiilor.

Următoarele date vor fi preluate din conturile de Kaufland Card fizic existente ale clientului și asociate contului său digital: nume, prenume, adresă poștală, număr de telefon mobil, istoricul tranzacțiilor (de exemplu datele de pe bonul fiscal) și consimțămintele pentru mijloacele de comunicare acordate de client.

În procesul de adăugare a unui card fizic unui cont digital este necesară identificarea clientului deținător de ambele carduri. Aceasta se face cu ajutorul numărului de telefon mobil folosit pentru înregistrarea în Kaufland Card fizic, pe care va fi trimis un SMS de verificare.

SMS-ul va conține un cod de confirmare, care trebuie introdus în formularul de adăugare card fizic din aplicația mobilă Kaufland. Din momentul validării confirmării, cardul fizic va fi asociat contului Kaufland Card digital al clientului.
Toate datele personale asociate contului digital pot fi oricând modificate sau actualizate de către client din secțiunea “Administrează profil” din aplicația mobilă.

Clientul poate alege să asocieze contului său digital și un card fizic neînregistrat, nou. În acest caz procesul de verificare nu mai este necesar, iar datele personale asociate contului digital vor rămâne identice cu cele completate la înscrierea în Kaufland Card digital.

Procesul de asociere a unui card fizic întru-un cont Kaufland Card digital este posibil doar dacă ambele carduri, atât cel fizic cât și cel digital aparțin aceluiași client. În cazul în care din eroare se încearcă asocierea unui alt card fizic aparținând unei alte persoane, datele acestui card fizic  vor fi șterse, și vor fi înlocuite de datele posesorului contului Kaufland Card digital.

Kaufland va comunica, prin oricare din mijloacele de marketing pe care le are la dispoziție, data exactă de la care acest beneficiu va fi disponibil clienților Kaufland Card.

4.4. Promoții personalizate

Promoțiile personalizate sunt un beneficiu suplimentar adresat clienților Kaufland Card care necesită o analiză a istoricului cumpărăturilor acestora în vederea personalizării ofertelor create special pentru aceștia.

Pentru a beneficia de cele mai bune oferte sub forma promoțiilor personalizate suplimentare faţă de promoţiile accesibile tuturor utilizatorilor Kaufland Card este nevoie de consimțământul expres al clientului pentru analiza istoricului său de cumpărături în vederea transmiterii acestor promoții create special pentru el.

În cazul neacordării consimțământului, Kaufland va putea să facă analize de vânzări în scop statistic folosind istoricul de cumpărături al utilizatorilor Kaufland Card fără însă a le transmite acestora oferte special create pentru ei. La orice moment un utilizator Kaufland Card se poate înrola în programul de oferte personalizate prin acordarea consimțământului conform celor mai sus menționate.

Disponibilitatea acestui beneficiu va fi comunicată clienților Kaufland prin mijloacele marketing pe care compania le are la dispoziție.

Utilizatorul se va identifica în mod activ la casa de marcat prin scanarea cardului digital de client sau prin cel în format fizic, iar Kaufland va înregistra datele de pe bonul fiscal al clientului, spre exemplu și fără a se limita la magazinul vizitat, produsele achiziționate, tipul acestora, promoțiile active, valoarea bonului, precum și ora plății și modalitatea de plată.

Prin alocarea achiziției în contul clientului se urmăresc scopurile menționate mai sus, de exemplu furnizarea ofertelor speciale personalizate în funcție de interesele și preferințele clientului.

Descrierea detaliată a promoțiilor personalizate și a mecanismului de funcționare a acestora se va găsi în regulamentul special dedicat promoțiilor personalizate, care va fi disponibil atât în aplicația Kaufland pentru utilizatorii Kaufland Card digital, cât și la biroul de informații pentru clienții cu card fizic o dată cu lansarea acestui beneficiu.

5. Condiții generale pentru utilizarea serviciului

Pentru utilizarea programului destinat clienților Kaufland „Kaufland Card” în format digital este nevoie de un număr de telefon mobil valabil, un telefon inteligent (smart phone) cu sistem de operare Android minim versiunea 5.0.1 sau IOS minim versiunea 11.0, precum și acces la internet.

