Se încarcă lista de magazine

Se încarcă...
Oferte afișate pentru

Ultimul magazin selectat

Condiții de utilizare a ofertelor personalizate pentru participanții la programul de loialitate Kaufland Card

1. Domeniul de aplicare și raportul cu celelalte reglementări

Prezentele condiții de utilizare reglementează modalitatea de utilizare a promoțiilor şi a cupoanelor personalizate destinate clienților „Kaufland Card” (denumit în continuare „Serviciu”).  

Serviciul se adresează consumatorilor (denumiți în continuare „Utilizatori sau „Ei”) care doresc să primească promoții personalizate în funcție de comportamentul și istoricul lor la cumpărăturile efectuate în magazinele Kaufland, promoții care să corespundă cât mai mult posibil cu interesele utilizatorilor.

2. Condițiile de participare

Promoțiile personalizate sunt parte integrată a programului de loialitate Kaufland Card și se pot regăsi în aplicația mobilă “Kaufland – Oferte și noutăți” (denumită în continuare aplicaţia mobilă Kaufland), la secțiunea Kaufland Card sau pot fi trimise prin mijloacele de comunicare agreate de utilizator (ex: e-mail, sms, căsuță poștală, dar fără a se limita la acestea).

Pentru a beneficia de promoții personalizate, utilizatorul trebuie să aibă deja un cont Kaufland Card creat și să își dea consimțământul pentru  a-i fi analizat istoricul cumpărăturilor efectuate în magazinele Kaufland în vederea transmiterii acestor promoții create special pentru acesta. În cazul neacordării consimțământului Kaufland va putea să facă analize de vânzări în scop statistic folosind istoricul de cumpărături al utilizatorilor Kaufland Card fără însă a le transmite acestor oferte special create pentru ei. La orice moment un utilizator Kaufland Card se poate înrola în programul de oferte personalizate prin acordarea consimțământului conform celor mai sus menționate.

3. Scopul serviciului

Prin intermediul acestor promoții personalizate Kaufland va putea adapta ofertele în funcție de interesele și preferințele utilizatorului, dar fără a avea obligaţia de a oferi acest beneficiu.

4. Tipuri de promoții personalizate

Promoțiile personalizate pot fi de mai multe tipuri, cu diferite valabilități, care pot varia de la absent la frecvent, specificații și reguli de utilizare individuale, care se află în detaliu în descrierea fiecăreia în parte. În funcție de tipul cardului deținut (digital în aplicația mobilă sau card fizic) promoțiile personalizate pot fi afișate în aplicația mobilă Kaufland respectiv prin mijloacele de comunicare agreate de utilizator, după caz.

5. Utilizarea promoțiilor personalizate

Dacă, în timpul vizitei în magazin, utilizatorul își scanează Kaufland Card (digital sau fizic) la casa de marcat, Kaufland va înregistra şi asocia contului utilizatorului întreg conținutul bonului fiscal (de exemplu și fără a se limita la: magazinul vizitat, produsele achiziționate, tipul acestora, numărul de bucăți şi valoare fiecărui produs,  reducerile şi promoțiile personalizate oferite, valoarea totală a bonului, precum și ora plății și modalitatea de plată). Prin alocarea achiziției în contul utilizatorului se urmăresc scopurile menționare mai sus.

Promoțiile personalizate vor fi vizibile în secțiunea dedicată lor din meniul Kaufland Card din aplicația mobilă Kaufland sau pot fi comunicate prin mijloacele de comunicare agreate de utilizator, după caz.

Acestea pot fi implicit preactivate, adică vor fi aplicate automat la următoarea cumpărătură în magazin a utilizatorului care scanează Kaufland Card la casa de marcat sau inactive, pentru acestea utilizatorul având posibilitatea să le activeze şi să aleagă astfel momentul folosirii lor.

Promoțiile personalizate destinate utilizatorilor de Kaufland Card fizic, dar care nu au și cont Kaufland Card digital, primite prin mijloacele de comunicare agreate de client sunt preactivate implicit.

La casa de marcat, prin scanarea Kaufland Card digital toate promoțiile personalizate active la acel moment în aplicație vor fi aplicate, iar la scanarea Kaufland Card fizic, toate promoțiile personalizate active implicit vor fi aplicate automat.

6. Modalități de comunicare a promoțiilor personalizate

Promoțiile personalizate vor fi vizibile în secțiunea dedicată lor din meniul Kaufland Card din aplicația mobilă “Kaufland – Oferte și noutăți” dacă utilizatorul a acceptat termenii și condițiile de utilizare a promoțiilor personalizate și și-a dat consimțământul pentru a-i fi analizat istoricul de cumpărături în vederea transmiterii acestor promoții create special pentru el.

Utilizatorul va putea primi informații despre promoţiile sale personalizate prin mijloacele de comunicare agreate anterior de acesta.

Pentru a beneficia de cele mai bune oferte sub forma promoțiilor personalizate suplimentare faţă de promoţiile accesibile tuturor utilizatorilor Kaufland Card este nevoie de consimțământul  expres al clientului pentru analiza istoricului său de cumpărături în vederea transmiterii acestor promoții create special pentru el. În cazul neacordării consimțământului Kaufland va putea să facă analize de vânzări în scop statistic folosind istoricul de cumpărături al utilizatorilor Kaufland Card fără însă a le transmite acestor oferte special create pentru ei. La orice moment un utilizator Kaufland Card se poate înrola în programul de oferte personalizate prin acordarea consimțământului conform celor mai sus menționate.