Protecția datelor K-App
Norme de protecție a datelor pentru K-App (vers. 1.14)
Protecția sferei private este deosebit de importantă pentru noi, protecţia datelor fiind un indicator calitativ orientat către necesităţile clientului. Următoarele norme de protecție a datelor sunt concepute pentru a te informa cu privire la colectarea, prelucrarea și utilizarea datelor cu caracter personal cu ocazia înregistrării și utilizării K-App. Kaufland nu utilizează datele aferente utilizării K-App în alte scopuri decât cele indicate şi descrise aici detaliat. În particular, fără consimtamant, datele nu sunt utilizate sau evaluate în scopuri publicitare, și nu sunt transmise mai departe terţilor.
1. Responsabil în sensul art. 4 punctul 7 din RGPD
Kaufland Romania S.C.S.
Bd. Barbu Văcărescu nr. 120-144
Bucureşti, sector 2
E-mail: client@kaufland.ro
2. Înregistrarea în K-App prin crearea unui cont de client la Kaufland
Poți utiliza în mod anonim funcțiile de bază ale K-App (de ex. funcția de localizare magazin, funcția oferte, afișarea de rețete). Totuși, nu poți profita de întreaga gamă de funcții a K-App decât după înregistrarea în aplicație, ceea ce necesită crearea unui cont de client Kaufland.
Scopul prelucrării datelor/ temei juridic:
Înregistrarea îți permite, de exemplu, partajarea de conținut cu alți utilizatori, precum o „listă de cumpărături” creată de tine, folosirea funcției „Alertă ofertă”. Această funcție este descrisă detaliat mai jos. Pentru înregistrare, se colectează și se utilizează de la tine ca informații obligatorii următoarele date: numele și prenumele, adresa de e-mail și o parolă aleasă de tine. Adresa de e-mail servește exclusiv ca nume de utilizator pentru conectarea la K-App sau pe site-ul www.kaufland.ro (dacă dorești să-l utilizezi). Numele tău este folosit de Kaufland numai pentru a ți se putea adresa cu numele corect. Prelucrarea datelor în cadrul utilizării K-App înregistrate se întemeiază juridic pe art. 6, punctul 1 litera f) din RGPD. Interesul justificat al Kaufland rezultă din interesul de a putea pune la dispoziție utilizatorului K-App înregistrat funcțiile individuale.
De îndată ce te-ai conectat fie cu numele tău de utilizator și parola personală, fie prin funcția de logare prin rețele de socializare (Social Login) în K-app, poți utiliza în principiu toate funcțiile aplicației. Parola rămâne stocată în aplicație. Așadar, vei rămâne înregistrat în aplicație, astfel încât după închiderea aplicației să nu fie nevoie decât să atingi pictograma aplicației de pe desktop-ul tabletei / smartphone-ului tău pentru a reporni aplicația. Atunci când aplicația nu este utilizată, nu se transmit date. Te poți însă deconecta din K-App manual oricând. La repornirea aplicației nu va fi nevoie decât să introduci din nou datele tale de acces.
Notă: Alternativ te poți înregistra și conecta în viitor în K-App sau pe www.kaufland.ro și prin conturile din rețelele de socializare (Social Logins) (de ex. prin Facebook, Twitter sau Google+). Pentru aceasta este însă nevoie de un consimțământ specific. Găsești indicații suplimentare privind datele astfel transferate în principiile de protecție a datelor la punctul 3 „Funcția de logare prin rețele de socializare”.
Destinatari/ categorii de destinatari:
Datele contului tău de client Kaufland pot fi folosite în cadrul grupului Kaufland numai de către departamentele de specialitate responsabile pentru administrarea tehnică a conturilor de client Kaufland și pentru evaluări statistice anonime. Nu se efectuează transmiterea mai departe către terți în afara Kaufland.
3. Înregistrarea prin funcția de logare prin rețele de socializare
Scopul prelucrării datelor/ temei juridic:
Noi îți oferim posibilitatea de a te înregistra și loga cu ajutorul contului tău de Facebook, Google + sau Twitter (logare prin rețele de socializare) pe www.kaufland.ro sau în aplicația Kaufland (logare prin rețele de socializare). În acest caz nu este necesară înregistrarea suplimentară pentru contul de utilizator Kaufland. De fapt contul de utilizator din reţeaua de socializare (Google+, Facebook sau Twitter) se conectează cu K-App astfel încât cu contul de utilizator Social Media vă puteţi autentifica faţă de K-App şi înregistra acolo. Avantajul este că nu trebuie să reţineţi o parolă nouă pentru K-App. Prin conectare ni se transmit automat de la Facebook Inc., Twitter Inc. respectiv Google Inc. următoarele informaţii:
- ID-ul numeric pentru rețeaua de socializare
- Numele și prenumele
- Sexul
- Numele de utilizator pe Twitter, Google +, respectiv Facebook
- A fost verificat contul (verified), de ex. „Da”
- Link la profilul tău public în serviciul Social Media selectat.
