Se încarcă lista de magazine

Se încarcă...
Oferte afișate pentru

Ultimul magazin selectat

Regulamentul loteriei publicitare „ România știe să gătească: Ingredientul Kaufland Card pentru rețeta perfectă”

1.      Organizatorul

Organizatorul loteriei publicitare ” România știe să gătească:ingredientul Kaufland Card pentru rețeta perfectă” este Kaufland România Societate în Comandită, cu sediul în str. Barbu Văcărescu nr. 120 - 144, sector 2, 020284, București, înmatriculată la Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul București sub numărul J40/17052/2003, CUI RO 15991149 (denumită în continuare „Kaufland Romania”, Kaufland” și/sau „Organizator”), număr de telefon al clientului Kaufland: 0800.080.888 (apelabil gratuit în rețelele Vodafone, Orange, Telekom, UPC România și RCS&RDS și program de lucru de luni până vineri de la 08:00 la 20:00 și sâmbăta de la 08:00 la 17:00).

 

Loteria publicitară se va derula conform prevederilor prezentului Regulament Oficial (denumit în continuare „Regulament”), fiind obligatoriu pentru toți participanții. Prezentul Regulament este disponibil spre consultare în mod gratuit tuturor participanților pe site-ul kaufland.ro/gatestecukauflandcard.

Organizatorul își rezervă dreptul de a completa și/sau modifica prezentul Regulament, precum și dreptul de a suspenda și/sau înceta și/sau întrerupe și/sau prelungi desfășurarea loteriei publicitare, cu condiția înștiințării în prealabil a participanților. Orice modificare și/sau completare la acest Regulament se va face prin acte adiționale, acte care vor fi comunicate pe kaufland.ro/gatestecukauflandcard. Modificările produc efecte de la data publicării lor pe site-ul kaufland.ro/gatestecukauflandcard

 

Organizatorul nu își asumă răspunderea pentru luarea la cunoștință a modificărilor de către participanți, atâta timp cât acestea sunt afișate pe site-ul mai sus amintit.

  1. Temeiul legal

Prezenta loterie publicitară este organizată în conformitate cu prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor pe piață, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

 

3.      Locul de desfăşurare şi durata loteriei publicitare

Loteria publicitară se desfășoară în perioada 26.02.2024, ora 00:00:00 – 24.03.2024, ora 23:59:59 pe pagina kaufland.ro/gatestecukauflandcard

4.      Dreptul de participare

La această loterie publicitară pot participa toți utilizatorii programului de loialitate Kaufland Card, care au 18 ani împliniți, persoane fizice, cetățeni cu domiciliul stabil sau reședința în România, care îndeplinesc condițiile de participare ce vor fi detaliate mai jos.

La această loterie publicitară pot participa angajații Kaufland, inclusiv rudele de gradul I ale acestora, precum și soții/soțiile acestora.

Pentru evitarea oricărui dubiu, persoanele juridice nu pot participa și nu li se pot acorda premii în cadrul loteriei publicitare. Participanții pot lua parte la loterie doar în calitate de persoane fizice. În scopurile prezentului Regulament Oficial, prin persoană juridică se înțelege orice entitate care nu intră în categoria persoanelor fizice.

Participarea la această loterie publicitară presupune cunoașterea și acceptarea integrală, expresă și neechivocă a prezentului Regulament.

5.      Mecanismul loteriei publicitare și extragerea

5.1. Înscrierea la loteria publicitară

Pentru a se înscrie în concurs, participantul trebuie să întrunească cumulativ următoarele condiții de participare:

a.      Să fie înscris în programul de loialitate Kaufland Card prin aderarea la regulamentul Kaufland Card și să dețină un card digital sau fizic Kaufland Card.

b.     Să aibă completate în profilul Kaufland Card numele și prenumele real, pentru validarea premiului.

c.      Să acceseze pagina kaufland.ro/gatestecukauflandcard și să se înregistreze la loteria publicitară cu datele personale (nume, prenume reale și corespunzătoare celor din Kaufland Card), numărul de Kaufland Card de 16 cifre, produsul din promoțiile Kaufland Card pe care l-a folosit în a găti rețeta și o fotografie cu preparatul culinar .

