Se încarcă lista de magazine

Se încarcă...

Protecția datelor K-App

Protecţia sferei private are pentru noi o mare semnificaţie, căci înţelegem protecţia datelor ca pe o caracteristică de calitate orientată către client. Prevederile privind protecţia datelor care urmează sunt gândite pentru a vă informa cu privire la colectarea, prelucrarea şi utilizarea datelor cu caracter personal la înregistrarea şi utilizarea K-App. Kaufland nu utilizează datele aferente utilizării K-App în alte scopuri decât cele indicate şi descris aici detaliat. În particular, fără acord special, datele nu sunt nici utilizate sau evaluate în scopuri publicitare, nici transmise mai departe terţilor.

1. Procedura de primă înregistrare

După descărcarea K-App, puteţi să vă înregistraţi personal ca utilizator. Acest lucru vă permite de exemplu distribuirea către alţi utilizatori a conţinuturilor cum ar fi listele de cumpărături. În acest scop vor fi prelevate obligatoriu şi utilizate următoarele date: numele şi prenumele, o adresă de e-mail şi o parolă aleasă   personal. Adresa de e-mail serveşte exclusiv ca nume utilizator pentru utilizarea viitoare a K-App. Numele este utilizat de K-App numai pentru a vă putea contacta în App cu nume.

Ca alternativă, vă puteţi înregistra simplificat şi prin aşa-numitele Social Logins (actualmente prin Facebook, Twitter sau Google+).

2. Social Login / Acordul pentru publicitate

Vă oferim posibilitatea să vă înregistraţi şi autentificaţi pentru K-App prin conturile de Facebook, Google+ sau Twitter (Social Login). Înregistrarea specială pentru K-App în acest caz nu este necesară. De fapt contul de utilizator din reţeaua de socializare (Google+, Facebook sau Twitter) se conectează cu K-App astfel încât cu contul de utilizator Social Media vă puteţi autentifica faţă de K-App şi înregistra acolo. Avantajul este că nu trebuie să reţineţi o parolă nouă pentru K-App.

Pentru înregistrare sunteţi trimişi pe pagina reţelei de socializare (Twitter, Facebook sau Google+) unde vă puteţi înregistra cu datele de utilizator. Astfel se conectează profilul de Facebook, Twitter respectiv Google+ cu serviciul K-App. Prin conectare ni se transmit automat de la Facebook Inc., Twitter Inc. respectiv Google Inc. următoarele informaţii:

  • ID numeric Social Media,
  • prenume şi nume
  • sexul
  • numele de utilizator pe Twitter, Google +, respectiv Facebook
  • contul a fost verificat (verified), de ex. „da“
  • Link la profilul public în serviciul Social Media selectat.

În plus, operatorul serviciului Social Media află de conectarea conturilor de acolo cu K-App noastră.

Noi stocăm şi utilizăm aceste date transmise pentru a vă putea identifica ca utilizator autorizat şi a ne putea adresa corect în K-App.

În cazul  utilizării serviciilor Social Login consimţiţi în plus la prelevarea, prelucrarea şi utilizarea datelor, ca mai jos:

Consimt ca următoarele date (în măsura în care acestea 1. Au fost introduse de mine în profilul meu Social Media, 2. Le-am postat spre a fi vizibile public şi 3. nu limitează pentru Kaufland accesul în cadrul înregistrării la K-App) să poată fi transmise către Kaufland în cadrul procedurii Social Login de către furnizorul meu de servicii  Social Media (Twitter, Facebook sau Google+):

  • adresa de e-mail,
  • data naşterii*
  • adresa completă*
  • date privind educaţia/ parcursul profesional*
  • interesul pentru următoarele evenimente*
  • interesul pentru următoarele cărţi*
  • interesul pentru următoarele genuri de muzică*
  • interesul pentru următoarele filme*
  • interesul pentru echipe sau sportivi individuali*
  • situaţia relaţiilor*

Aceste date pot fi stocate de Kaufland în profilul meu personal K-App. Cu excepţia datelor privind educaţia/parcursul profesional, Kaufland poate evalua aceste date cu scop publicitar, pentru a-mi indica prin K-App oferte individuale din sortimentul de mărfuri Kaufland care corespund intereselor, situaţiei şi locului meu de domiciliu. Datele privind educaţia/parcursul profesional pot fi evaluate numai anonim şi cu scop statistic. Datele nu pot fi transmise terţilor din afara Kaufland sau prelucrate pentru alte scopuri de interes personal.

Precizare: Acest consimţământ îl puteţi revoca oricând, cu efect pentru viitor, printr-un e-mail adresat către service@kaufland.ro. În acest caz nu mai puteţi utiliza atunci funcţia Social Login ci trebuie să vă înregistraţi pentru K-App în modul obişnuit.

Alte informaţii privind logarea prin Twitter, Facebook şi/sau Google+ şi setările ce ţin de sfera privată ale contului dvs. Social Media le găsiţi în menţiunile privind protecţia datelor şi condiţiile de utilizare Facebook (https://www.facebook.com/legal/terms), Twitter (https://twitter.com/privacy?lang=de), respectiv Google+ (http://www.google.com/policies/privacy/?hl=de).