Temeiul juridic pentru prelucrarea datelor tale în cadrul utilizării opționale a logărilor prin rețele de socializare îl constituie acordul tău de mai jos, conform art. 6 punctul 1 litera a) din RGPD. În cazul utilizării serviciilor de logare prin rețele de socializare, ești de acord cu colectarea, prelucrarea și utilizarea datelor prezentate mai jos:
Sunt de acord, ca datele următoare ale furnizorului meu de rețea de socializare (Twitter, Facebook sau Google+) să fie transmise către Kaufland în cadrul procedurii de logare prin rețea de socializare (Social Login):
- ID-ul numeric pentru rețeaua de socializare
- Numele și prenumele
- Sexul
- Numele de utilizator pe Twitter, Google +, respectiv Facebook
- A fost verificat contul (verified), de ex. „Da”
Aceste date pot fi stocate de Kaufland în „contul de client Kaufland” personal în contul de client de pe www.kaufland.ro și în aplicația K-App și utilizate exclusiv pentru conectare și pentru a mi se adresa personal. Sunt conștient de faptul că, prin utilizarea funcției de logare prin rețele de socializare, operatorul respectivei rețele de socializare are cunoștință de faptul am legat contul meu de un cont de client Kaufland.
Poți revoca oricând acest consimțământ, cu efect în viitor, prin expedierea unui e-mail la client@kaufland.ro. În acest caz nu vei mai putea folosi funcția de logare prin rețele de socializare, ci trebuie să te înregistrezi în mod convențional pentru contul de utilizator Kaufland. În plus, toate datele referitoare la tine și stocate până în prezent pe baza acestui consimțământ sunt șterse.
Pentru informații suplimentare privind logarea prin Twitter, Facebook și / sau Google+ și setările privind sfera privată ale contului tău de rețea de socializare, consultă politicile de confidențialitate și condițiile de utilizare ale Facebook ( https://www.facebook.com/legal/terms), Twitter ( https://twitter.com/privacy?lang=ro ), respectiv Google+ ( http://www.google.com/policies/privacy/?hl=ro).
Destinatari/Categorii de destinatari:
Datele contului tău de client Kaufland sunt accesibile doar departamentelor de specialitate din cadrul grupului Kaufland însărcinate cu întreținerea conturilor de client Kaufland. Nu se efectuează transmiterea mai departe către terți din afara grupului Kaufland.
4. Afișarea ofertelor actuale prin funcția de localizare automată magazin
Scopul prelucrării datelor/ temei juridic:
Prin K-App poți dispune afișarea ofertelor și informațiilor de actualitate (programul de lucru, adresă, oferte) ale celui mai apropiat magazin. Pentru aceasta, la deschiderea aplicației K-App, dispozitivul tău mobil este localizat automat prin funcția de localizare geografică. Acest lucru se realizează în cazul dispozitivelor cu sistem de operare IOS numai atunci când utilizatorul activează funcția de localizare magazin. În cazul sistemelor de operare Android, determinarea poziției se produce automat după deschiderea K-App. Pentru aceasta, la deschiderea K-App, se apelează diverse informații geografice ale dispozitivului mobil (indiferent de setările dispozitivului tău: informații de poziționarea GPS, recunoașterea rețelei WLAN în care ești conectat în prezent, locația de conectare la rețeaua mobilă / informații geografice ale adresei IP utilizate). Datele sunt folosite în timp real, pentru a determina locația curentă a celui mai apropiat magazin Kaufland și a-l propune ca magazin relevant în K-App. La fel ca în cazul unui serviciu de hărți, dispozitivul tău determină doar propria poziție și caută apoi cele mai apropiate locații ale magazinelor Kaufland care sunt stocate în aplicație. Poți de asemenea modifica oricând manual magazinul propus de funcția de localizare magazin. Magazinul astfel selectat se stochează apoi în aplicația ta. Dacă dorești să dispui apoi afișarea ofertelor actuale în K-App, acestea sunt adaptate regional la ofertele magazinului căutat. Temeiul juridic al acestui tip de prelucrare a datelor îl constituie art. 6 punctul 1 litera f) din RGPD. Interesul justificat rezultă din interesul de a putea afișa doar informații relevante și locale pentru client.
Destinatari/Categorii de destinatari:
Datele poziției tale rămn doar pe dispozitivul tău în K-App și nu se transmit către Kaufland. Aceste date nu sunt citite de către Kaufland. Prin urmare, Kaufland nu te localizează nici pe tine, nici dispozitivul tău, și nu știe în niciun moment unde te afli. Nimeni nu are acces la informațiile privind această asociere cu magazinul dacă nu ti-ai acordat consimtamantul.
5. Alertă ofertă
Scopul prelucrării datelor / temeiul juridic:
Dacă ai ales un magazin în aplicație, poți utiliza funcția de „Alertă ofertă”. Acest lucru îți permite ca unui produs din oferta actuală să-i setezi pe pagina de detaliu alarma, pin apăsarea pictogramei „Alertă de ofertă”. Ulterior, aplicația te va notifica de îndată ce acest articol va fi din nou la ofertă în magazinul ales de tine. Alertele privind ofertele sunt stocate numai în aplicația ta. Ele pot fi gestionate în aplicație, având posibilitatea să le modifici sau să le anulezi în orice moment. Temeiul juridic al acestei prelucrări de date este art. 6, punctul 1 litera f) RGPD. Interesul justificat al Kaufland rezultă din interesul de a oferi clientului funcția dorită.