 

Fotografiile înscrise trebuie să respecte tema loteriei publicitare şi legea drepturilor de autor, participanţii asumându-şi răspunderea că fotografiile sunt creaţia lor proprie şi că nu sunt preluate de pe internet. Participantul este unica persoană responsabilă de conținutul fotografiilor și de orice consecințe directe sau indirecte ce pot apărea ca urmare a participării cu fotografii în această loterie publicitară.

Fotografiile nu trebuie să fie ilegale, maliţioase, calomniatoare, obscene, pornografice sau vulgare, defăimătoare, rasiste sau xenofobe şi nici nu trebuie să conțină scene de instigare la acte penale sau ilegale.

Participanții au obligația de a nu încărca  fotografii cu copii minori.

În cazul în care fotografiile încărcate conțin imaginea altor persoane fizice majore, participanții se obligă să obțină consimțământul acestora cu privire la încărcarea fotografiilor în cadrul loteriei publicitare. Participanții au obligaţia de a anonimiza respectiva persoană (e.g. a blura/hașura/cenzura afișarea imaginii) în situația în care nu au consimțământul acesteia  înainte de a încarca fotografiile.

În cazul în care fotografiile încărcate de către participant nu respectă prevederile sus menționate, participantul va fi eliminat automat din baza de date pentru tragerea la sorți.

 

5.2. Validarea înscrierii

Se consideră că participantul este înscris în mod valabil, dacă întrunește concomitent următoarele condiții:

- Deține un cont Kaufland Card digital sau fizic și a aderat la Condițiile de utilizare a programului de loialitate  Kaufland Card.

- Numele și prenumele înscrise în contul Kaufland Card sunt corecte, complete și reale.

      - S-a înscris, conform celor descrise anterior la punctele 5.1.c..

5.3.  Extragerea câștigătorilor

Extragerile câștigătorilor se vor face la sediul Organizatorului, cu ajutorul unei aplicații electronice, pe baza numărului de card Kaufland Card, înscris pe cardul digital sau fizic.

Va fi extras un număr de câștigători egal cu numărul de premii acordate, nefiind nevoie de rezerve.Va fi un număr de 10 de premii în total.

Va avea loc o singură extragere, în termen de cel mult 5 zile lucrătoare de la încheierea loteriei.

Organizatorul își rezervă dreptul de a nu efectua extragerea și afișarea câștigătorilor în zilele de sâmbătă și duminică, precum și în timpul sărbătorilor legale.

Fiecare client care deține un cont digital sau fizic Kaufland Card poate câștiga un singur premiu în cadrul loteriei publicitare.

6.      Premiile loteriei publicitare

6.1. În cadrul acestei loterii publicitare se acordă următoarele premii, conform tabelului de mai jos:

 

 


Nr crt.

Premiul acordat

și descrierea acestuia

Număr premii

Valoare premiilor

(în lei, TVA inclusă)

1.

 

 

Cupoane de reducere la coșul de cumpărături alocate în contul Kaufland Card al clientului câștigător, în valoare de 200 lei reducere pentru un bon de minim 201 lei, valabile 30 zile de la momentul alocării lor.

 

   10

 

 

10*200=2.000

 

Valoarea totală a premiilor este de 2,000 lei, TVA inclusă.

7. Publicarea, anunțarea și validarea câștigătorilor. Acordarea premiilor

 

7.1. Publicarea pe site, anunțarea câștigătorilor și validarea câștigătorilor

 

 

Numerele de card Kaufland Card digital sau fizic ale câștigătorilor desemnați prin tragerea la sorți se vor valida ținând cont de prevederile prezentului Regulament și vor fi publicate primele 12 cifre ale acestora pe site-ul Organizatorului (kaufland.ro/gatestecukauflandcard), împreună cu numele reale ale câștigătorilor, înscrise în contul Kaufland Card la înregistrare sau corectate de utilizatori ulterior în contul Kaufland Card din aplicația mobilă sau prin intermediul unei solicitări la Centrul de Relații Clienți.