Pentru a putea utiliza aplicația „Kaufland Card”, utilizatorul trebuie să descarce software-ul de pe App Store/Magazin Play. Există versiuni de software specifice pentru diferite tipuri de telefoane mobile. Din motive tehnice, pentru unele tipuri de telefoane nu poate fi furnizat un software adecvat. Dacă pentru respectivul telefon mobil nu este disponibilă nicio versiune de software, utilizatorul nu poate beneficia de acest serviciu.

Instalarea software-ului și utilizarea serviciului necesită un transfer de date constant din telefonul mobil al clientului. Volumul și frecvența transferului de date depinde de tipul și amploarea utilizării serviciului. Costurile de conectare rezultate din transferul de date vor fi suportate de către utilizator. Valoarea costurilor depinde de contractul încheiat între utilizator și operatorul de telefonie mobilă.

Costurile suportate de utilizator pentru instalarea și menținerea unei conexiuni la internet nu sunt incluse în prezentul serviciu. Acest aspect intră sub incidența relației contractuale dintre utilizator și furnizorul de internet.

De asemenea, utilizarea prezentului serviciu necesită un nivel de încărcare a bateriei și o luminozitate a ecranului suficientă pentru scanarea codul QR în timpul procesului de verificare.

Utilizatorul se angajează să instaleze toate actualizările oferite de Kaufland. În timpul utilizării software-ului, acesta va fi informat despre actualizările disponibile.

Datele de autentificare ale utilizatorului vor fi colectate sau utilizate prin efectuarea înregistrării. Datele de autentificare ale utilizatorului vor fi memorate în aplicație în formă criptată până când acesta va ieși din cont, astfel încât utilizatorul nu trebuie să le introducă de fiecare dată când deschide aplicația.

6. Obligațiile utilizatorilor

În timpul înregistrării, utilizatorul:

  • trebuie să furnizeze date corecte și să își mențină profilul actualizat;
  • parola trebuie să fie ținută secretă și schimbată în cazul unei utilizări nepermise sau a unei suspiciuni de acest fel;
  • trebuie să utilizeze serviciul în conformitate cu legea aplicabilă.

7. Răspundere

Kaufland nu este responsabil pentru situațiile în care aplicația nu mai funcționează sau funcționează limitat, conexiunea Wi-Fi este limitată sau indisponibilă, dispozitivul de scanare de la casa de marcat nu funcționează corespunzător sau oferta nu este disponibilă.

În ciuda unei organizări minuțioase, din cauza unei creșteri neașteptate a cererilor, articolele individuale pot fi epuizate încă din prima zi a ofertei.

8. Rezilierea, eliminarea

Utilizatorul are dreptul de a înceta participarea în orice moment, fără a oferi motive, prin utilizarea funcției „Ștergere cont utilizator”. De asemenea, Kaufland poate denunța contractul în orice moment, fără indicarea unor motive relevante, în termen de 10 zile. Dreptul părților privind rezilierea în mod excepțional din motive importante rămâne neafectat.

9. Modificările aduse condițiilor de utilizare

În conformitate cu prezenta secțiune, Kaufland poate modifica condițiile de utilizare. Versiunea în vigoare a condițiilor de utilizare va fi disponibilă permanent. Statutul condițiilor de utilizare este specificat în condițiile de utilizare.

Este posibil să modificăm prezentele condiții de utilizare în măsura în care schimbarea servește intereselor noastre legitime, inclusiv, dar fără a se limita la, îmbunătățirea furnizării serviciilor, și vom lua în considerare, în mod rezonabil, interesele utilizatorului.

În cazul în care Kaufland va modifica condițiile de utilizare, va informa utilizatorii cu privire la acest aspect și le va pune la dispoziție noile condiții de utilizare.

Informarea se va realiza prin publicarea pe site-ul kaufland.ro, în aplicația mobilă Kaufland si la biroul de informații a noilor termeni și condiții Kaufland Card în vigoare.

În cazul în care utilizatorul nu se opune aplicării noilor condiții de utilizare în termen de 4 săptămâni, se va considera că modificările aduse termenilor de utilizare sunt acceptate. Kaufland va indica acest aspect în e-mail.

În cazul în care utilizatorul se opune schimbării condițiilor de utilizare, Kaufland are libertatea de a rezilia contractul.