Destinatari / categorii de destinatari:
Ca și în cazul magazinului selectat, alertele tale de ofertă vor rămâne doar pe dispozitivul tău, în aplicație, și nu vor fi transmite mai departe către Kaufland. Aceste informații nu pot fi citite de către Kaufland.
6. Afișarea rețetelor
Prin această funcție poate fi dispusă afișarea rețetelor de gătit propuse. În această situație se face referire și la produsele corespunzătoare care sunt necesare pentru gătit. În acest caz nu se colectează date cu caracter personal. Ai posibilitatea de a transfera ingredientele rețetelor care îți plac într-o listă personală de cumpărături. În acest caz se aplică suplimentar informațiile de la punctul 6.
7. Întreținerea și partajarea listelor individuale de cumpărături
Scopul prelucrării datelor/ temei juridic:
Prin intermediul K-App ai posibilitatea de a crea „liste de cumpărături” individuale pentru a-ți crea astfel experiența de cumpărare la Kaufland. Lista de cumpărături virtuală îți ușurează sesiunea de cumpărături prin faptul că poți colecta digital într-un singur loc, în prealabil, produsele disponibile. Puteți imprima sau apela la lista ta de cumpărături prin contul tău de client Kaufland de pe www.kaufland.ro sau poți dispune prin K-App afișarea ei pe un dispozitiv mobil în timpul sesiunii de cumpărături. Kaufland nu evaluează periodic informațiile listei tale de cumpărături dacă nu ți-ai dat consimțământul. Prelucrarea datelor în cadrul utilizării listei de cumpărături se întemeiază juridic pe art. 6 punctul 1 litera f) din RGDP. Interesul justificat al Kaufland rezultă din interesul de a putea pune la dispoziție clientului funcția dorită.
Destinatari/Categorii de destinatari:
: Listele de cumpărături create de tine se stochează în contul tău de client Kaufland și se poate transmite de Kaufland către terți. Chiar tu poți trimite oricând o listă de cumpărături unui alt titular de cont de client Kaufland pe e-mail sau prin WhatsApp, pentru ca, de exemplu, respectivul să facă cumpărăturile. Pentru aceasta se creează un link pe care îl poți trimite chiar tu printr-un cont de e-mail sau de WhatsApp.
8. Feedbackul clientului
Scopul prelucrării datelor/ temei juridic:
Ai posibilitatea de a adresa către Kaufland o cerere de client (apreciere / critică / sugestie). Datele tale personale pe care ni le-ai transmis în cadrul feedbackului tău le tratăm, evident, în mod confidențial. Pentru aceasta se colectează și se utilizează (dacă sunt indicate de tine) următoarele date: numele, prenumele, tipul și obiectul feedbackului tău, ora și data feedbackului tău, adresa de e-mail și numărul tău de telefon (pentru eventuale solicitări de informații legate de cererea ta). Ai în plus posibilitatea de a stabili dacă dorești să ți se răspundă pe e-mail sau prin apel telefonic. Noi utilizăm datele tale doar în scopul prevăzut, respectiv pentru a procesa cererea ta. Temeiul juridic pentru prelucrarea datelor îl constituie art. 6 punctul 1 litera f) din RGPD. Interesul justificat din partea Kaufland rezultă în acest context din interesul de a răspunde cererii utilizatorului K-App de a menține și stimula satisfacția clientului și eventual de a verifica și a putea implementa sugestia acestuia.
Destinatari/ categorii de destinatari:
Noi excludem în principiu transmiterea mai departe a datelor către terți din afara grupului Kaufland. În mod excepțional, datele sunt prelucrate în numele nostru de către operatori autorizați de noi. Aceștia sunt selectați de noi cu grijă și, în plus, auditați și contractați în conformitate cu art. 28 din RGPD. De asemenea, s-ar putea să fie necesar să transmitem mai departe în scopul prelucrării cererii tale extrase din cererea ta către partenerul contractual (de ex. furnizori în cazul cererilor de produse). În aceste cazuri însă, cererea se anonimizează în prealabil, astfel încât să nu se poată face legătura cu persoana care face o sugestie. Dacă, de la caz la caz, este necesară transmiterea informațiilor tale personale, te vom informa în acest sens în prealabil și vom obține consimțământul tău.
Toate informațiile cu caracter personal pe care ni le transmiți în cadrul feedbackului tău vor fi șterse, respectiv anonimizate în cel mult 90 de zile de la răspunsul final furnizat către tine. Păstrarea timp de 90 de zile se explică prin faptul că se poate întâmpla sporadic ca, după furnizarea unui răspuns, tu, în calitatea de client, să ne contactezi încă o dată în aceeași problemă și să fim nevoiți să facem referire la corespondența anterioară. Experiența a dovedit că, de obicei, după 90 nu se mai adresează întrebări legate de răspunsurile oferite de noi.
9. Evaluări statistice anonime
Toate informațiile cu caracter personal de care dispunem sau comunicate de tine noua le utilizăm în plus pentru evaluări statistice anonime. Aceasta înseamnă că datele tale sunt asociate magazinului tău după anonimizare, pentru a adapta mai bine oferta acestui magazin la nevoile clienților. Aceste date anonime asociate magazinului nu mai pot fi asociate unei alte persoane.