 

Lista numelor și a primelor 12 cifre aferente numerelor de card Kaufland Card ale câștigătorilor se va publica pe pagina de internet a Organizatorului, kaufland.ro/gatestecukauflandcard , în termen de maxim 3 zile lucrătoare, după extragerea realizată.

 

Organizatorul își rezervă dreptul de a nu afișa câștigătorii în zilele de sâmbătă și duminică, precum și în timpul sărbătorilor legale. Lista câștigătorilor se va șterge de pe pagina de internet a Organizatorului după maxim 30 de zile de la data încheierii loteriei publicitare.

 

7.2. Acordarea premiilor

 

Premiile se acordă în termen de maxim 15 zile lucrătoare de la finalizarea loteriei sub formă de cupon Kaufland Card. Cuponul poate fi activat de client înainte de utilizare direct din aplicația mobilă, din secțiunea ”Cupoane pentru mine/My coupon center” sau din contul de pe pentrumine.kaufland.ro pentru utilizatorii de card fizic. Detaliile de utilizare ale cuponului sunt înscrise în descrierea acestuia.

 

Dacă oricare dintre premii nu a putut fi acordat participantului câștigător din cauza faptului că nu este îndeplinită oricare dintre condițiile menționate în prezentul Regulament, sau din oricare alt motiv (de exemplu câștigătorul și-a șters contul Kaufland Card pe durata prezentei loterii), etc. Organizatorul își rezervă dreptul de a-l anula.

 

Câștigătorii premiilor oferite nu au posibilitatea de a primi contravaloarea în bani și nici să solicite schimbarea caracteristicilor premiilor. Premiile nu sunt transmisibile altei persoane.

 

8. Taxe și impozite

Organizatorul se obligă să calculeze, să rețină și să vireze impozitul datorat pentru veniturile obținute de către câștigători în conformitate cu Legea nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, atunci când este cazul, orice alte obligații de natură fiscală sau de orice altă natură, în legătură cu acestea, fiind în sarcina exclusivă a câștigătorului.

Premiile acordate în valoare individuală de până în 600 lei sunt neimpozabile.

 

     9. Prelucrarea datelor cu caracter personal

Condiții generale de prelucrare a datelor cu caracter personal

Kaufland va prelucra datele personale colectate în condiții de siguranță şi confidențialitate și nu va dezvălui aceste date altor operatori. Prin natura structurii informatice, datele personale vor fi stocate și în Germania.

 

9.1 Participarea la loteria publicitară

Datele colectate: Numărul de card Kaufland Card digital sau fizic, numele și prenumele participantului, vârsta (confirmarea cu privire la vârsta minimă de 18 ani), data și ora înscrierii în loteria publicitară precum și numele produsului și imaginea rețetei încărcată pe kaufland.ro/gatestecukauflandcard

Scopurile procesării: participarea la loteria publicitară, validarea participanților.

Prin înscrierea în loteria publicitară și îndeplinirea condițiilor de participare la loteria publicitară, participanții înțeleg că datele lor vor fi folosite în scopul gestionării acestei loterii, în conformitate cu Regulamentul General de Protecție a Datelor (GDPR), art. 6 alin 1 lit. b), reprezentând contractul dintre utilizatori și Kaufland, prin înscrierea și acceptarea dispozițiilor prezentului Regulament. Pentru asigurarea unor măsuri privind exactitatea datelor, se pot desfășura, în interesul legitim al operatorului, operațiuni de verificare a corespondenței datelor furnizate în formularul de înscriere la această tomobolă cu datele existente în baza de date Kaufland Card.

Datele cu caracter personal ale participanților colectate în scopul participării la campanie se vor păstra pe o perioadă de maximum 90 de zile de la data încheierii campaniei, în scopul soluționării unor eventuale reclamații privind loteria publicitară. Păstrarea pe o durată de 90 de zile se explică prin faptul că, rareori, se poate întâmpla ca participanţii, în calitate de clienţi, să contacteze Kaufland din nou în legătură cu un răspuns în aceeași privință, iar Kaufland trebuie să poată consulta corespondența anterioară. Experiența a arătat că, de regulă, după 90 de zile, nu mai apar întrebări suplimentare pentru același subiect.

