Se încarcă lista de magazine

Se încarcă...
Oferte afișate pentru

Ultimul magazin selectat

1.     Organizatorul

Organizatorul loteriei publicitare „Kaufland Card te trimite în satul ștrumfilor” este Kaufland Romania Societate în Comandită, cu sediul în Str. Barbu Văcărescu, nr. 120 - 144, sector 2, 020284, București, înmatriculată la Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul București sub numărul J2003017052408, CUI RO 15991149 (denumită în continuare „Kaufland Romania”, Kaufland” și/sau „Organizator”), număr de telefon al clientului Kaufland: 0800.080.888 (apelabil gratuit în rețelele Vodafone, Orange, Telekom, UPC România şi RCS&RDS şi program de lucru de luni până vineri de la 08:00 la 20:00 și sâmbăta de la 08:00 la 17:00).

Loteria publicitară se va derula conform prevederilor prezentului Regulament Oficial (denumit în continuare „Regulament”), fiind obligatoriu pentru toți participanții. Prezentul Regulament este disponibil spre consultare în mod gratuit tuturor participanților pe site-ul www.kaufland.ro/strumfii .

Organizatorul își rezervă dreptul de a completa și/sau modifica prezentul Regulament, precum și dreptul de a suspenda și/sau înceta și/sau întrerupe și/sau prelungi desfășurarea loteriei publicitare, cu condiția înștiințării în prealabil a participanților. Orice modificare și/sau completare la acest Regulament se va face prin acte adiționale, acte care vor fi comunicate pe www.kaufland.ro/strumfii. Modificările produc efecte de la data publicării lor pe site-ul www.kaufland.ro/strumfii . Organizatorul nu își asumă răspunderea pentru luarea la cunoștință a modificărilor de către participanți, atâta timp cât acestea sunt afișate pe site-ul mai sus amintit.

  1. Temeiul legal

Prezenta loterie publicitară este organizată în conformitate cu prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor pe piață, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

3.     Locul de desfăşurare şi durata loteriei publicitare

Loteria publicitară se desfășoară în perioada 03 septembrie 2025, ora 00:01:00 – 28 octombrie 2025, ora 23:59:59 inclusiv, în aplicația mobilă Kaufland.

4.     Dreptul de participare

La această loterie publicitară pot participa numai persoane fizice majore, care au împlinit 18 ani până la data începerii loteriei publicitare, cetățeni cu domiciliul stabil sau reședința în România.

La această loterie publicitară pot participa inclusiv angajații Kaufland și rudele acestora, precum și soții/soțiile acestora.

            Pentru evitarea oricărui dubiu, persoanele juridice nu pot participa și nu li se pot acorda premii în cadrul loteriei publicitare. Participanții trebuie să se înscrie în calitate de persoane fizice. În scopurile prezentului Regulament Oficial, prin persoană juridică se înțelege orice entitate care nu intră în categoria persoanelor fizice.

             Participarea la această loterie publicitară presupune cunoașterea și acceptarea integrală, expresă și neechivocă a prezentului Regulament.

5.     Mecanismul loteriei publicitare și extragerea

5.1.         Înscrierea la loteria publicitară

Pentru a se înscrie în concurs, participanții trebuie să întrunească cumulativ următoarele condiții:

a. Să fie înscris în programul de loialitate Kaufland Card digital prin aderarea la regulamentul Kaufland Card și să dețină un cont digital Kaufland Card.

b. Să aibă completate în profilul Kaufland Card numele și prenumele real, precum și adresa de e-mail și numărul de telefon corecte pentru validarea premiului.

c. Să-și activeze șansa de a participa în prezenta loterie publicitară  folosind stelele digitale acumulate, prin click pe butonul ”Activează pentru 20 stele” de pe cuponul dedicat loteriei publicitare  pe care-l găsește în secțiunea ”Cupoane pentru mine” din contul său digital Kaufland Card.