10. Instrument de analiză anonim Crashlytics
În cazul unei căderi a K-App, noi primim date anonime care indică ultimele funcții K-App folosite de utilizatorul K-App înainte de cădere. Aceste date se referă exclusiv la K-App și funcțiile sale și nu pot fi asociate niciunui alt utilizator individual. Ele se utilizează exclusiv pentru analiza erorilor.
11. Facebook Developer Kit
Scopul prelucrării datelor/ temei juridic:
De asemenea, în K-App este integrat Facebook Software Development Kit (SDK). Facebook SDK se pune la dispoziție de către Facebook Inc., 1601 S. California Ave., Palo Alto, CA 94304, USA (Facebook). Acest kit ajută la creșterea succesului campaniilor publicitare pentru aplicații mobile, care se derulează prin intermediul Facebook, prin faptul că, de exemplu, nu se afișează nicio reclamă pentru aplicația care este deja instalată pe un terminal. În plus, Facebook SDK permite efectuarea a diferite evaluări privind instalarea aplicației și succesul campaniei publicitare. Suplimentar se pot analiza și activități individuale (events) ale utilizatorilor în aplicație, de exemplu, pentru a putea astfel defini mai exact și mai bine grupul-țintă pentru campanii publicitare. Temeiul juridic pentru prelucrarea datelor îl constituie art. 6 punctul 1 litera f) din RGDP. Interesul justificat al Kaufland rezultă din interesul pentru măsurarea în alte aplicații a nivelului de accesare și a succesului anunțurilor publicitare difuzate.
Destinatari/Categorii de destinatari:
În acest scop, K-App trimite către Facebook date sub pseudonim precum ID-ul de aplicație și informația că aplicația a fost pornită. Ca pseudonim se folosește în acest caz ID-ul de publicitate furnizat de sistemul de operare (numele poate să difere în funcție de sistemul de operare).
În cazul K-App, ID-ul de publicitate nu se folosește însă pentru optimizarea publicității, ci se elimină de către Facebook, deoarece Kaufland a interzis în general utilizarea de către Facebook în K-App în scopuri publicitare optimizate a ID-ului de publicitate. Prin urmare, utilizatorul individual nu poate fi identificat în niciun moment cu precizie. Dacă totuși te-ai înregistrat cu datele tale de logare prin rețele de socializare în K-App, identificarea de către Facebook a utilizatorilor de Facebook nu este exclusă.
12. Funcție opțională de recomandări / consimțământ pentru publicitate
Scopul prelucrării datelor / Bază juridică:
în calitate de utilizator înregistrat în app și având cont Kaufland, ai oricând posibilitatea de a activa funcția de recomandări, pentru ca în baza - listei de cumpărături create manual, - datelor opționale introduse să primești recomandări de produse și reduceri în K-App (de exemplu prin push notification sau direct în aplicație). Temeiul juridic pentru evaluarea datelor și afișarea de recomandări și reduceri este consimțământul acordat conform Art. 6, alin. 1 a din
RGPD.
În cazul activării funcției de recomandare, ești de acord în mod expres că firma Kaufland să folosească datele salvate în contul tău de client, să evalueze comportamentul tău de consum potrivit cu lista de cumpărături, cu scopul a-ți face recomandări de produse și de a-ți afișa cupoane de reduceri care corespund obiceiurilor tale de consum și ariei în care îți faci cumpărăturile (de exemplu produse locale). Acest consimțământ este liber acordat și poate fi revocat oricând. Îți poți retrage consimțământul eliminând bifa corespunzătoare din K-App. De la momentul revocării consimțământului, datele tale nu vor mai fi evaluate și nu îți vor mai fi afișate oferte și cupoane de reduceri personalizate.
13. Instrumentul de analiză Adobe Mobile Services
Scopul prelucrării datelor/temei juridic:
Noi colectăm informații despre utilizarea de către tine a K-App pe baza instrumentului de analiză Adobe Mobile Services. Acest lucru ne ajută să adaptăm K-App la nevoile tale și să o optimizăm. În acest context, noi colectăm printre altele informații privind pornirea K-App, căderile, durata utilizării, timpii de utilizare, sistemul de operare al dispozitivului tău, numele dispozitivului, rezoluția și o adresă IP anonimizată (prescurtată la ultimele trei cifre). Temeiul juridic pentru prelucrarea datelor îl constituie art. 6 punctul 1 litera f) din RGPD. Interesul justificat al Kaufland rezultă din interesul pentru optimizarea K-App.
Destinatari/Categorii de destinatari:
Adresa IP prescurtată a dispozitivului tău se înregistrează anonimizată de către societatea mandatată de noi, Adobe Systems GmbH, München, și este astfel evaluată neavând caracter personal și ștearsă în mod automat după 24 de ore. Informații suplimentare găsești pe https://marketing.adobe.com/resources/help/en_US/mobile/metrics_reference.html și la https://marketing.adobe.com/resources/help/en_US/mobile/metrics.html. Noi nu creăm profiluri de utilizatori cu caracter personal.