 

În platforma electronică pentru extragerea câștigătorilor vor fi introduse numerele Kaufland Card aferente fiecărui participant, fără alte date cu caracter personal.

 

9.2 Intrarea în posesia premiilor loteriei publicitare

Datele colectate: numărul de card Kaufland Card digital sau fizic.

Scopurile colectării: acordarea premiilor.

Pentru a putea intra în posesia premiilor acestei loterii publicitare, Kaufland procesează datele cu caracter personal ale participanților, în conformitate cu art. 6 alin 1 lit.b) GDPR în vederea transmiterii premiilor câștigate.

Datele cu caracter personal ale câștigătorilor vor fi stocate pentru o perioadă de 90 zile în cadrul loteriei publicitare pentru soluționarea eventualelor reclamații. Datele cu caracter personal ale utilizatorilor de Kaufland Card în general se stochează conform prevederilor politicii de confidențialitate și a termenilor și condițiilor de utilizare Kaufland Card în vigoare.

9.3. Publicarea listei câștigătorilor

Datele prelucrate: nume, prenume, și număr Kaufland Card - primele 12 cifre din numărul Kaufland Card.

Scop: îndeplinirea obligațiilor legale stabilite în sarcina Kaufland de dispozițiile OG nr.99/2000 și asigurarea unei modalități de diferențiere între câștigătorii cu același nume.

 

Temeiul legal al prelucrării îl constituie, art. 6 alin 1 lit. c) din Regulamentul General privind Protecția  Datelor (RGPD), respectiv obligația legală prevăzută de dispozițiile art. 42 alin. (2) din OG nr. 99/2000, precum și interesul legitim al operatorului – art. 6 alin. (1) lit. f din RGPD -  interesul legitim este acela de a asigura transparența în rândul participanților cu privire la procesul de extragere și o modalitate de diferențiere între persoanele cu același nume precum și pentru a face dovada respectării condiției din prezentul Regulament cu privire la posibilitatea de a câștiga un singur premiu.

Datele vor rămâne publice pe website-ul www.kaufland.ro pentru o durată de maximum 30 de zile de la data încheierii concursului.

9.4 Contestații și reclamații

Datele colectate: nume și prenume, număr de telefon, adresa de e-mail și alte date ce pot apărea în e-mailul transmis către adresa indicată la punctul 10 de mai jos, pe care Kaufland nu le cere în mod expres.

Pentru a putea soluționa contestațiile și reclamațiile, Kaufland procesează datele cu caracter personal ale participanților în interesul său legitim, în conformitate cu art. 6, alin 1 lit. f) GDPR. Interesul legitim al Kaufland rezultă din dorința de a servi interesele și de a răspunde cererilor participanților.

Toate datele cu caracter personal pe care le furnizează participanţii în cadrul cererilor (sugestii, aprecieri sau critici), prin intermediul paginii de internet sau prin e-mail, sunt șterse de Kaufland cel târziu după 90 de zile de la răspunsul final care a fost oferit sau sunt anonimizate în siguranță. Păstrarea pe o durată de 90 de zile se explică prin faptul că, rareori, se poate întâmpla ca participanţii, în calitate de clienţi, să contacteze Kaufland din nou în legătură cu un răspuns în aceeași privință, iar Kaufland trebuie să poată consulta corespondența anterioară. Experiența a arătat că, de regulă, după 90 de zile, nu mai apar întrebări referitoare la răspunsurile Kaufland.

9.5 Drepturile participanților

În temeiul dispozițiilor GDPR (art. 15) aveți dreptul de a solicita o copie a datelor cu caracter personal pe care le prelucrăm în ceea ce vă privește. Termenul de răspuns la o astfel de solicitare este de 30 de zile.

