Se încarcă lista de magazine

Se încarcă...
Oferte afișate pentru

Ultimul magazin selectat

Regulamentul campaniei promoționale „Cumpărăturile de Paște sunt mai ieftin când scanezi Kaufland Card”

Regulamentul campaniei promoționale

„Cumpărăturile de Paște sunt mai ieftine când scanezi Kaufland Card”

1. Organizatorul

Organizatorul campaniei promoționale „Cumpărăturile de Paște sunt mai ieftine când scanezi Kaufland Card” este Kaufland România Societate în Comandită, cu sediul în str. Barbu Văcărescu nr. 120 - 144, sector 2, 020284, București, înmatriculată la Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul București sub numărul J40/17052/2003, CUI RO 15991149 (denumită în continuare „Kaufland Romania”, „Kaufland” și/sau „Organizator”), număr de telefon al clientului Kaufland: 0800.080.888 (apelabil gratuit în rețelele Vodafone, Orange, Telekom, UPC România și RCS&RDS și program de lucru de luni până vineri de la 08:00 la 20:00 și sâmbăta de la 08:00 la 17:00).

Campania promoțională se va derula conform prevederilor prezentului Regulament Oficial (denumit în continuare „Regulament”), fiind obligatoriu pentru toți participanții. Prezentul Regulament este disponibil spre consultare în mod gratuit tuturor participanților pe site-ul kaufland.ro/paste

Organizatorul își rezervă dreptul de a completa și/sau modifica prezentul Regulament, precum și dreptul de a suspenda și/sau înceta și/sau întrerupe și/sau prelungi desfășurarea campaniei promoționale, cu condiția înștiințării în prealabil a participanților. Orice modificare și/sau completare la acest Regulament se va face prin acte adiționale, acte care vor fi comunicate pe kaufland.ro/paste. Modificările produc efecte de la data publicării lor pe site-ul kaufland.ro/paste

Organizatorul nu își asumă răspunderea pentru luarea la cunoștință a modificărilor de către participanți, atâta timp cât acestea sunt afișate pe site-ul mai sus amintit.

2. Temeiul legal

Prezenta campanie promoțională este organizată în conformitate cu prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor pe piață, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

3. Locul de desfăşurare şi durata campaniei promoționale

Campania promoțională se desfășoară în perioada 08.04.2024, ora 00:00:00 – 04.05.2024, ora 23:59:59 pe pagina kaufland.ro/paste, în 2 etape a câte 2 săptămâni, astfel:

Etapa I: 08.04-21.04.2024, cu îndeplinirea condiției între 08-14.04.2024 și posibilitatea utilizării cuponului până pe 21.04.2024.

Etapa II: 22.04-04.05.2024, cu îndeplinirea condiției între 22-28.04.2024 și posibilitatea utilizării cuponului până pe 04.05.2024.

4. Dreptul de participare

La această campanie promoțională pot participa toți utilizatorii programului de loialitate Kaufland Card digital, persoane fizice, cetățeni cu domiciliul stabil sau reședința în România, care îndeplinesc condițiile de participare ce vor fi detaliate mai jos. 

La această campanie promoțională pot participa angajații Kaufland, inclusiv rudele de gradul I ale acestora, precum și soții/soțiile acestora.

Pentru evitarea oricărui dubiu, persoanele juridice nu pot participa în cadrul campaniei promoționale. Participanții pot lua parte la campania promoțională doar în calitate de persoane fizice. În scopurile prezentului Regulament Oficial, prin persoană juridică se înțelege orice entitate care nu intră în categoria persoanelor fizice.

Participarea la această campanie promoțională presupune cunoașterea și acceptarea integrală, expresă și neechivocă a prezentului Regulament. 

5. Mecanismul campaniei promoționale

5.1. Participarea la campania promoțională

Pentru a participa la campania promoțională, participantul trebuie să întrunească cumulativ următoarele condiții de participare:

a. Să se fe înscris în programul de loialitate Kaufland Card prin aderarea la regulamentul Kaufland Card și să dețină un card digital Kaufland Card, creat până la data de 10.02.2024, campania fiind una de loializare a clienților existenți

b. Să scaneze Kaufland Card când face cumpărături într-unul din magazinele Kaufland de pe teritoriul României.

c. Să cumpere de valoarea afișată pe bara de progres a cuponului din aplicație pe care l-a primit și să scaneze Kaufland Card la casa de marcat la fiecare cumpărătură pentru completarea acesteia.

d. Să activeze și să folosească ulterior completării barei de progres cuponul de reducere la coșul de cumpărături deblocat. 