Vor fi alocate tuturor clienților cu Kaufland Card digital cupoane de participare, vizibile zilnic în perioada 03.09.2025-28.10.2025. La finalul fiecărei zi din perioada de desfășurare a loteriei menționată la art.3, acestea trebuie să aibă statusul ”activ” pentru a fi luată în considerare participarea clientului. Pentru activare recomandăm o conexiune stabilă la internet.

Fiecare cupon activat cu stele digitale reprezintă o șansă de câștig. Se acordă în fiecare zi o nouă șansă de participare, fiecare în schimbul a 20 de stele digitale.

d. Să ia la cunoștință prevederile prezentului regulament;

5.2.         Validarea înscrierii

Se consideră că participantul este înscris în mod valabil la concurs, dacă întrunește concomitent următoarele condiții:

-        Deține un cont Kaufland Card digital și a aderat la Condițiile de utilizare a programului de loialitate Kaufland Card.

-        Numele și prenumele, numărul de telefon și adresa de e-mail înscrise în contul Kaufland Card sunt corecte, complete și reale. Este necesară atât prezența numărului de telefon, cât și a adresei de e-mail în contul clientului pentru validare.

-        Și-a activat participarea folosind stelele digitale acumulate conform alin. 5.1.c.

-        Are peste 18 ani împliniți

5.3.         Extragerea câștigătorilor

                 Extragerile câștigătorilor se vor face la sediul Organizatorului, cu ajutorul unei aplicații electronice, pe baza ID-urilor de participare care au activat cupoanele de participare cu stele digitale în perioada lor de valabilitate, îndeplinind condițiile de participare

                 Extragerea va avea loc în maximum 10 zile lucrătoare de la data încheierii loteriei publicitare.

                 Va fi extras un număr de 20  câștigători și 20 de rezerve.

                 Organizatorul își rezervă dreptul de a nu efectua extragerea și afișarea câștigătorilor în zilele de sâmbătă și duminică, precum și în timpul sărbătorilor legale.

                

6.     Premiile loteriei publicitare

6.1.          În cadrul acestei loterii publicitare se acordă următoarele premii, conform tabelului de mai jos:


Nr. crt

 

Premiul acordat și descrierea acestuia

Număr premii

Valoare unitară premiu

(în lei)

1

Excursie pentru castigator si  familia acestuia, respectiv formată din maxim 4 persoane (2 adulți și 2 copii) în parcul de distracții Etnaland, din Catania, Italia.

20

10.500

Valoarea totală a premiilor este de 210.000 lei.

Pachetul include: zbor București- Catania dus-întors, cazare 5 zile-4 nopți, costurile de intrare în parcul tematic pentru 2 zile, transferuri aeroport-hotel-aeroport și hotel-parc tematic-hotel.

Excursia va fi organizată exclusiv în perioada 01.04.2026 – 27.09.2026 conform disponibilității regăsite pe siteul parcului de distracții Etnaland.

 

7.     Publicarea și anunțarea câștigătorilor

7.1.         Publicarea pe site, anunțarea câștigătorilor

 În scopul anunțării câștigătorilor vor fi prelucrate următoarele date cu caracter personal: nume, prenume, număr Kaufland Card – primele 14 cifre, premiul câștigat.

Datele personale ale câștigătorilor (nume, prenume) se vor valida ținând cont de prevederile prezentului regulament și vor fi publicate pe site-ul Organizatorului (www.kaufland.ro). 

Datele câștigătorilor se vor publica pe pagina de internet a Organizatorului, www.kaufland.ro, în ziua cel mult 3 zile lucrătoare de la data extragerii. 

Organizatorul își rezervă dreptul de a nu afișa câștigătorii în zilele de sâmbătă și duminică, precum și în timpul sărbătorilor legale. Datele câștigătorilor se vor șterge de pe pagina de internet a Organizatorului după maximum 30 de zile de la data încheierii prezentei loterii publicitare.

