Regulamentul campaniei ’Vânătoarea de comori ștrumfești la Kaufland’
1. Organizatorul
Organizatorul campaniei ‘Vânătoarea de comori ștrumfești la Kaufland’ este Kaufland România, Societate în Comandită, cu sediul în Str. Barbu Văcărescu, nr. 120 - 144, sector 2, 020284, București, înmatriculată la Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul București sub numărul J2003017052408, CUI RO 15991149 (denumită în continuare „Kaufland Romania”, „Kaufland” și/sau „Organizator”), număr de telefon al clientului Kaufland: 0800.080.888 (apelabil gratuit în rețelele Vodafone, Orange, Telekom, UPC România şi RCS&RDS şi program de lucru de luni până vineri de la 08:00 la 20:00 și sâmbătă de la 08:00 la 17:00).
Campania “Vânătoarea de comori ștrumfești la Kaufland’ se va derula conform prevederilor prezentului Regulament Oficial (denumit în continuare „Regulament”), fiind obligatoriu pentru toți participanții. Prezentul Regulament este disponibil spre consultare în mod gratuit tuturor participanților pe site-ul https://www.kaufland.ro/utile/regulament-vanatoarea-de-comori-strumfesti.html, precum și în magazinele participante.
Organizatorul își rezervă dreptul de a completa și/sau modifica prezentul Regulament, precum și dreptul de a suspenda și/sau înceta și/sau întrerupe și/sau prelungi desfășurarea prezentei campanii ”Vânătoarea de comori ștrumfești la Kaufland”, cu condiția înștiințării în prealabil a participanților. Orice modificare și/sau completare la acest Regulament se va face prin acte adiționale, acte care vor fi comunicate pe https://www.kaufland.ro/utile/regulament-vanatoarea-de-comori-strumfesti.html și în magazinele participante. Modificările produc efecte de la data publicării lor pe site-ul https://www.kaufland.ro/utile/regulament-vanatoarea-de-comori-strumfesti.html și afișării în magazinele participante Organizatorul nu își asumă răspunderea pentru luarea la cunoștință a modificărilor de către participanți, atâta timp cât acestea sunt afișate pe site-ul mai sus amintit și în magazinele participante.
2. Temeiul legal
Prezenta campanie este organizata în conformitate cu prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor pe piață, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
3. Locul de desfăşurare şi durata campaniei ”Vânătoarea de comori ștrumfești la Kaufland”
Campania ”Vânătoarea de comori ștrumfești la Kaufland” se desfășoară în perioda 25 octombrie 2025, ora 09:00:00 – 26 octombrie 2026, ora 22:30:00 sau până la epuizarea figurinelor Ștrumfii (diverse modele) – ediție limitată, oricare dintre aceste situații survine prima, în magazinele Kaufland participante din București și Ilfov, respectiv:
Nr.crt. | Magazin | Denumire magazin |
1. | 1000 | București-Colentina |
2. | 2470 | București-Pantelimon |
3. | 2600 | București-Tei |
4. | 2870 | București-Bucurestii Noi |
5. | 3070 | București-Tudor Vladimirescu |
6. | 3100 | București-Aparatorii-Patriei |
7. | 3170 | București-Ferentari |
8. | 3370 | București-Militari |
9. | 3410 | Voluntari-Bd. Voluntari |
10. | 3500 | București-Vitan, Racari |
11. | 4120 | Bragadiru Independenței |
12. | 4370 | București-Basarab |
13. | 4410 | București-Turnu Magurele |
14. | 4610 | București-Titan Basarabia |
15. | 4810 | Balotești |
16. | 5470 | București-Odai |
17. | 5610 | București-Pipera, Fabrica de Glucoză |
18. | 5900 | București-Rahova |
19. | 6570 | București-Andronache |
20. | 6810 | București Popa Nan |
21. | 6910 | București Militari Residence |
22. | 7000 | București-Brâncuși |
23. | 7170 | București-Berceni |
24. | 7370 | Buftea-Crevedia |
25. | 7470 | București-Titan, Theodor Pallady |
26. | 7610 | Domnești West Park |
27. | 7670 | București-Vitan, Energeticienilor |
28. | 7710 | București Drumul Binelui |
29. | 7910 | Voluntari-Bd.Pipera |
30. | 8370 | București-Sisești |
31. | 8570 | București-Străulești |
32. | 8970 | Bragadiru Centru |
4. Dreptul de participare
La aceasta campanie pot participa numai persoane fizice majore, care au împlinit 18 ani până la data începerii campaniei, cetățeni cu domiciliul stabil sau reședința în România.