14. Instrumentul de analiză Google Firebase
Scopul prelucrării datelor/temei juridic:
Cu ajutorul instrumentului de analiză Google Firebase putem determina câți utilizatori au instalat K-App. Putem stabili, de asemenea, că cineva a făcut clic pe anunțul nostru publicitar (de ex. pe Facebook) și că a fost astfel direcționat spre funcția de descărcare a K-App. Totuși nu colectăm și nu primim nicio informație pe baza căreia utilizatorul ar putea fi identificat. Datele colectate cu Google Firebase servesc exclusiv la întocmirea de statistici privind succesul și utilizarea campaniilor noastre publicitare. Temeiul juridic pentru prelucrarea datelor îl constituie art. 6 punctul 1 litera f) din RGPD. Interesul justificat al Kaufland rezultă din interesul pentru optimizarea K-App și măsurarea succesului reclamelor publicitare.
Destinatari/Categorii de destinatari:
În cadrul analizei se înregistrează ID-urile tale de publicitate Android și iOS de către Firebase. Dacă dorești, poți împiedica acest mod de urmărire cu ajutorul setărilor din dispozitivul tău terminal.
15. Durata stocării/ criterii pentru stabilirea duratei de stocare a datelor K-App:
În măsura în care în capitolele individuale prezentate mai sus nu sunt oferite informații specifice privind stocarea datelor, pentru stocarea datelor K-App și ale contului de client Kaufland se aplică următoarele: Dacă nu folosești contul tău de client Kaufland o perioadă de trei ani, acesta se șterge în mod automat în cazul în care nu te opui acestui lucru. În plus, poți șterge chiar tu în orice moment datele individuale ale contului de client (de ex. listele de cumpărături) sau chiar contul tău de client Kaufland. Pentru ștergerea sau modificarea datelor individuale (de ex. liste de cumpărături) nu trebuie decât să te conectezi în K-App și să efectezi ștergerea din sectiunea „Datele mele”.
În cazul în care dorești să ștergi cu totul contul tău de client Kaufland, poți dispune efectuarea acestui lucru trimițând un e-mail la serviciul de asistență clienți al Kaufland, la adresa client@kaufland.ro. Contul tău de client Kaufland se șterge, respectiv se anonimizează în acest caz imediat (prin ștergerea tuturor informațiilor de identificare). Ulterior vei putea înregistra oricând din nou un cont de client Kaufland.
16. Utilizarea tehnologiilor de urmărire pentru prelucrarea datelor de trafic în Kaufland App
Tehnologiile de urmărire ne permit să stocăm informații pe dispozitivul cu care folosiți aplicația noastră. Aceste tehnologii (fișiere de tip cookies) nu produc niciun rău dispozitivului dvs. și nu conțin viruși sau alți malware. Informația colectată prin intermediul acestor tehnologii ne permite să aflăm informații despre modul în care folosiți aplicația.
Puteți oricând revoca sau schimba consimțământul pe care l-ați oferit prin intermediul banner-ului de cookies, folosind opțiunea Respinge tot/Acceptă toate din secțiunea de Setări de confidențialitate (Privacy settings) din contul tău de utilizator al aplicației.
Scopul prelucrării datelor
Utilizarea tehnologiilor de urmărire privind traficul în aplicație se realizează în diferite scopuri, în funcție de categoria tehnologiei de urmărire. În cele de mai jos, descriem scopurile de prelucrare și îți furnizăm informații cu privire la aceste categorii, pe care le poți selecta în bannerul de cookies, cu excepția celor necesare.
Necesare din punct de vedere tehnic: Este vorba de cookie-uri și tehnologii similare în lipsa cărora nu veți putea utiliza serviciile noastre (spre ex. pentru afișarea corectă a paginii noastre web / a unor funcții dorite de dvs., pentru salvarea datelor dvs. în zona de logare etc.).
Utilizarea acestor tipuri de cookies sau tehnologii similare este întemeiată pe dispozițiile art. 6 alin. (1) lit. b din GDPR, acestea fiind necesare pentru a putea accesa serviciul pus la dispoziție prin intermediul aplicației.
În scopul punerii la dispoziție a aplicației și funcționalităților acesteia folosim următorii furnizori ai tehnologiilor de urmărire necesare din punct de vedere tehnic:
o Google Firebase (Google LLC, Google Ireland Ltd.)
o CIDAAS (WIDAS ID GmbH)
o Firebase Crashlytics (Google LLC, Google Ireland Ltd.)
Preferințe: Cu ajutorul acestor tehnici putem lua în considerare preferințele dvs. reale sau presupuse pentru a vă putea oferi o utilizare confortabilă a paginilor noastre web. În baza setărilor dvs., spre exemplu, reușim să afișăm paginile noastre web într-o limbă potrivită dvs. Astfel reușim să evităm și afișarea unor produse care nu sunt eventual disponibile în regiunea dvs.
Utilizarea cookies și a tehnologiilor de urmărire pentru a lua în considerare preferințele de navigare se întemeiază pe consimțământul oferit prin intermediul bannerului de cookies – art. 6 alin. (1) lit. a din GDPR.