 

7.2.        Acordarea premiilor

Premiiile se acordă prin intermediul agentiei de turism Masiro Travel S.R.L, sub forma unui bon cadou trimis pe adresa de e-mail furnizată de câștigător până cel târziu la data de 31.12.2025. Voucherul va fi valabil din data la care a fost trimis pe adresa de e-mail a câștigătorului, iar excursia se poate face doar in perioada 01.04.2026 – 27.09.2026 . Câștigătorul are dreptul să beneficieze de transport, cazare și acces în parcul de distracții Etnaland din Catania, Italia, atât individual, cât și însoțit de cel mult încă  1 adult și 2 copii. Variantele de cazare și transport vor fi alese exclusiv din oferta agenției de turism Masiro Travel S.R.L. În situația în care suma de 10.500 lei acoperă doar parțial cheltuielile (transferuri, cazare și acces în parcul de distracții Etnaland),  câștigătorul are obligația de a suporta diferența de preț. Se vor acorda doar serviciile menționate mai sus, în limita sumei de 10.500 lei, pentru orice alte servicii căștigătorul și însoțitorii vor suporta cheltuielile aferente. Excursia poate fi efectuată până cel târziu la 27 septembrie 2026, iar suma de pe voucher se folosește pentru o singură excursie. Nu se poate împărți în mai multe excursii pe durata menționată.

Dacă oricare dintre premii nu a putut fi acordat participantului câștigător din cauza faptului că nu este îndeplinită oricare dintre condițiile menționate în prezentul Regulament, sau din oricare alt motiv (de exemplu câștigătorul și-a șters contul Kaufland Card pe durata prezentei campanii) Organizatorul își rezervă dreptul de a-l anula.

Câștigătorii premiilor oferite nu au posibilitatea de a primi contravaloarea în bani și nici să solicite schimbarea caracteristicilor premiilor. Premiile nu sunt transmisibile altei persoane.

Organizatorul nu își asumă răspunderea în cazul în care premiile nu au fost utilizate de câștigători în perioada de valabilitate a lor, orice solicitare de retransmitere ulterioară a premiilor nefiind luată în considerare.

Imaginile cu premiile folosite pe materialele de promovare sunt doar cu titlu de prezentare.

8.       Taxe şi impozite

Organizatorul se obligă să calculeze, să rețină și să vireze impozitul datorat pentru veniturile obținute de către câștigători în conformitate cu Legea nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, orice alte obligații de natură fiscală sau de orice altă natură, în legătură cu acestea, fiind în sarcina exclusivă a câștigătorului.

Premiile acordate în valoare individuală de până în 600 lei sunt neimpozabile. Premiile în valoare de cel puțin 600 de lei se impozitează întotdeauna, prin reținere la sursă de către Organizator.

     9. Prelucrarea datelor cu caracter personal

Condiții generale de prelucrare a datelor cu caracter personal

Kaufland va prelucra datele personale colectate în condiţii de siguranţă şi confidenţialitate. Prin natura structurii informatice, datele personale vor fi stocate și în Germania. 

9.1. Participarea la concurs

Datele colectate: Numărul de card Kaufland Card digital, numele și prenumele participantului, numărul de telefon si adresa de mail, data și ora înscrierii, îndeplinirea condiției referitoare la vârstă.

Scopurile procesării: participarea la loteria publicitară și validarea înscrierii.

Prin înscrierea la concurs, participanții acceptă modalitatea de înscriere și desfășurare a concursului, în conformitate cu Regulamentul concursului, în temeiul art. 6 alin. 1 lit. b) din Regulamentul General de Protecție a Datelor (RGPD). Din perspectiva prelucrării datelor cu caracter personal, temeiul prelucrării datelor necesare pentru participarea la concurs este reprezentat de contractul încheiat de participanți prin acceptarea prevederilor prezentului Regulament.

În platforma electronică pentru extragerea câștigătorilor vor fi introduse ID-urile criptate ale fiecărui Kaufland Card scanat participant, fără alte date cu caracter personal.

 

9.2. Intrarea în posesia premiilor 

Datele colectate: numele, prenumele, numărul de card Kaufland Card digital, numărul de telefon, adresa de e-mail și CNP (deoarece valoarea premiilor depășește suma de 600 de lei).