La aceasta campanie pot participa angajații Kaufland sau rudele acestora, precum și soții/soțiile acestora.
Pentru evitarea oricărui dubiu, persoanele juridice nu pot participa și nu li se pot acorda figurine în cadrul campaniei. Participanții trebuie să se participe în calitate de persoane fizice. În scopurile prezentului Regulament Oficial, prin persoană juridică se înțelege orice entitate care nu intră în categoria persoanelor fizice.
Participarea la aceasta campanie presupune cunoașterea și acceptarea integrală, expresă și neechivocă a prezentului Regulament.
5. Mecanismul campaniei
Pentru a participa la aceasta campanie, participanții trebuie să întrunească cumulativ următoarele condiții:
a. Să fie înscris în programul de loialitate Kaufland Card digital prin aderarea la regulamentul Kaufland Card și să dețină un cont digital Kaufland Card.
b. Să achiziționeze în perioada de desfășurare a campaniei , utilizând cardul de loialitate Kaufland Card, cel puțin un produs pentru care a activat în prealabil un cupon în aplicația Kaufland din selecția de 5 cupoane selectate pentru aceasta campanie, valabile exclusiv în magazinele Kaufland din București și Ilfov.
Cupoanele selectate pentru această campanie sunt:
- Cupon: Cremă de brânză cu smântână/ verdeață Almette, 250 grame (cod produs 00135750/ 00132833).
- Cupon: Detergent de vase rodie Fairy, 2 x 900 ml (cod produs 20782168).
- Cupon: Roșii pasate, Mutti, 700 grame (cod produs 03001722).
- Cupon: Aparat de curățat cu presiune, Parkside, 1800W (cod produs 20808139).
- Cupon: Friteuză cu aer cald, Ninja, 1550 W, 3.8 litri (cod produs 20811863).
Cupoanele se găsesc în secțiunea ”Cupoane pentru mine” din contul digital Kaufland Card, și sunt semnalizate cu text specific (e.g. Cupon în București).
c. Să se prezinte cu bonul fiscal la Biroul de Informații din magazinul Kaufland în care a făcut achiziția pentru a face dovada achiziției si pentru a solicita 1 figurină Ștrumf (diverse modele) – ediție limitată. În momentul validării, angajatul Kaufland de la Biroul de Informații va semna bonul pentru a împiedica refolosirea lui și va completa în tabel detaliile furnizate de client, referitoare la: număr bon fiscal, magazinul în care a fost făcută achiziția, casa de marcat, data și ora achiziției și produsul care se califică, pentru a se confirma primirea figurinei de către client.
d. Să ia la cunoștință prevederile prezentului regulament;
În această campanie, în fiecare magazin participant sunt disponibile 20 de figurine. La această campanie, un participant poate revendica o singură figurină. Achiziționarea a mai multor produse din lista de cupoane Kaufland Card participante, identice sau diferite, nu oferă posibilitatea solicitării mai multor figurine.
6. Prelucrarea datelor cu caracter personal
Condiții generale de prelucrare a datelor cu caracter personal
Kaufland va prelucra datele personale colectate în condiţii de siguranţă şi confidenţialitate. Prin natura structurii informatice, datele personale vor fi stocate și în Germania.
6.1. Participarea la campanie
Nu sunt colectate date cu caracter personal
6.2. Intrarea în posesia figurinelor
Nu sunt colectate date cu caracter personal
6.3. Contestații și reclamații
Datele colectate: nume și prenume, număr de telefon, adresa de e-mail și alte date ce pot apărea în e-mailul transmis către adresa indicată la punctul 10 de mai jos, pe care Kaufland nu le cere în mod expres.
Pentru a putea soluționa contestațiile și reclamațiile, Kaufland procesează datele cu caracter personal ale participanților în interesul său legitim, în conformitate cu art. 6, alin 1 lit. f) GDPR. Interesul legitim al Kaufland rezultă din dorința de a servi interesele și de a răspunde cererilor participanților.