Vă puteți exercita următoarele drepturi:

• Retragere a consimțământului, cu efect pentru viitor si doar atunci cand prelucrarea s-a întemeiat pe consimțământul dumneavoastră;

• De rectificare a datelor inexacte;

• De ștergere a datelor, în cazul în care prelucrarea nu mai este necesară în vederea atingerii scopului preconizat al prelucrării, în condițiile legii;

• De opoziție în ceea ce privește prelucrările întemeiate pe interesul legitim al Kaufland sau comunicările de marketing;

• De portabilitate și de restricționare a prelucrării.

 

9.6. Participanții își pot exercita drepturile menționate la art. 9.5. prin trimiterea unui e-mail, la adresa: protectiadatelor@kaufland.ro sau a unei cereri scrise la adresa: Kaufland Romania SCS, str. Barbu Văcărescu nr. 120-144, sector 2, București, în atenția Departamentului de Protecție a Datelor.

De asemenea, participanții au dreptul să depună o plângere la ANSPDCP, accesând site-ul: https://www.dataprotection.ro si de a se adresa instantelor judecatoresti competente.

Mai multe detalii despre Politica de Confidențialitate și despre drepturile participanților sunt la adresa web: https://www.kaufland.ro/regulament-privind-protectia-datelor.html.

10.       Reclamații și litigii

10.1. Orice reclamație legată de desfășurarea Campaniei se va face în scris, în termen de 5 zile lucrătoare, de la data la care s-a cunoscut sau trebuia să se cunoască evenimentul cauzator de prejudicii, pe site-ul www.kaufland.ro secțiunea Contact, Sesizare generală; sau la 0800.080.888 (apelabil gratuit în rețelele Vodafone, Orange, Telekom, UPC România și RCS&RDS și program de lucru de luni până vineri de la 08:00-20:00 și sâmbătă în intervalul 08:00-17.00, cu excepția zilelor de Sărbători legale) împreună cu următoarele date de contact: nume și prenume complet, adresa completă, adresa de e-mail, număr de telefon. Reclamația se va analiza de către o comisie desemnată de Organizator, în termen de 48 de ore de la înregistrarea acesteia, respectiv într-un termen de 72 de ore în cazul reclamațiilor primite sâmbăta sau duminica, zile nelucrătoare. Răspunsurile la sesizările trimise, conform procedurii, se oferă în scris prin e-mail sau telefonic în termen de maxim 30 de zile calendaristice.

10.2. Eventualele litigii apărute între Organizator și Participanții la prezenta Campanie, se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești competente de la sediul Organizatorului.

11.       Răspunderea Organizatorului

Organizatorul nu își asumă nicio responsabilitate pentru vreun eveniment care determină imposibilitatea participării persoanelor interesate la loteria publicitară sau care afectează buna desfășurare a activităților descrise în prezentul Regulament, ca urmare a unor restricții sau a altor limitări specifice serviciilor oferite.

Răspunderea Organizatorului este strict limitată la acordarea premiilor stabilite.

Organizatorul nu-și asumă răspunderea pentru niciun accident suferit de către câștigător sau pentru orice alte daune intervenite în legătură cu premiul oferit.  

Dreptul de proprietate asupra premiului aparține în exclusivitate câștigătorului, care îndeplinește condițiile impuse de Regulament. Organizatorul nu își asumă răspunderea pentru eventualele dispute legate de dreptul de proprietate asupra premiului.

Organizatorul nu își asumă nicio răspundere cu privire la nefuncționarea rețelelor de telefonie fixă și/sau mobilă sau a rețelelor de Internet.

Participanții care au pierdut calitatea de potențiali câștigători sau de câștigători nu au dreptul să solicite prin niciun alt mijloc atribuirea vreunuia dintre premii. Răspunderea Organizatorului este, de asemenea, limitată și de cazurile menționate în Art. 5 al prezentului Regulament.