5.2. Modalitate de acordare a promoțiilor

a. Clienții care întrunesc condițiile de mai sus primesc un cupon personalizat în contul lor Kaufland Card digital, pe baza cumpărăturilor lor din perioada 10.02-10.03.2024 astfel:

În etapa I:

- clienții cu un bon mediu în perioada 10.02-10.03.2024 cuprins între 0 și 50 lei vor primi un cupon cu bară de progres setată la 100 lei, care oferă 5 lei reducere la următorul coș de cumpărături după activare odată îndeplinită condiția.

- clienții cu un bon mediu în perioada 10.02-10.03.2024 cuprins între 50,01 și 100 lei vor primi un cupon cu bară de progres setată la 150 lei, care oferă 10 lei reducere la următorul coș de cumpărături după activare odată îndeplinită condiția.

- clienții cu un bon mediu în perioada 10.02-10.03.2024 cuprins între 100,01 și 150 lei vor primi un cupon cu bară de progres setată la 200 lei, care oferă 15 lei reducere la următorul coș de cumpărături după activare odată îndeplinită condiția.

- clienții cu un bon mediu în perioada 10.02-10.03.2024 cuprins între 150,01 și 250 lei vor primi un cupon cu bară de progres setată la 300 lei, care oferă 25 lei reducere la următorul coș de cumpărături după activare odată îndeplinită condiția.

- clienții cu un bon mediu în perioada 10.02-10.03.2024 peste 250,01 lei vor primi un cupon cu bară de progres setată la 500 lei, care oferă 25 lei reducere la următorul coș de cumpărături după activare odată îndeplinită condiția.

În etapa II:

- clienții cu valoarea totală a cumpărăturilor cu Kaufland Card în perioada 08-14.04.2024 cuprinsă între 0 și 50 lei vor primi un cupon cu bară de progres setată la 100 lei, care oferă 5 lei reducere la următorul coș de cumpărături după activare odată îndeplinită condiția.

- clienții cu valoarea totală a cumpărăturilor cu Kaufland Card în perioada 08-14.04.2024 cuprinsă între 50,01 și 100 lei vor primi un cupon cu bară de progres setată la 150 lei, care oferă 10 lei reducere la următorul coș de cumpărături după activare odată îndeplinită condiția.

- clienții cu valoarea totală a cumpărăturilor cu Kaufland Card  în perioada 08-14.04.2024 cuprinsă între 100,01 și 150 lei vor primi un cupon cu bară de progres setată la 200 lei, care oferă 15 lei reducere la următorul coș de cumpărături după activare odată îndeplinită condiția.

- clienții cu valoarea totală a cumpărăturilor cu Kaufland Card în perioada 08-14.04.2024 cuprinsă între 150,01 și 250 lei vor primi un cupon cu bară de progres setată la 300 lei, care oferă 25 lei reducere la următorul coș de cumpărături după activare odată îndeplinită condiția.

- clienții cu valoarea totală a cumpărăturilor cu Kaufland Card în perioada 08-14.04.2024 peste 250,01 lei vor primi un cupon cu bară de progres setată la 500 lei, care oferă 25 lei reducere la următorul coș de cumpărături după activare odată îndeplinită condiția.

b. O dată cumulată suma necesară de pe bara de progres, reducerea se va aplica la casa de marcat, cu condiția activării cuponului în prealabil și a scanării Kaufland Card. Valoarea necesară pentru atingerea barei de progres poate fi acumulată pe unul sau mai multe bonuri fiscale, însă retururile efectuate în perioada de valabilitate vor scădea din valoarea acumulată.După ce se îndeplinește condiția, cuponul din etapa I se deblochează și se poate activa până la 21.04.2024, cuponul din etapa a doua până pe 28.04.2024 pentru a putea fi folosit la casa de marcat cu scanarea Kaufland Card digital. După activare, acesta se aplică automat la primul coș de cumpărături cu valoare mai mare de 1 Leu față de valoarea cuponului.Reducerea se aplică o singură dată în perioada ei de valabilitate, în orice magazin Kaufland din România, cu excepția buticurilor cu oferte. Reducerea nu se aplică dacă în contul de client mai există o reducere de coș de cumpărături activă în aceeași perioadă. La valoarea totală a coșului de cumpărături pentru aplicarea promoției nu va fi inclusă contravaloarea achitată a garanției ambalajelor SGR, produsele din tutun, produsele conexe, dispozitivele și accesorii de utilizare, reîncărcare sau încălzire a acestora, formule de lapte <1 an și hrană pentru bebeluși până la 6 luni.

     6. Prelucrarea datelor cu caracter personal

Condiții generale de prelucrare a datelor cu caracter personal

Kaufland va prelucra datele personale colectate în condiții de siguranță şi confidențialitate și nu va dezvălui aceste date altor operatori. Prin natura structurii informatice, datele personale vor fi stocate și în Germania.

