3 ani garanție la electrocasnice
La achiziția unui dispozitiv electrocasnic cu ștecher sau cu cablu de încărcare, vei primi de la Kaufland o garanție de 3 ani pentru dispozitivul respectiv, începând cu data achiziției. Garanția noastră este valabilă atât pentru articolele de marcă, cât și pentru produsele marcă proprie achiziționate dintr-un magazin Kaufland.
Condițiile garanției
Perioada de garanție începe de la data achiziției. Vă rugăm să păstrați bonul fiscal. Acesta, printat sau electronic, va fi necesar pentru dovada achiziției produsului. Dacă, în decursul perioadei de garanție de trei ani, apare un defect de material sau de fabricație, produsul va fi reparat sau înlocuit gratuit. Serviciul de garanție necesită prezentarea produsului defect și a dovezii de achiziție în decursul perioadei de garanție, precum și o descriere a defectului produsului. Dacă defectul este acoperit de garanția noastră, veți primi un produs nou sau vi se va returna produsul reparat. După expirarea perioadei de garanție, costurile reparațiilor efectuate trebuie sa fie suportate de către client.
Garanție și acoperirea garanției legale
Indiferent de garanție, în cazul unor defecte beneficiezi de drepturile legale. Garanția oferită de noi nu limitează aceste drepturi legale.
Procedura în caz de garanție
Pentru a vă asigura că sesizarea ta este procesată rapid, vă rugăm să respectați următoarea procedură:
- În primele 3 luni de la achiziție poți returna produsul defect în magazin.
- Începând cu luna 4 de la achiziție, te rugăm să apelezi la linia noastră de asistență telefonică 0800 080 888 pentru a discuta procedura ulterioară. Începând cu această perioadă, procedura va fi gestionată direct de producător. Bineînțeles că, nici în acest caz, nu vei suporta costuri suplimentare.
În ambele cazuri, te rugăm să ai la îndemână denumirea exactă a produsului, o descriere a defectului, precum și dovada achiziției.