Se încarcă lista de magazine

Se încarcă...
Nu e magazinul corect? Alege altul!
Modifică
Oferte afișate pentru

Ultimul magazin selectat

Reîmprospătarea aplicației Kaufland – Oferte și noutăți!

Nu ți se actualizează ofertele personalizate în aplicație? Vezi încă promoții și vouchere valabile în trecut?

Înseamnă că ai nevoie de o reîmprospatare a aplicației Kaufland – Oferte și noutăți!

În funcție de perioada în care aplicația ta a fost inactivă și neactualizată, te rugăm să parcurgi următorii pași:

Pasul 1

Verificarea versiunii aplicației si a magazinului selectat

  • Asigură-te că ai instalată ultima versiune a aplicației Kaufland din Google Play/App Store. Dacă nu ai ultima versiune, o să-ți apară pe butoanele disponibile „Actualizați”. Dacă versiunea ta este cea mai recentă o să apară un buton cu „Deschideți”.
  • Asigură-te că ai selectat magazinul tău Kaufland preferat și reîmprospătează pagina principală a aplicației, glisând, în jos, de ecran. Îți va apărea simbolul de cerc care se încarcă, semn că se realizează reîmprospătarea.

Pasul 2

Ștergere date stocate sau reinstalarea aplicației

Dacă pașii de mai sus nu au funcționat, atunci în funcție de sistemul de operare al telefonului tău, te rugăm să:

  • Android: ștergi datele stocate de aplicația Kaufland pe telefonul tău din Setări – Aplicații – Aplicația Kaufland – Stocare – Golire/Ștergere date și Golire/Ștergere memorie Cache.
  • iOS: dezinstalezi și reinstalezi aplicația.

Vei fi nevoit să îți alegi din nou magazinul preferat și uneori chiar să-ți introduci din nou datele pentru conectare.

Ulterior, din meniul Kaufland Card accesează secțiunea “Promoții personalizate” pentru a vizualiza toate promoțiile și voucherele, nu doar pe cele active (vezi atașament). În această secțiune, te rugăm să glisezi în jos (o dată sau de mai multe ori) pentru a se actualiza conținutul.

Pasul 3

Contactează-ne

Dacă niciunul dintre pașii de mai sus nu a funcționat, ajută-ne să investigăm mai în detaliu problema și trimite-ne detaliile legate de contul tău prin completarea formularului la adresa www.kaufland.ro/contact

  • numărul de Kaufland Card digital de 16 cifre, 
  • adresa de e-mail/nr. de telefon cu care a fost creat contul,
  • tipul și modelul telefonului tău,
  • sistemul de operare și versiunea lui,
  • versiunea aplicației,
  • modul în care ești conectat la internet când apare problema,
  • mesajul de eroare dacă primești, 
  • descrierea în detaliu a pașilor urmați în aplicație când a apărut problema,
  • dacă este posibil, o captură de ecran cu aceasta. 

Doar așa colegii noștri dezvoltatori ai aplicației vor putea replica eroarea și oferi o soluție.

Îți mulțumim pentru ajutor!