Se încarcă lista de magazine

Se încarcă...
Nu e magazinul corect? Alege altul!
Modifică
Oferte afișate pentru

Ultimul magazin selectat

Principiile privind protecția datelor pentru programul de loialitate destinat clienților Kaufland „Kaufland Card“, conform Art. 13 din Regulamentul General de Protecție a Datelor 679/2016, denumit în continuare RGDP

Programul destinat clienților Kaufland „Kaufland Card” este un program individual de loializare a clienților, în care te poți înscrie pentru a beneficia de diferitele avantaje ale acestuia. Următoarele principii de protecție a datelor au rolul de a îți oferi informații detaliate și transparente cu privire la prelucrarea și utilizarea datelor tale cu caracter personal, în momentul participării la programul destinat clienților „Kaufland Card”. Pentru utilizarea paginii de internet www.kaufland.ro se aplică și principiile privind protecția datelor prezentate acolo. Prelucrarea datelor cu caracter personal se va realiza în scopul îndeplinirii obligațiilor din contractul încheiat cu utilizatorul. Prin intermediul programului Kaufland Card îți putem oferi servicii personalizate. Acest serviciu include, pe lângă ofertele speciale, personalizate în funcție de nevoile și dorințele tale, participarea la concursuri, acumularea de puncte în campaniile cu produse nealimentare, reduceri și promoții speciale. Din punctul nostru de vedere, acest lucru reprezintă pentru tine o reală valoare adăugată.

1. Operatorul, în sensul art. 4, punctul 7 RGPD

Kaufland România S. C. S. (denumit în continuare Kaufland)
Strada Barbu Văcărescu nr. 120-144
CP 020284 Bucureşti, sector 2
Telefon: 0372 090 000
E-mail: office@kaufland.ro

2. Procesul de înregistrare

Pentru participarea la programul destinat clienților Kaufland „Kaufland Card”, trebuie să te înregistrezi o singură dată.

Pentru a participa există două posibilități. Pe de-o parte, poți descărca aplicația Kaufland – Oferte și noutăți și să parcurgi procesul de înregistrare. Ulterior, vei utiliza aplicația drept card digital de client. Pe de altă parte, poți solicita emiterea unui card în formă fizică în orice magazin Kaufland, la biroul de informații.

2.1 Utilizarea unui card fizic

Dacă dorești să folosești un card fizic, îl vei obține la biroul de informații din magazinul tău Kaufland. Apoi înregistrarea ta se va derula prin intermediul unei tablete de la biroul de informații. Un angajat îți va sta la dispoziție pentru a te ajuta.

2.2 Utilizarea unui card digital în aplicația Kaufland – Oferte și noutăți

O altă posibilitate este utilizarea cardului digital Kaufland Card din aplicația Kaufland- Oferte și noutăți. Pentru aceasta, trebuie să descarci aplicația Kaufland – Oferte și noutăți și să te înregistrezi.

2.3 Crearea unui cont de client Kaufland

Indiferent de opțiunea pe care vrei să o utilizezi, procesul ulterior este similar. Ca parte a procesului de înregistrare, se va crea un cont de client Kaufland și vei fi salvat ca utilizator de card Kaufland. Când utilizezi un cont de client, vom înregistra magazinul în care ai făcut cumpărături. În plus, când vei utiliza lista de cumpărături digitală, vom înregistra tipul și volumul de produse pe care le-ai introdus, perioada de utilizare, cupoanele vizualizate și activate, istoricul scanărilor proprii, elementele pe care ai făcut clic, precum și magazinul selectat. De asemenea, vom colecta informații despre sistemul de operare utilizat și vom identifica dispozitivul.

În urma utilizării cardului digital din aplicația Kaufland – Oferte și noutăți, Kaufland va putea realiza o analiză a activității tale și ne va da posibilitatea să afișăm informații individualizate și cupoane bazate pe datele astfel generate.

3. Tipul datelor cu caracter personal

În cadrul înregistrării vom salva doar informațiile obligatorii, precum numele și prenumele tău, data nașterii (în scop de identificare și pentru verificarea dreptului de participare al minorilor), parola aleasă personal (pentru înregistrarea în „Kaufland Card”) și adresa de e-mail sau numărul de telefon (pentru procedura de autentificare și transmiterea de informații și oferte).