Toate datele cu caracter personal pe care le furnizează participanţii în cadrul cererilor (sugestii, aprecieri sau critici), prin intermediul paginii de internet sau prin e-mail, sunt șterse de Kaufland cel târziu după 90 de zile de la răspunsul final care a fost oferit sau sunt anonimizate în siguranță. Păstrarea pe o durată de 90 de zile se explică prin faptul că, rareori, se poate întâmpla ca participanţii, în calitate de clienţi, să contacteze Kaufland din nou în legătură cu un răspuns în aceeași privință, iar Kaufland trebuie să poată consulta corespondența anterioară. Experiența a arătat că, de regulă, după 90 de zile, nu mai apar întrebări referitoare la răspunsurile Kaufland.
6.4. Drepturile participanților în calitate de persoane vizate
Conform art. 15 alin. (1) din RGPD, ai dreptul de a obține în mod gratuit, la cerere, informații despre datele tale cu caracter personal, stocate de Kaufland.
În plus, ai dreptul de a solicita rectificarea datelor (art. 16 din RGPD), de a șterge (art. 17 din RGPD) şi de a restricționa (art. 18 din RGPD) prelucrarea datelor cu caracter personal.
În măsura în care prelucrarea datelor se bazează pe art. 6 alin. (1) lit. (e) sau (f) din RGPD, ai la dispoziție un drept de opoziție, conform art. 21 din RGPD. În măsura în care te opui unei prelucrări a datelor, aceasta nu mai este valabilă pe viitor, exceptând cazul în care operatorul demonstrează ca are motive imperioase care justifică prelucrarea și care prevalează asupra intereselor, drepturilor și libertăților persoanei vizate.
În cazul în care prelucrarea este întemeiată pe contract sau consimțământ și se realizează prin mijloace automatizate, ai la dispoziție un drept de portabilitate al datelor, conform art. 20 din RGPD.
În măsura în care prelucrarea datelor se bazează pe consimțământ, conform art. 6 alin. (1) lit. (a) sau art. 9 alin. (2) lit. (a) din RGPD, acesta poate fi oricând revocat, cu efect în viitor, fără ca acest lucru să afecteze legalitatea prelucrării anterioare.
În situațiile menționate anterior, în cazul în care există întrebări deschise sau în cazul reclamațiilor în scris sau prin e-mail, te rugăm să te adresezi responsabilului cu protecția datelor.
În plus, dispui de dreptul de a depune reclamații la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.
6.5. Participanții își pot exercita drepturile menționate la 9.4. prin trimiterea unui e-mail, la adresa: protectiadatelor@kaufland.ro sau a unei cereri scrise la adresa: Kaufland Romania SCS, Str. Barbu Văcărescu, nr. 120-144, Sector 2, București, în atenția Departamentului de Protecție a Datelor.
De asemenea, participanții au dreptul să depună o plângere la ANSPDCP, accesând site-ul: https://www.dataprotection.ro si de a se adresa instantelor judecatoresti competente.
Mai multe detalii despre Politica de Confidențialitate și despre drepturile participanților sunt la adresa web: https://www.kaufland.ro/regulament-privind-protectia-datelor.html.
7. Reclamații și litigii
7.1. Orice reclamație legată de desfășurarea campaniei se va face în scris, în termen de 5 zile lucrătoare, de la data la care s-a cunoscut sau trebuia să se cunoască evenimentul cauzator de prejudicii, pe site-ul www.kaufland.ro secțiunea Contact, Sesizare generală; sau la 0800.080.888 (apelabil gratuit în rețelele Vodafone, Orange, Telekom, UPC România și RCS&RDS și program de lucru de luni până vineri de la 08:00-20:00 și sâmbătă în intervalul 08:00-17.00, cu excepția zilelor de Sărbători legale) împreună cu următoarele date de contact: nume și prenume complet, adresa completă, adresa de e-mail, număr de telefon. Reclamația se va analiza de către o comisie desemnată de Organizator, în termen de 48 de ore de la înregistrarea acesteia, respectiv într-un termen de 72 de ore în cazul reclamațiilor primite sâmbăta sau duminica, zile nelucrătoare. Răspunsurile la sesizările trimise, conform procedurii, se oferă în scris prin e-mail sau telefonic în termen de maxim 30 de zile calendaristice.