Scopurile colectării: acordarea premiului.

Pentru a putea intra în posesia premiului, Kaufland procesează datele cu caracter personal ale participanților, în conformitate cu art. 6, alin 1 lit.b) GDPR în vederea acordării premiului câștigat. Deoarece valoarea premiilor depășește 600 lei, Kaufland colectează și CNP-ul în vederea îndeplinirii obligațiilor legale conforme cu legislația fiscală, în conformitate cu art. 6 alin 1 lit. c) RGPD si vor fi păstrate pe o perioada de 7 ani de la data acordării premiilor, astfel cum prevede legislația fiscală.

Datele cu caracter personal ale utilizatorilor de Kaufland Card în general se stochează conform prevederilor politicii de confidențialitate și a termenilor și condițiilor de utilizare Kaufland Card în vigoare.

9.3. Publicarea datelor câștigătorilor

a. Datele prelucrate: nume, prenume, număr Kaufland Card – primele 14 cifre, premiul câștigat.

Scop: asigurarea transparenței mecanismului concursului  

Temeiul legal al prelucrării îl constituie, art. 6 alin 1 lit. c) din RGPD, respectiv obligația legală prevăzută de dispozițiile art. 42 alin. (2) din OG nr. 99/2000. Lista câștigătorilor se va șterge de pe pagina de internet a Organizatorului după maximum 30 de zile de la data încheierii concursului. 

9.4. Contestații și reclamații

Datele colectate: nume și prenume, număr de telefon, adresa de e-mail și alte date ce pot apărea în e-mailul transmis către adresa indicată la punctul 10 de mai jos, pe care Kaufland nu le cere în mod expres.

Pentru a putea soluționa contestațiile și reclamațiile, Kaufland procesează datele cu caracter personal ale participanților în interesul său legitim, în conformitate cu art. 6, alin 1 lit. f) GDPR. Interesul legitim al Kaufland rezultă din dorința de a servi interesele și de a răspunde cererilor participanților.

Toate datele cu caracter personal pe care le furnizează participanţii în cadrul cererilor (sugestii, aprecieri sau critici), prin intermediul paginii de internet sau prin e-mail, sunt șterse de Kaufland cel târziu după 90 de zile de la răspunsul final care a fost oferit sau sunt anonimizate în siguranță. Păstrarea pe o durată de 90 de zile se explică prin faptul că, rareori, se poate întâmpla ca participanţii, în calitate de clienţi, să contacteze Kaufland din nou în legătură cu un răspuns în aceeași privință, iar Kaufland trebuie să poată consulta corespondența anterioară. Experiența a arătat că, de regulă, după 90 de zile, nu mai apar întrebări referitoare la răspunsurile Kaufland.

9.5. Drepturile participanților în calitate de persoane vizate

Conform art. 15 alin. (1) din RGPD, ai dreptul de a obține în mod gratuit, la cerere, informații despre datele tale cu caracter personal, stocate de Kaufland.

În plus, ai dreptul de a solicita rectificarea datelor (art. 16 din RGPD), de a șterge (art. 17 din RGPD) şi de a restricționa (art. 18 din RGPD) prelucrarea datelor cu caracter personal.

În măsura în care prelucrarea datelor se bazează pe art. 6 alin. (1) lit. (e) sau (f) din RGPD, ai la dispoziție un drept de opoziție, conform art. 21 din RGPD. În măsura în care te opui unei prelucrări a datelor, aceasta nu mai este valabilă pe viitor, exceptând cazul în care operatorul demonstrează ca are motive imperioase care justifică prelucrarea și care prevalează asupra intereselor, drepturilor și libertăților persoanei vizate.

În cazul în care prelucrarea este întemeiată pe contract sau consimțământ și se realizează prin mijloace automatizate, ai la dispoziție un drept de portabilitate al datelor, conform art. 20 din RGPD.