Folosim tehnologiile de urmărire în scopul expus mai sus, în cazul în care ai consimțit, de la următorii furnizori:
o Adobe Target (Adobe Inc. Adobe System GmbH)
Statistică: Aceste tehnologii ne permit generarea unor statistici pseudonimizate despre utilizarea serviciilor noastre cu scopul de a adapta aceste servicii în funcție de necesitățile utilizatorilor. Astfel putem stabili, spre exemplu, felul în care paginile noastre web pot fi ajustate și mai bine la obiceiurile utilizatorilor.
Utilizarea cookies și a tehnologiilor de urmărire în scopuri statistice se întemeiază pe consimțământul oferit prin intermediul bannerului de cookies – art. 6 alin. (1) lit. a din GDPR.
Folosim tehnologiile de urmărire în scopul expus mai sus, în cazul în care ai consimțit, de la următorii furnizori:
o Adobe Analytics (Adobe Inc. Adobe System GmbH)
o Adobe Places (Adobe Inc. Adobe System GmbH)
o Firebase Analytics (Google LLC, Google Ireland Ltd.)
Marketing: Prin intermediul acestor tehnologii, putem să vă afișăm un conținut de publicitate potrivit care se bazează pe analiza pseudonimă a comportamentului dvs. de utilizare a aplicației. Comportamentul de utilizator poate fi urmărit și pe diverse pagini web în aplicație sau pe dispozitivele mobile în baza ID-ului de utilizator (care este un identificator unic).
Folosim tehnologiile de urmărire în scopul expus mai sus, în cazul în care ai consimțit, de la următorii furnizori:
o Facebook SDK - Meta Platforms Ireland Ltd. - 4 Grand Canal Square, Grand Canal Habour, Dublin 2, Ireland
o Pinterest - Pinterest Europe Limited - Palmerston House, 2nd Floor, Fenian Street, Dublin
o Schwarz Media GmbH, Stiftbergstr. 1, 74172 Neckarsulm
o Google - Google Ireland Limited - Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Ireland
o Apple - Apple Distribution International Ltd. - Hollyhill Industrial Estate, Hollyhill, Cork, Ireland
o Adjust GmbH, Saarbrücker Str. 37A, 10405 Berlin
Prin oferirea consimțământului la colectarea și dezvăluirea datelor pseudonime despre utilizator, inclusiv ID-ul de utilizator pseudonim, în scopuri de marketing, conținutul afișat pe alte servicii și website-uri Kaufland va fi personalizat pentru tine, pe baza preferințelor asumate despre interesele tale. Dezvăluirea acestor date se va realiza către furnizorii mai sus menționați. În plus, analizăm utilizarea de către dvs. a aplicației noastre Kaufland (de exemplu, vizionarea sau clic pe bannere publicitare) pentru a optimiza reclamele și ofertele noastre pentru dvs. și pentru alți clienți, pentru a furniza partenerilor noștri de publicitate date statistice, anonime în scopuri de facturare și pentru a optimiza campaniile acestora de marketing. Partenerii noștri de publicitate nu pot corobora datele furnizate de noi cu informații personale despre tine.
Dacă nu acordați consimțământul sau dacă îl revocați cu efect pentru viitor, conținutul afișat în zonele de banner corespunzătoare de pe serviciile și site-urile noastre web și cu terți va fi unul aleatoriu, fără luarea în considerare a intereselor dumneavoastră.
Utilizarea cookies și a tehnologiilor de urmărire în scopuri statistice se întemeiază pe consimțământul oferit prin intermediul bannerului de cookies – art. 6 alin. (1) lit. a din GDPR.
Categorii de date prelucrate
Atunci când se utilizează cookie-uri și alte tehnici similare pentru prelucrarea datelor de utilizare, în funcție de scopul stabilit se prelucrează mai cu seamă următoarele tipuri de date cu caracter personal:
În cazul tehnologiilor necesare din punct de vedere tehnic
· Inputul utilizatorului (informație furnizată direct de utilizator), pentru a păstra datele introduse pe mai multe pagini subordonate (de ex. selectarea magazinului dvs. preferat în fereastra de căutare magazine);
· Date de autentificare pentru identificarea utilizatorului după conectare cu scopul de a primi acces la conținuturi autorizate cu ocazia vizitelor ulterioare (de ex. acces la contul de client);
· Evenimente relevante din punct de vedere al securității (de ex. recunoașterea unor încercări dese de autentificare nereușită);
· Adresa IP pentru a putea permite accesul la conținutul și funcțiile aplicației utilizatorilor;
· Date pentru redarea conținuturilor multimedia (de ex. vizualizarea unor clipuri video (legate de produse) selectate de către client)
În cazul tehnologiilor necesare pentru setarea preferințelor
· ID de utilizator (ECID)
· Afilierea la paneluri de test
În cazul tehnologiilor necesare pentru analize statistice
- Profiluri de utilizatori în formă pseudonimizată cu informații despre utilizarea paginilor noastre web. Acestea conțin în mod special:
- tip/versiune browser,
- sistem de operare utilizat,
- informații privind dispozitivul utilizat (nume, tip, producător, sistem de operare, setări privind limba de afișare a conținutului)
- tipul conexiunii la internet
- ora solicitării serverului
- ID utilizator individual și ID utilizator in aplicație
- evenimente declanșate pe pagina web (comportamentul de navigare)
- cel mai apropiat magazin (dacă este permis accesul la locație de către utilizator)
- versiunea de aplicație folosită
- Realizăm legătura între ID-ul de utilizator și alte date care vă aparțin (de ex. nume, adresă de e-mail etc.) doar în baza unui acord separat și explicit din partea dvs. (vezi spre ex. punctul 6 al acestor prevederi legate de protecția datelor). Doar în baza ID-ului de utilizator nu putem realiza nicio legătură cu persoana dvs.