9.1 Participarea la campania promoțională

Datele colectate: Numărul de card Kaufland Card digital 

Scopurile procesării: participarea la campania publicitară 

Prin înscrierea în campania publicitară și îndeplinirea condițiilor de participare la aceasta, participanții înțeleg că datele lor vor fi folosite în scopul gestionării acestei campanii, în conformitate cu Regulamentul General de Protecție a Datelor (GDPR), art. 6 alin 1 lit. b), reprezentând contractul dintre utilizatori și Kaufland, prin înscrierea și acceptarea dispozițiilor prezentului Regulament. Pentru asigurarea unor măsuri privind exactitatea datelor, se pot desfășura, în interesul legitim al operatorului, operațiuni de verificare a corespondenței datelor furnizate în formularul de înscriere la această campanie cu datele existente în baza de date Kaufland Card. 

Datele cu caracter personal ale participanților colectate în scopul participării la campanie se vor păstra pe o perioadă de maximum 90 de zile de la data încheierii campaniei, în scopul soluționării unor eventuale reclamații privind campania publicitară. Păstrarea pe o durată de 90 de zile se explică prin faptul că, rareori, se poate întâmpla ca participanţii, în calitate de clienţi, să contacteze Kaufland din nou în legătură cu un răspuns în aceeași privință, iar Kaufland trebuie să poată consulta corespondența anterioară. Experiența a arătat că, de regulă, după 90 de zile, nu mai apar întrebări suplimentare pentru același subiect.

7. Întreruperea sau încetarea campaniei promoționale

Organizatorul poate întrerupe desfășurarea campaniei promoționale, înaintea expirării termenului prevăzut pentru desfășurarea acesteia, în următoarele situații:

- au apărut probleme tehnice ce nu s-au putut rezolva în timp util astfel încât să nu se pericliteze desfășurarea campaniei promoționale, nu s-a putut realiza o zi din cadrul campaniei publicitare sau site-ul societății Kaufland Romania/ aplicația mobilă Kaufland – Oferte și noutăți nu a funcționat în mod corespunzător, din motive independente de voința Organizatorului.

Campania promoțională mai poate înceta înainte de împlinirea perioadei stabilite ori poate fi suspendată oricând în baza liberei decizii a Organizatorului, cu condiția ca acesta să comunice în prealabil o astfel de situație și cu respectarea prevederilor art. 1 de mai sus.

Prezenta campanie publicitară poate înceta înainte de termenul stabilit în cazul apariției unui eveniment ce constituie forță majoră*, prin decizia Organizatorului sau în cazul schimbării cadrului legislativ astfel încât organizarea și desfășurarea campaniei publicitare să presupună mărirea bugetului alocat acestui proiect.

*Forța Majoră, convenită ca fiind evenimentul imprevizibil și de neînlăturat, petrecut după intrarea în vigoare a prezentului Regulament și care împiedică părțile să-și îndeplinească obligațiile contractuale, exonerează de răspundere partea care o invocă. 

În interesul prezentului Regulament constituie cazuri de Forță Majoră și următoarele evenimente:

a. avarierea sistemului informatic de stocare a datelor participanților la campania publicitară, determinând imposibilitatea identificării persoanelor participante

b. tentative de fraudă ale mecanismului campaniei publicitare prin mijloace electronice sau alte mijloace.

Enumerarea de mai sus nu este limitativă, fiind utilizată numai în scop exemplificativ. Dacă o situație de forță majoră, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de voința sa, împiedică sau întârzie total sau parțial executarea Regulamentului și continuarea campaniei publicitare, Organizatorul va fi exonerat de răspunderea privind îndeplinirea obligațiilor sale pentru perioada în care această îndeplinire va fi imposibilă sau întârziată. În cazul în care invocă forța majoră, Organizatorul este obligat să comunice existenta acesteia participanților campaniei publicitare, în termen de 5 (cinci) zile lucrătoare de la apariția cazului de forță majoră. 

8. Regulamentul campaniei publicitare

Prin participarea la aceasta campanie promoțională, participanții sunt de acord să respecte și să se conformeze tuturor prevederilor, termenilor și condițiilor prezentului Regulament.

Regulamentul campaniei promoționale “Cumpărăturile de Paște sunt mai ieftine când scanezi Kaufland Card” este disponibil în mod gratuit pe kaufland.ro/paste. Orice modificare a regulilor de participare la campania promoțională, a modului de desfășurare a acestuia, a perioadei valabilității acesteia, va fi anunțată public de organizator pe website-ul companiei.

           Prezentul Regulament a fost redactat astăzi, cu respectarea prevederilor Ordonanţei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor pe piață, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, astăzi, data autentificării, într-un exemplar original.