4. Scopul procesării datelor

Scopul procesării datelor în contextul participării la programul destinat clienților Kaufland „Kaufland Card” este reprezentat de loializarea clienților prin colectarea punctelor digitale, notificarea utilizatorului cu informații personalizate referitoare la oferte și promoții, îmbunătățirea continuă a funcționalității și configurarea într-un mod simplu a „Kaufland Card”.

În plus față de declarația de participare, utilizatorul își poate da acordul pentru afișaje publicitare opționale (vezi pct. 7), avand ca scop infomarea utilizatorului cu privire la ofertele speciale și comunicarea unor aspecte legate de evenimente, precum e-mail pentru ziua de naștere și informații adaptate în funcție de comportamentul individual al consumatorului prin e-mail, SMS și/sau mesaje push în aplicație.

5. Temeiul juridic al prelucrării de date

În cazul unui membru de bază, art. 6, alineatul 1 b) al RGPD UE reprezintă temeiul juridic relevant, atâta timp cât este nevoie de o prelucrare a datelor pentru executarea unui contract, sau art. 6, alineatul 1 f) RGPD UE, deoarece avem un interes legitim de a adapta ofertele noastre la interesele tale individuale, în cel mai bun mod posibil. Dacă un utilizator își dă acordul pentru afișarea reclamelor, acest tip specific de consimțământ reprezintă temeiul juridic pentru prelucrarea datelor, conform art. 6, alineatul 1 a) RGPD UE.

6. Beneficii participanți Kaufland Card

Oferte destinate utilizatorilor „Kaufland Card”: Participanții la program pot avea acces la oferte și la prețuri reduse la diferite produse promoționale sau grupe de mărfuri sau, de exemplu, la o reducere aplicată bonului.

Reduceri pe baza punctelor colectate la anumite produse nealimentare definite specific în fiecare campanie în parte: Utilizatorul poate acumula puncte digitale în cadrul acestor campanii cu ajutorul cardului digital „Kaufland Card”. Pentru a acumula puncte, utilizatorul trebuie să scaneze cardul digital „Kaufland Card” la fiecare tranzacție efectuată (procesul de plată). Punctele acumulate vor fi transferate digital în contul de client Kaufland al utilizatorului. De asemenea, folosirea punctelor pentru a avea acces la reducerile menționate va avea loc prin intermediul cardului digital Kaufland Card. Utilizatorii pot acumula puncte digitale între campanii, iar acest lucru înseamnă că punctele nu vor expira după încheierea perioadei promoționale, ci vor rămâne valide pentru campaniile viitoare.

7. Permisiunea pentru afișarea de reclame și avantaje ale programului – opțional

În primul rând, dorim să evidențiem faptul că participarea la program este posibilă fără obligativitatea de a accepta afișarea de reclame. Cu toate acestea, dacă ne acorzi această permisiune, vei primi mai multe informații și oferte de produse și servicii ale grupului Kaufland, care respectă modelul tău de achiziții și de consum.

Prin acordarea consimțământului, ești de acord cu faptul că îți vom trimite oferte individuale, informații și beneficii ale programului opțional (de exemplu: cupoane personalizate pentru nevoile tale) printr-un canal de marketing direct ales de tine, precum e-mail, SMS și/sau mesaje push în aplicație bazate pe profilul de utilizator și pe comportamentul tău de consum general, respectiv vom analiza produsele pe care le-ai cumpărat și presupusele interesele rezultate din acesta.

În plus, ești de acord cu faptul că te vom informa prin e-mail cu privire la modernizarea magazinului, pe care l-ai specificat, că te vom felicita de ziua ta și că profilul de client sau profilul de abonat la buletinul informativ va fi asociat cu datele pentru programul „Kaufland Card”.

În orice moment poți modifica canalul de marketing ales, dar și retrage consimțământul dat pentru marketing direct apelând numărul de telefon al serviciului Relații Clienți 0800 080 888 sau direct din aplicația Kaufland – Oferte și noutăți. Astfel, marketingul direct bazat pe analiza comportamentului de consumator realizate pe baza consimțământului va fi sistat imediat.

Ca urmare a retragerii consimțământului pentru programul opțional, contul tău de client Kaufland nu va fi șters sau închis automat.

8. Destinatar / Categorii de destinatari

Datele tale cu caracter personal nu sunt dezvăluite către terți din afara grupului Kaufland. În mod excepțional, datele furnizate vor fi prelucrate de persoana împuternicită de către operator, cu informarea ta. Te asigurăm că  persoanele împuternicite sunt supuse unui proces de selecție riguros, conform obligațiilor contractuale prevăzute în articolul 28 din RGPD UE.

