Termeni și condiții Kaufland eCharge
1. Domeniul de aplicare și relația cu alte regulamente
Acești termeni și condiții Kaufland eCharge ("Termeni și condiții") completează Condițiile de utilizare a aplicației Kaufland-App și reglementează participarea la programul de servicii pentru clienți Kaufland eCharge (denumit în continuare "Serviciul") prin utilizarea aplicației mobile Kaufland-App ("Aplicația Kaufland"). Serviciul este operat de grupul de companii Kaufland. Cu toate acestea, Kaufland are dreptul de a implica subcontractori și/sau alte companii pentru a furniza serviciul. Unele prelucrări de date necesită implicarea Grupului Kaufland (denumit în continuare "grupul de societăți". Serviciul se adresează consumatorilor (denumiți în continuare "utilizator" sau "dumneavoastră"), care doresc să folosească serviciul de încărcare a autovehiculelor electrice prin Kaufland eCharge. Serviciul este pus la dispoziție pe baza următorilor termeni și condiții.
2. Condiții de participare
Pentru a vă înregistra la serviciul nostru, trebuie să aveți vârsta minimă de 18 ani. Participarea poate avea loc numai pentru uz privat. Serviciul se adresează clienților persoane fizice. Este exclusă posibilitatea folosirii serviciului pentru persoane juridice.
3. Înregistrare, cont și încheierea contractului
Pentru a utiliza serviciul nostru, trebuie să vă creați un cont.
Faceți o solicitare de a vă înregistra pentru serviciu Kaufland eCharge și de a utiliza domeniul de aplicare funcțional al serviciului, din aplicația Kaufland-App și furnizând toate informațiile solicitate, introducând numele de utilizator și parola pentru contul dumneavoastră My Kaufland ("Date de conectare") și făcând clic pe butonul " Înregistrare Acum" ("Solicitrea"). Nu veți suporta niciun cost ca urmare a acestei solicitări. Până când faceți clic pe butonul "Continuare", puteți anula procesul de înregistrare în orice moment sau puteți modifica informațiile pe care le-ați furnizat prin ștergerea, adăugarea sau corectarea informațiilor furnizate în diferitele câmpuri sau prin închiderea aplicației. După finalizarea procesului de înregistrare, puteți modifica în orice moment informațiile furnizate în contul dvs. personal.
La primirea solicitării dvs. de a încheia contractul, vom trimite o confirmare de primire a ofertei ("confirmarea comenzii") la adresa de e-mail pe care ați furnizat-o în timpul înregistrării. Această confirmare a comenzii reprezintă, de asemenea, acceptarea de către noi a ofertei ("încheierea contractului") și conține un link de verificare. Serviciul poate fi utilizat de îndată ce ați primit confirmarea comenzii.
Deoarece oferim acest serviciu în mod voluntar și fără niciun cost pentru dvs., avem dreptul de a refuza crearea unui cont în cazuri individuale, fără a indica un motiv.
Adresa de e-mail și numărul de telefon mobil pe care le furnizați nu pot fi alocate unui alt cont. De asemenea, nu este permisă furnizarea unei adrese de e-mail, a unui număr de telefon mobil sau a altor date de contact care nu vă aparțin, în special așa-numitele "adrese de e-mail de unică folosință". Trebuie să vă păstrați datele de acces în siguranță. Nu este permis să permiteți accesul altor persoane la contul dumneavoastră.
Fiecare interacțiune cu Kaufland care are loc prin intermediul contului dvs. vă este atribuită. Acest lucru este valabil și în cazul în care o terță persoană acționează prin intermediul contului dvs., dacă această terță persoană a putut utiliza contul dvs. din cauza comportamentului dvs. neglijent. Este de datoria dvs. să ne informați imediat despre orice utilizare neautorizată a contului dvs. și să vă modificați datele de acces, dacă bănuiți că contul dvs. a fost utilizat de o altă persoană (alte persoane).