12.       Întreruperea sau încetarea loteriei publicitare

Organizatorul poate întrerupe desfășurarea loteriei publicitare, înaintea expirării termenului prevăzut pentru desfășurarea acesteia, în următoarele situații:

- au apărut probleme tehnice ce nu s-au putut rezolva în timp util astfel încât să nu se pericliteze desfășurarea loteriei publicitare, nu s-a putut realiza o zi din cadrul loteriei publicitare sau site-ul societății Kaufland Romania/ aplicația mobilă Kaufland – Oferte și noutăți nu a funcționat în mod corespunzător, din motive independente de voința Organizatorului.

- intrarea în vigoare, în interiorul perioadei de derulare a loteriei publicitare, a unei legi care interzice desfășurarea loteriilor publicitare de genul celei desfășurate de către Organizator sau care stabilește sancțiuni profesionale sau financiare pentru Organizatorul loteriei publicitare.

Loteria Publicitară mai poate inceta înainte de împlinirea perioadei stabilite ori poate fi suspendată oricând în baza liberei decizii a Organizatorului, cu condiția ca acesta să comunice în prealabil o astfel de situație și cu respectarea prevederilor art. 1 de mai sus.

 

Întreruperea derulării loteriei publicitare poate fi temporară sau definitivă, în funcție de motivele menționate mai sus. Orice întrerupere a loteriei publicitare va fi anunțată de Organizator, împreună cu motivul acesteia, prin aceleași mijloace de publicitate utilizate ca și pentru loteria publicitară. Dacă acest lucru nu este tehnic posibil, publicitatea se va putea efectua în ziarul Kaufland/pe site-ul Kaufland.

 

Prezenta loterie publicitară poate înceta înainte de termenul stabilit în cazul apariției unui eveniment ce constituie forță majoră*, prin decizia Organizatorului sau în cazul schimbării cadrului legislativ astfel încât organizarea și desfășurarea loteriei publicitare să presupună mărirea bugetului alocat acestui proiect.

*Forța Majoră, convenită ca fiind evenimentul imprevizibil și de neînlăturat, petrecut după intrarea în vigoare a prezentului Regulament și care împiedică părțile să-și îndeplinească obligațiile contractuale, exonerează de răspundere partea care o invocă.

În interesul prezentului Regulament constituie cazuri de Forță Majoră și următoarele evenimente:

a.         avarierea sistemului informatic de stocare a datelor participanților la loteria publicitară, determinând imposibilitatea identificării persoanelor participante sau ale celor câștigătoare;

b.         tentative de fraudă ale mecanismului loteriei publicitare prin mijloace electronice sau alte mijloace.

Enumerarea de mai sus nu este limitativă, fiind utilizată numai în scop exemplificativ. Dacă o situație de forță majoră, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de voința sa, împiedică sau întârzie total sau parțial executarea Regulamentului și continuarea loteriei publicitare, Organizatorul va fi exonerat de răspunderea privind îndeplinirea obligațiilor sale pentru perioada în care această îndeplinire va fi imposibilă sau întârziată. În cazul în care invocă forța majoră, Organizatorul este obligat să comunice existenta acesteia participanților loteriei publicitare, în termen de 5 (cinci) zile lucrătoare de la apariția cazului de forță majoră.

13.       Regulamentul loteriei publicitare

Prin participarea la aceasta loterie publicitară, participanții sunt de acord să respecte și să se conformeze tuturor prevederilor, termenilor și condițiilor prezentului Regulament.

Regulamentul oficial al loteriei publicitare ” România știe să gătească: Ingredientul Kaufland Card pentru rețeta perfectă” este disponibil în mod gratuit pe kaufland.ro/gatestecukauflandcard. Orice modificare a regulilor de participare la loteria publicitară, a modului de desfășurare a acestuia, a perioadei valabilității acesteia, va fi anunțată public de Organizator pe website-ul companiei.

           Prezentul Regulament a fost redactat de biroul notarial, cu respectarea prevederilor Ordonanţei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor pe piață, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, astăzi, data autentificării, într-un exemplar original care rămâne în arhiva biroului notarial şi 3 (trei) duplicate, din care unul va rămâne în arhiva biroului notarial şi două exemplare au fost eliberate părţii.

Kaufland Romania Societate în Comanditǎ

prin mandatari

                                                    (semnǎtura)                      (semnǎtura)