3. Înscriere şi radiere

De îndată ce v-aţi înscris cu numele de utilizator şi parola personală la K-App, puteţi utiliza de principiu toate funcţiile K-App. Parola rămâne stocată în App. Veți rămâne deci înregistrați în K-App, astfel încât după terminarea App nu trebuie decât să daţi click pe icon-ul K-App de pe Desktop-ul tabletei/smartphone-ului, pentru a reporni K-App. Independent de acest lucru, în cazul neutilizării actuale a aplicației, nu se transmit date. Puteţi să vă deconectaţi oricând manual din cadrul K-App. La repornirea K-App nu mai trebuie reintroduse în acest caz decât datele personale.

4. Identificator de magazin

Aparatul poate fi localizat prin geo-coordonatele terminalului. Poziţia este utilizată pentru a vi se indica în  K-App cel mai apropiat magazin Kaufland şi informaţiile specifice ale  acestuia (programul de funcţionare, adresa, ofertele). În funcţie de setările pe care vi le efectuaţi pe aparat se pot utiliza următoarele date pentru determinarea poziţiei de către K-App: coordonatele GPS, recunoaşterea reţelei WLAN în care sunteţi eventual înregistrat la ora actuală, punctul de conectare la reţeaua mobilă.

Acest lucru se întâmplă la aparate cu sisteme de operare IOS numai atunci când utilizatorul execută activ funcţia de identificator de magazine. La sistemele de operare Android, stabilirea poziţiei se face automat după deschiderea K-App.

Important aici este faptul că datele de poziţie rămân în K-App numai pe telefon şi nu sunt transmise către Kaufland şi nu pot fi citite de Kaufland. Similar cu un serviciu de cartelă, terminalul determină numai poziţia proprie şi caută apoi cele mai apropiate locaţii ale magazinelor Kaufland stocate în K-App. Kaufland deci nu vă localizează personal, nici terminalul, şi nici nu cunoaşte la niciun moment de timp unde vă aflaţi. Selectarea magazinului este necesară pentru afișarea ofertelor disponibile din magazin (v. şi pct. 5).

5. Afişarea ofertelor actuale

Prin această funcţie se afişează ofertele actuale ale magazinului atribuite prin intermediul identificatorului de magazin (v. funcţia de identificator de magazin).

6. Afişarea reţetelor

Prin această funcţie vi se pot afişa reţete de bucătărie propuse. Apoi se face trimitere şi la produsele respective necesare pentru gătit. Aveţi posibilitatea de a transfera pe o listă de cumpărături personală ingredientele reţetei care vă place.

7. Întreţinerea şi distribuirea listelor de cumpărături individuale

Prin K-App puteţi redacta şi întreţine liste de cumpărături individuale, pentru a vă uşura astfel cumpărarea la Kaufland. În plus aveţi posibilitatea de a vă distribui listele individuale de cumpărături şi altor utilizatori de K-App, pentru ca această persoană (de ex. un membru al familiei sau un prieten) de exemplu să vă facă o cumpărătură la noi. În acest scop, pentru ca o listă să poată fi distribuită, ambii utilizatori trebuie să fie înregistraţi în K-App. Datele din lista de cumpărături sunt evaluate numai în scopuri statistice, anonim, cu raportare la magazine.

8. Feedback clienţi

Aveţi în plus posibilitatea de a adresa prin K-App întrebări (laudă / critică / sugestie) către Kaufland în calitate de client. Întrebarea este apoi prelucrată de Kaufland şi i se dă răspuns, dacă acest lucru este solicitat de către inițiator. În acest scop se colectează de la şi se prelucrează următoarele date: numele, prenumele, tipul şi obiectul feedbackului, ora şi data feedbackului, adresa de e-mail şi (dacă este precizat) numărul de telefon (pentru eventuale întrebări suplimentare la solicitare). Aveţi de asemenea posibilitatea de a decide dacă doriţi răspuns pe e-mail sau telefonic.

Datele şi informaţiile referitoare la feedback-ul dvs. de client nu sunt utilizate pentru alte scopuri. Datele se anonimizează cel târziu după 90 zile de la răspunsul la feedback-ul dvs.

9. Funcţia foto aferentă feedback-ului clientului

Mai aveţi posibilitatea de a include direct în feedback-ul dvs. o poză făcută cu tableta sau smartphone-ul şi de a o trimite prin K-App. către Kaufland (de exemplu fotografiind un produs reclamat sau alt motiv de nemulţumire).

Vă rugăm să aveţi în vedere aici, că din considerente juridice nu aveţi voie să fotografiaţi persoane fără cunoştinţa şi acceptul acestora (nici angajaţi Kaufland, nici clienţi sau alţi terţi). Dacă vom primi prin funcţia feedback client fotografii de persoane, le vom şterge imediat în caz de dubiu şi eventual vă vom solicita ca pe viitor să renunţaţi  la acest lucru.

10. Evaluări statistice

Toate informaţiile personale pe care ni le comunicaţi sau cele de faţă le utilizăm de asemenea pentru evaluări statistice. Adică datele, după anonimizare, sunt atribuite magazinului selectat, în vederea unei mai bune adaptări a ofertei acestei filiale la necesităţile clientului. Datele anonime ale magazinului nu mai pot fi atribuite ulterior niciunei persoane.

11. Instrumentul de analiză Crashlytics

În cazul unei căderi a K-App, primim date anonime care indică ce ultime funcţii K-App au fost utilizate de către utilizator înaintea căderii K-App. Aceste date se referă exclusiv la K-App şi funcţiile acesteia şi nu pot fi atribuite unui anumit utilizator. Ele servesc exclusiv analizei defectelor.