Aveți la dispoziție următoarele opțiuni de înregistrare la Kaufland eCharge:
· Prin intermediul aplicației noastre Kaufland-App, care este disponibilă pentru diferite platforme mobile.
În timpul înregistrării, vi se atribuie automat un număr de client.
4. Obiectul serviciului atunci când utilizați aplicația Kaufland-App
Această secțiune se aplică numai pentru utilizarea aplicației Kaufland eCharge. "Utilizarea aplicației Kaufland eCharge" din cadrul acestor Termeni și condiții înseamnă utilizarea aplicației Kaufland eCharge de la prima logare în contul dumneavoastră, care poate avea loc automat după o înregistrare reușită. Vă rugăm să rețineți că puteți utiliza întreaga sferă de utilizare a serviciului numai dacă utilizați aplicația Kaufland-App.
4.1. E-mobilitate
Prin intermediul aplicației Kaufland-App, aveți, de asemenea, opțiunea de a utiliza stațiile de încărcare puse la dispoziție de Kaufland Dienstleistung GmbH & Co. KG ("societatea de exploatare"), respectiv serviciul Kaufland eCharge. Pentru achiziționarea de energie electrică, este necesară încheierea unor acorduri corespunzătoare cu societatea de exploatare. Pentru a începe procesul de încărcare cu ajutorul aplicației Kaufland-App la una dintre aceste stații de încărcare, trebuie să vă identificați cu aplicația Kaufland-App la stația de încărcare corespunzătoare și să începeți procesul de încărcare. Înainte de a începe procesul de încărcare, vă rugăm să vă conectați vehiculul electric la punctul de încărcare și să selectați punctul de încărcare dorit în aplicația noastră.
4.2. Plata mobilă
General
Aplicația Kaufland eCharge vă oferă, de asemenea, acces la un serviciu de plată mobilă ("Kaufland Pay"), prin care aveți opțiunea de a vă înregistra cu cardul dvs. de credit sau de debit pentru a plăti confortabil bunurile sau serviciile achiziționate cu ajutorul dispozitivului dvs. mobil. Pentru acest serviciu puteți utiliza cardurile de credit și de debit Visa, Mastercard și Maestro. Cu toate acestea, utilizarea funcției de plată mobilă este, prin urmare, supusă exclusiv condițiilor și informațiilor privind protecția datelor ale furnizorului de servicii de plată relevant. Înregistrarea necesară în cadrul aplicației Kaufland eCharge App are loc într-un mediu protejat al furnizorului de servicii de plată în cauză.
Procedura de înregistrare a cardului
Puteți stoca mai multe carduri de credit/debit pentru a le utiliza în Kaufland Pay. Înainte de a putea crea un card pentru prima dată, vi se cere să creați un cod PIN personal. Acest PIN nu corespunde PIN-ului cardului dvs. de credit, îl puteți atribui liber. În cazul în care utilizați alte proceduri de autentificare, se pot aplica și condițiile de utilizare și informațiile privind protecția datelor ale furnizorilor respectivi (de exemplu, în ceea ce privește funcțiile TouchID sau FaceID de la Apple). După definirea înregistrării inițiale a cardului sau după adăugarea de carduri suplimentare, veți fi direcționat către site-ul web al platformei de plată pentru înregistrarea cardului în cadrul aplicației. Aici puteți introduce datele necesare (numărul cardului, valabilitatea, numărul de verificare a cardului de credit (CVV2)). La confirmarea înregistrării în formular, după verificarea datelor de către platforma de plată, se generează un așa-numit token; acest token este stocat în profilul dumneavoastră de client Kaufland eCharge. Acest token este un identificator care nu conține date despre card și este utilizat doar de către furnizorul de servicii de plată pentru a atribui cardul înregistrat cardului dvs. de credit sau de debit în timpul unei tranzacții.
În cazul în care înregistrarea cardului este reușită, furnizorul de servicii de plată ne va trimite primele 6 sau 8 (în funcție de lungimea BankIdentificationNumber) și ultimele 4 cifre ale numărului cardului dvs., precum și data de expirare a cardului și îl va atribui contului dvs. de client Kaufland eCharge, în plus față de token.