În cazul în care va fi necesară transmiterea fragmentelor din solicitarea ta către partenerii contractuali (respectiv furnizori, în cazul solicitărilor referitoare la produse), pentru a o putea prelucra, solictarea va fi trimisă anonim. În acest mod, nicio terță parte nu va putea lua legătura cu tine.

Dacă în cazuri individuale este necesară transmiterea datelor tale cu caracter personal, te vom informa în prealabil și, în cazul în care va fi necesar, vom solicita consimțământul tău.

9. Perioada de păstrare/ ștergerea datelor

Toate informațiile personale colectate și prelucrate ca parte a înregistrării și participării la program vor rămâne salvate în contul tău de client pe toată perioada în care ești utilizator. Ai posibilitatea de a renunța la calitatea de utilizator în orice moment, asigurând astfel ștergerea sau anonimizarea datelor stocate în contextul programului destinat clienților „Kaufland Card”.

În situația în care dorești ștergerea datelor, o poți face astfel:

  • din aplicația Kaufland – Oferte și noutăți, accesând secțiunea „Ștergere cont utilizator”;
  • prin apel telefonic la numărul de telefon al servicului Relații Clienți: 0800 080 888;
  • prin formularul de contact de pe site-ul www.kaufland.ro, solicitând „ștergere date pentru Kaufland Card”

Pentru a putea da curs cererii tale de ștergere în aplicația Kaufland – Oferte și noutăți, prin formularul de contact de pe site sau prin apel telefonic este necesar să te identifici în mod corespunzător: nume, prenume și data nașterii.

Toate datele cu caracter personal vor fi șterse definitiv sau anonimizate în situația în care, din motive tehnice sau legale, ștergerea nu este posibilă.

10. Criptarea datelor

Luăm măsuri de siguranță tehnice și organizatorice pentru a îți proteja cât mai bine datele împotriva accesului neautorizat. În plus față de securizarea mediului operațional, folosim metode de criptarea a datelor. Informațiile oferite de tine vor fi transmise în formă criptată, utilizând protocolul SSL (Secure Socket Layer) și vor fi autentificate pentru a preveni utilizarea ilegală a datelor de către un terț. Poți recunoaște această metodă pe site-ul programului, uitându-te la bara de stare a browser-ului, unde se află un simbol cu un lacăt care este închis, iar bara cu adresa începe cu „https...”.

11. Drepturile persoanei implicate

Conform art. 15, alineatul 1 din RGPD, ai dreptul de a obține gratuit informații despre datele cu caracter personal care au fost stocate de Kaufland.

În plus, ai dreptul la o rectificare (art. 16 RGPD), ștergere (art. 17 RGPD) și o limitare a prelucrării datelor tale cu caracter personal (art. 18 RGPD).

Pentru situațiile când prelucrarea datelor se bazează pe art. 6, alineatul 1 e) sau f) din RGPD, ai drept de opoziție, conform art. 21 din RGPD. Dacă te opui prelucrării datelor, aceasta va fi oprită pe viitor, cu excepția cazului în care operatorul de date cu caracter personal poate demonstra că are motive întemeiate și legitime pentru prelucrarea ulterioară și că aceste motive prevalează interesului persoanei în cauză, care a invocat dreptul de opoziție.

Conform art. 20 din RGPD, dacă ai furnizat personal datele prelucrate, ai dreptul de a le transfera.

În măsura în care prelucrarea datelor se bazează pe consimțământ, conform art. 6, paragraful 1 a) sau art. 9, paragraful 2 a) din RGPD, ai dreptul de a revoca în orice moment consimțământul, fără a afecta caracterul legal al prelucrării anterioare.

Ai, de asemenea, dreptul de a contacta Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) , pentru cazurile menționate mai sus, în cazul unor întrebări sau reclamații. Acest lucru poate fi efectuat în scris sau pe e-mail.

Responsabilitatea revine autorității pentru protecția datelor din statul în care ai domiciliul sau în care își are sediul operatorul de date cu caracter personal.

12. Datele de contact ale responsabilului pentru protecția datelor cu caracter personal

E-mail: protectiadatelor@kaufland.ro

Adresă poștală:
Kaufland Romania S.C.S.
Responsabil pentru protecția datelor
Strada Barbu Văcărescu nr. 120-144
CP 020284 Bucureşti, sector 2