În cazul tehnologiilor necesare pentru scopuri de marketing
- Profiluri de utilizatori în formă pseudonimizată cu informații despre utilizarea paginilor noastre web. Acestea conțin în mod special:
- ID utilizator individual;
- IDFA (Identificator pentru publicitate (pentru dispozitive iOS)
- Android Advertising ID (pentru dispozitive Android)
- Huawei ID (pentru dispozitive Huawei)
- ID/MAC address
- Cod/valoare HTTP
- Amprenta dispozitivului dvs. (de asemenea: ora de acces, țara, limba, setările locale, sistemul de operare și versiunea sistemului, precum și versiunea aplicației),
- potențiale interese legate de produse,
- evenimente declanșate pe pagina web (comportamentul de navigare).
În cazul în care IDFA nu este disponibil, folosim SkAdNetwork, API-ul de atribuire Apple, pentru a atribui instalările aplicației noastre unei campanii de publicitate. Combinăm ID-ul utilizatorului cu alte date de la dvs. (de exemplu, numele, adresa de e-mail etc.) doar cu acordul dumneavoastră expres separat. Nu este posibil pentru noi să tragem concluzii despre dvs. exclusiv pe baza ID-ului de utilizator în sine. Furnizăm ID-ul utilizatorului și profilurile de utilizare asociate cu terți prin intermediul furnizorilor de rețele de publicitate.
Dreptul de retragere a consimțământului:
Puteți exercita acest drept prin intermediul bannerului de consimțământ din aplicație în orice moment, cu effect pentru viitor, fără ca retragerea consimțământului să producă efecte asupra prelucrării desfășurate până la exercitarea dreptului de retragere. Pentru a schimba consimțământul oferit poți folosi opțiunea Respinge tot/Acceptă toate din secțiunea de Setări de confidențialitate (Privacy settings) din contul tău de utilizator al aplicației. Retragerea consimțământului pentru anumite scopuri se realizează prin simpla apăsare a butonului corespunzător scopului.
Destinatari sau categorii de destinatari ai datelor
În contextul prelucrării datelor prin intermediul tehnologiilor de urmărire pentru prelucrarea datelor de utilizare, putem folosi furnizori de servicii specializați, în special din domeniul marketingului online. Aceștia prelucrează datele dumneavoastră în numele nostru în calitate de procesatori, fiecare sunt selectați cu atenție și sunt obligați contractual în conformitate cu articolul 28 GDPR. Toate companiile prevăzute ca furnizori în bannerul de consimțământ, cu excepția cazului în care au fost numiți ca operatori (asociați), acționează ca procesatori pentru noi.
Vă rugăm să aveți în vedere faptul că oferire consimțământului pentru prelucrarea datelor în afara UE/SEE, poate să conducă la riscul ca autoritățile să acceseze datele în scopuri de securitate și monitorizare fără ca dvs. să fiți informat sau să puteți face recurs. Acest aspect este valabil doar pentru situațiile în care furnizorii sunt operatori asociați, în celelalte cazuri, fiind încheiate cu furnizorii acorduri care să asigure garanții suficiente de confidențialitate.
Durată de stocare:
Perioada de stocare a datelor cu caracter personal pe care le colectăm prin intermediul tehnologiilor prezentate poate fi găsită în următorul tabel:
Tehnologie | Durată de stocare |
WIDAS ID CIDAAS | Datele vor fi șterse sau anonimizate după ștergerea contului din aplicație. |
Firebase Crashlytics | 90 zile |
Adobe Target | 24 luni |
Adobe Analytics | 24 luni |
Firebase Analytics | 14 luni |
Facebook SDK | 90 zile |
Adjust | 24 luni |
17. Drepturile tale în calitate de persoană vizată
În conformitate cu art. 15 punctul 1 din RGPD, ai dreptul de a primi gratuit informații despre datele cu caracter personal referitoare la persoana ta stocate la Kaufland.
În plus, dacă se întrunesc condițiile legale, ai dreptul la rectificarea (art. 16 din RGDP), ștergerea (art. 17 din RGDP) și limitarea prelucrării (art.18 din RGPD) datelor tale cu caracter personal.
Dacă prelucrarea datelor se întemeiază pe art. 6 alin. 1 e) sau f) din RGPD, dispui de dreptul la opoziție conform art. 21 RGPD. În cazul în care te opui unei prelucrări de date, aceasta nu se va efectua în viitor, cu excepția cazului în care responsabilul poate prezenta motive legitime în favoarea prelucrării ulterioare, care primează în fața interesului de a se opune al celui afectat.
Dacă ai pus la dispoziție chiar tu datele prelucrate, beneficiezi de dreptul la transferul datelor conform art. 20 din RGPD.