În măsura în care prelucrarea datelor se bazează pe consimțământ, conform art. 6 alin. (1) lit. (a) sau art. 9 alin. (2) lit. (a) din RGPD, acesta poate fi oricând revocat, cu efect în viitor, fără ca acest lucru să afecteze legalitatea prelucrării anterioare.

În situațiile menționate anterior, în cazul în care există întrebări deschise sau în cazul reclamațiilor în scris sau prin e-mail, te rugăm să te adresezi responsabilului cu protecția datelor.

În plus, dispui de dreptul de a depune reclamații la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.

9.6. Participanții își pot exercita drepturile menționate la 9.4. prin trimiterea unui e-mail, la adresa: protectiadatelor@kaufland.ro sau a unei cereri scrise la adresa: Kaufland Romania SCS, Str. Barbu Văcărescu, nr. 120-144, Sector 2, București, în atenția Departamentului de Protecție a Datelor.

De asemenea, participanții au dreptul să depună o plângere la ANSPDCP, accesând site-ul: https://www.dataprotection.ro si de a se adresa instantelor judecatoresti competente.

Mai multe detalii despre Politica de Confidențialitate și despre drepturile participanților sunt la adresa web: https://www.kaufland.ro/regulament-privind-protectia-datelor.html.

10.Reclamații și litigii

10.1. Orice reclamație legată de desfășurarea loteriei publicitare se va face în scris, în termen de 5 zile lucrătoare, de la data la care s-a cunoscut sau trebuia să se cunoască evenimentul cauzator de prejudicii, pe site-ul www.kaufland.ro secțiunea Contact, Sesizare generală; sau la 0800.080.888 (apelabil gratuit în rețelele Vodafone, Orange, Telekom, UPC România și RCS&RDS și program de lucru de luni până vineri de la 08:00-20:00 și sâmbătă în intervalul 08:00-17.00, cu excepția zilelor de Sărbători legale) împreună cu următoarele date de contact: nume și prenume complet, adresa completă, adresa de e-mail, număr de telefon. Reclamația se va analiza de către o comisie desemnată de Organizator, în termen de 48 de ore de la înregistrarea acesteia, respectiv într-un termen de 72 de ore în cazul reclamațiilor primite sâmbăta sau duminica, zile nelucrătoare. Răspunsurile la sesizările trimise, conform procedurii, se oferă în scris prin e-mail sau telefonic în termen de maxim 30 de zile calendaristice.

10.2. Eventualele litigii apărute între Organizator și Participanții la prezenta loterie, se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești competente de la sediul Organizatorului.

11.Răspunderea Organizatorului

Organizatorul nu își asumă nicio responsabilitate pentru vreun eveniment care determină imposibilitatea participării persoanelor interesate la loteria publicitară sau care afectează buna desfășurare a activităților descrise în prezentul Regulament, ca urmare a unor restricții sau a altor limitări specifice serviciilor oferite.

Răspunderea Organizatorului este strict limitată la acordarea premiilor stabilite.

Organizatorul nu-și asumă răspunderea pentru niciun accident suferit de către câștigător sau pentru orice alte daune intervenite în legătură cu premiul oferit.  

Dreptul de proprietate asupra cuponului aparține în exclusivitate câștigătorului, care îndeplinește condițiile impuse de Regulament. Organizatorul nu își asumă răspunderea pentru eventualele dispute legate de dreptul de proprietate asupra voucherului acordat.

Organizatorul nu își asumă nicio răspundere cu privire la nefuncționarea rețelelor de telefonie fixă și/sau mobilă sau a rețelelor de Internet.

Participanții care au pierdut calitatea de potențiali câștigători sau de câștigători nu au dreptul să solicite prin niciun alt mijloc atribuirea vreunuia dintre premii. Răspunderea Organizatorului este, de asemenea, limitată și de cazurile menționate în Art. 5 al prezentului Regulament.