Procedura de plată
Când apelați cardul dumneavoastră digital de client Kaufland eCharge, puteți utiliza un cursor pentru a specifica dacă doriți să utilizați plata cu telefonul mobil la casa de marcat. Această setare este păstrată până când o modificați din nou. Dacă ați selectat plata mobilă, trebuie să introduceți PIN-ul înainte de fiecare tranzacție de plată pentru a genera codul digital. Acest cod este valabil timp de 15 minute. După aceste 15 minute, va trebui să creați un nou cod.
În timpul procesului de plată, token-ul care identifică cardul dvs. de credit este trimis la platforma de plată și la furnizorul de servicii de plată, împreună cu suma care urmează să fie plătită și alte informații specifice tranzacției. Odată ce furnizorul de servicii de plată confirmă tranzacția, achiziția de bunuri sau servicii va fi finalizată și veți primi chitanța cu detaliile relevante ale tranzacției cu cardul, ca în cazul oricărei alte achiziții de bunuri sau servicii cu cardul de credit sau de debit.
Pentru a putea efectua procesul de plată în conformitate cu dispozițiile legale ale Directivei (UE) 2015/2366 ("DSP 2"), cu legile naționale de transpunere aplicabile și cu Regulamentul delegat (UE) 2018/389, folosim furnizorii noștri de servicii pentru a permite instituției dvs. de credit sau biroului emitent al mijlocului dvs. de plată (cum ar fi cardul dvs. de debit sau de credit) să efectueze autentificări ale clienților și analize preliminare de risc pentru a evalua necesitatea unei astfel de autentificări a clienților. Aceasta pentru a ne asigura că utilizați mijloacele de plată dumneavoastră și nu o altă persoană cu intenții ilicite. Aceste informații se referă în special la datele dvs. personale, la tranzacția curentă și la comportamentul dvs. de plată anterior.
Diligență în manipularea acului
Sunteți obligat să nu (1) transmiteți terților PIN-ul pe care l-ați stabilit pentru plata cu telefonul mobil, (2) să nu îl stocați separat de telefonul mobil și, în special, (3) să nu îl stocați, de exemplu, în funcția de note a telefonului dumneavoastră.
Blocarea Kaufland Pay
În special, avem dreptul de a bloca Kaufland Pay pentru dvs. în următoarele cazuri:
· Dacă acest lucru este necesar pentru a proteja interesele legitime ale noastre sau ale furnizorului de servicii de plată,
· în cazul utilizării abuzive sau frauduloase a aplicației Kaufland eCharge sau a Kaufland Pay sau în cazul în care există suspiciuni de utilizare abuzivă sau frauduloasă a aplicației Kaufland eCharge sau a Kaufland Pay,
· în cazul în care PIN-ul pentru Kaufland Pay a fost introdus incorect de cinci ori consecutiv.
Blocarea Kaufland Pay înseamnă că nu veți mai putea efectua plăți prin Kaufland Pay. Vă vom informa cu privire la orice blocare a Kaufland Pay cât mai înainte de blocare, precizând motivul. Același lucru este valabil și pentru deblocare.
Ați uitat PIN-ul
În cazul în care nu vă amintiți PIN-ul Kaufland Pay, aveți opțiunea de a vă schimba PIN-ul și de a defini unul nou, fără a pierde datele introduse.
În funcție de datele de plată pe care le-ați stocat cu Kaufland Pay, trebuie să efectuați o verificare de securitate simplă sau dublă pentru a introduce un nou PIN. Verificarea de securitate poate include interogarea datelor de plată, validarea telefonului mobil sau alte detalii, cum ar fi data de expirare a cardului de debit sau de credit înregistrat.
5. Dispoziții finale
Termenii și condițiile prezente se aplică pentru serviciul Kaufland eCharge și se completează cu prevederile Condiții generale de utilizare a aplicației Kaufland-App.