7.2. Eventualele litigii apărute între Organizator și Participanții la prezenta campanie, se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești competente de la sediul Organizatorului.
8. Răspunderea organizatorului
Organizatorul nu își asumă nicio responsabilitate pentru vreun eveniment care determină imposibilitatea participării persoanelor interesate la Campania ‘Vânătoarea de comori ștrumfești la Kaufland’ sau care afectează buna desfășurare a activităților descrise în prezentul Regulament, ca urmare a unor restricții sau a altor limitări specifice serviciilor oferite.
Răspunderea Organizatorului este strict limitată la acordarea figurinelor.
Organizatorul nu-și asumă răspunderea pentru niciun accident suferit de către client sau pentru orice alte daune intervenite în legătură cu figurina oferită.
Organizatorul nu își asumă nicio răspundere cu privire la nefuncționarea rețelelor de telefonie fixă și/sau mobilă sau a rețelelor de Internet.
9. Întreruperea sau încetarea campaniei
Organizatorul poate întrerupe desfășurarea campaniei, înaintea expirării termenului prevăzut pentru desfășurarea acesteia, în următoarele situații:
- au apărut probleme tehnice ce nu s-au putut rezolva în timp util astfel încât să nu se pericliteze desfășurarea campaniei, nu s-a putut realiza o zi din cadrul campaniei sau site-ul societății Kaufland Romania/ aplicația mobilă Kaufland – Oferte și noutăți nu a funcționat în mod corespunzător, din motive independente de voința Organizatorului.
- intrarea în vigoare, în interiorul perioadei de derulare a campaniei , a unei legi care interzice desfășurarea campaniilor de genul celei desfășurate de către Organizator sau care stabilește sancțiuni profesionale sau financiare pentru Organizatorul acesteia.
Campania ‘Vânătoarea de comori ștrumfești la Kaufland’ mai poate inceta înainte de împlinirea perioadei stabilite ori poate fi suspendată oricând în baza liberei decizii a Organizatorului, cu condiția ca acesta să comunice în prealabil o astfel de situație și cu respectarea prevederilor Art. 1 de mai sus.
Întreruperea derulării campaniei poate fi temporară sau definitivă, în funcție de motivele menționate mai sus. Orice întrerupere a campaniei va fi anunțată de Organizator, împreună cu motivul acesteia, prin aceleași mijloace de publicitate utilizate ca și pentru comunicarea ei inițială. Dacă acest lucru nu este tehnic posibil, publicitatea se va putea efectua în ziarul Kaufland/pe site-ul Kaufland.
Prezenta campanie poate înceta înainte de termenul stabilit în cazul apariției unui eveniment ce constituie forță majoră*, prin decizia Organizatorului sau în cazul schimbării cadrului legislativ astfel încât organizarea și desfășurarea campaniei să presupună mărirea bugetului alocat acestui proiect.
*Forța Majoră, convenită ca fiind evenimentul imprevizibil și de neînlăturat, petrecut după intrarea în vigoare a prezentului Regulament și care împiedică părțile să-și îndeplinească obligațiile contractuale, exonerează de răspundere partea care o invocă.
Dacă o situație de forță majoră, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de voința sa, împiedică sau întârzie total sau parțial executarea Regulamentului și continuarea campaniei, Organizatorul va fi exonerat de răspunderea privind îndeplinirea obligațiilor sale pentru perioada în care această îndeplinire va fi imposibilă sau întârziată. În cazul în care invocă forța majoră, Organizatorul este obligat să comunice existenta acesteia participanților campaniei , în termen de 5 (cinci) zile lucrătoare de la apariția cazului de forță majoră.
Prin participarea la acesta campanie, participanții sunt de acord să respecte și să se conformeze tuturor prevederilor, termenilor și condițiilor prezentului Regulament.
Regulamentul oficial al Campaniei ‘Vânătoarea de comori ștrumfești la Kaufland’ este disponibil în mod gratuit pe https://www.kaufland.ro/utile/regulament-vanatoarea-de-comori-strumfesti.html. Orice modificare a regulilor de participare la Campania ‘Vânătoarea de comori ștrumfești la Kaufland’, a modului de desfășurare a acesteia, a perioadei valabilității acesteia, va fi anunțată public de Organizator pe website-ul companiei și în magazinele participante.