12.Întreruperea sau încetarea loteriei publicitare

Organizatorul poate întrerupe desfășurarea loteriei publicitare, înaintea expirării termenului prevăzut pentru desfășurarea acesteia, în următoarele situații:

- au apărut probleme tehnice ce nu s-au putut rezolva în timp util astfel încât să nu se pericliteze desfășurarea loteriei publicitare, nu s-a putut realiza o zi din cadrul loteriei publicitare sau site-ul societății Kaufland Romania/ aplicația mobilă Kaufland – Oferte și noutăți nu a funcționat în mod corespunzător, din motive independente de voința Organizatorului.

- intrarea în vigoare, în interiorul perioadei de derulare a loteriei publicitare, a unei legi care interzice desfășurarea loteriilor publicitare de genul celei desfășurate de către Organizator sau care stabilește sancțiuni profesionale sau financiare pentru Organizatorul acesteia.

Loteria publicitară mai poate inceta înainte de împlinirea perioadei stabilite ori poate fi suspendată oricând în baza liberei decizii a Organizatorului, cu condiția ca acesta să comunice în prealabil o astfel de situație și cu respectarea prevederilor Art. 1 de mai sus.

Întreruperea derulării loteriei publicitare poate fi temporară sau definitivă, în funcție de motivele menționate mai sus. Orice întrerupere a loteriei publicitare va fi anunțată de Organizator, împreună cu motivul acesteia, prin aceleași mijloace de publicitate utilizate ca și pentru comunicarea ei inițială. Dacă acest lucru nu este tehnic posibil, publicitatea se va putea efectua în ziarul Kaufland/pe site-ul Kaufland.

Prezenta loterie publicitară poate înceta înainte de termenul stabilit în cazul apariției unui eveniment ce constituie forță majoră*, prin decizia Organizatorului sau în cazul schimbării cadrului legislativ astfel încât organizarea și desfășurarea loteriei publicitare să presupună mărirea bugetului alocat acestui proiect.

*Forța Majoră, convenită ca fiind evenimentul imprevizibil și de neînlăturat, petrecut după intrarea în vigoare a prezentului Regulament și care împiedică părțile să-și îndeplinească obligațiile contractuale, exonerează de răspundere partea care o invocă.

În interesul prezentului Regulament constituie cazuri de Forță Majoră și următoarele evenimente:

a.   avarierea sistemului informatic de stocare a datelor participanților la loteria publicitară, determinând imposibilitatea identificării persoanelor participante sau ale celor câștigătoare;

b.   tentative de fraudă ale mecanismului loteriei publicitare prin mijloace electronice sau alte mijloace.

Enumerarea de mai sus nu este limitativă, fiind utilizată numai în scop exemplificativ. Dacă o situație de forță majoră, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de voința sa, împiedică sau întârzie total sau parțial executarea Regulamentului și continuarea loteriei publicitare, Organizatorul va fi exonerat de răspunderea privind îndeplinirea obligațiilor sale pentru perioada în care această îndeplinire va fi imposibilă sau întârziată. În cazul în care invocă forța majoră, Organizatorul este obligat să comunice existenta acesteia participanților loteriei publicitare, în termen de 5 (cinci) zile lucrătoare de la apariția cazului de forță majoră.

  1. Regulamentul loteriei publicitare

Prin participarea la aceasta loterie publicitară, participanții sunt de acord să respecte și să se conformeze tuturor prevederilor, termenilor și condițiilor prezentului Regulament.

Regulamentul oficial al loteriei publicitare ”Kaufland Card te trimite în satul ștrumfilor!”este disponibil în mod gratuit pe www.kaufland.ro/strumfii. Orice modificare a regulilor de participare la loteria publicitară, a modului de desfășurare a acesteia, a perioadei valabilității acesteia, va fi anunțată public de Organizator pe website-ul companiei. 

Prezentul Regulament a fost redactat de biroul notarial, cu respectarea prevederilor Ordonanţei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor pe piață, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, astăzi, data autentificării, într-un exemplar original care rămâne în arhiva biroului notarial şi 3 duplicate, din care unul va rămâne în arhiva biroului notarial şi două exemplare au fost eliberate părţii.