Dacă prelucrarea datelor se întemeiază pe consimțământ în conformitate cu art. 6 alin. 1 litera a) din RGPD, poți revoca oricând consimțământul cu efect în viitor, fără să se aducă atingere legalității prelucrării anterioare.
În cazurile menționate anterior, dacă ai întrebări deschise sau pentru reclamații, te rugăm să te adresezi în scris sau pe e-mail responsabilului pentru protecția datelor.
În plus, ai dreptul de a depune reclamație la o autoritate de supraveghere a protecției datelor. Autoritatea competentă pentru protecția datelor este cea a țării în care locuiești sau în care se află responsabilul.
18. Date de contact ale responsabilului pentru protecția datelor:
E-mail: protectiadatelor@kaufland.ro
Adresă poștală:
Kaufland Romania SCS
Bd Barbu Văcărescu 120-144, S2, București
Principiile privind protecția datelor pentru programul de loialitate destinat clienților Kaufland „Kaufland Card“ conform Art. 13 din Regulamentul General de Protecție a Datelor 679/2016, denumit în continuare RGDP
mai 2023
Programul destinat clienților Kaufland „Kaufland Card” este un program individual de loializare a clienților, în care vă puteți înscrie pentru a beneficia de diferitele avantaje ale acestuia. Următoarele principii de protecție a datelor au rolul de a vă oferi informații detaliate și transparente cu privire la prelucrarea și utilizarea datelor dumneavoastră cu caracter personal, în momentul participării la programul destinat clienților „Kaufland Card”.
Pentru utilizarea paginii de internet www.kaufland.ro și a paginii de internet www.pentrumine.kaufland.ro se aplică și principiile privind protecția datelor prezentate acolo. Prelucrarea datelor cu caracter personal se va realiza în scopul îndeplinirii obligațiilor din contractul încheiat cu utilizatorul. Prin intermediul programului Kaufland Card vă putem oferi servicii personalizate. Acest serviciu include, pe lângă ofertele speciale, personalizate în funcție de nevoile și dorințele dumneavoastră, înscrierea automată la anumite concursuri și campanii cu premii, acumularea de stele digitale, reduceri și promoții speciale, participarea la sondaje de opinie. Din punctul nostru de vedere, acest lucru reprezintă pentru dumneavoastră o reală valoare adăugată.
1. Operatorul, în sensul art. 4, punctul 7 RGPD
Kaufland România S. C. S. (denumit în continuare Kaufland)
Strada Barbu Văcărescu nr. 120-144
CP 020284 Bucureşti, sector 2
Telefon: 0372 090 000
E-mail: office@kaufland.ro
2. Procesul de înregistrare
Pentru participarea la programul destinat clienților Kaufland „Kaufland Card”, trebuie să vă înregistrați o singură dată.
Pentru a participa există două posibilități.
Pe de o parte, puteți descărca aplicația mobilă Kaufland – Oferte și noutăți și să parcurgeți procesul de înregistrare. Ulterior, utilizați aplicația drept card digital de client.
Pe de altă parte, puteți solicita emiterea unui card în formă fizică în orice magazin Kaufland, la biroul de informații.
2.1 Utilizarea unui card fizic
Dacă doriți să folosiți un card fizic, îl veți obține la biroul de informații din magazinul dumneavoastră Kaufland. Apoi înregistrarea dumneavoastră se va derula prin intermediul unei tablete de la biroul de informații. Un angajat vă va sta la dispoziție pentru a vă ajuta.
2.2 Utilizarea unui card digital în aplicația Kaufland – Oferte și noutăți
O altă posibilitate este utilizarea cardului digital Kaufland Card din aplicația mobilă Kaufland- Oferte și noutăți. Pentru aceasta, trebuie să descărcați aplicația mobilă Kaufland – Oferte și noutăți și să vă înregistrați.
2.3 Crearea unui cont de client Kaufland
Indiferent de opțiunea pe care vreți să o utilizați, procesul ulterior este similar. Ca parte a procesului de înregistrare, se va crea un cont de client Kaufland și veți fi memorat ca utilizator de card Kaufland.
Când utilizați un cont de client Kaufland Card, scanând Kaufland Card digital sau fizic la casa de marcat, înaintea efectuării plății, Kaufland va înregistra şi asocia contului utilizatorului întreg conținutul bonului fiscal, de exemplu și fără a se limita la: magazinul vizitat, produsele achiziționate, tipul acestora, numărul de bucăți şi valoarea fiecărui produs, reducerile şi promoțiile oferite, valoarea totală a bonului, precum și ora plății și modalitatea de plată.
Prin analiza acestor date determinăm o posibilă conexiune între una sau mai multe date cu caracter personal și interesele utilizatorului Kaufland Card în ceea ce privește produsele noastre. Folosim metode matematico-statistice pentru a determina această relație. În acest scop, datele dvs. personale sunt comparate cu datele altor clienți. Pe baza acestei comparații, putem deduce apoi alte produse și promoții de care s-au interesat și alți clienți cu interese comparabile și care ar putea să vă intereseze și pe dumneavoastră.
În plus, când veți utiliza aplicația mobilă Kaufland în calitate de utilizator de card digital Kaufland sau când vă veți conecta cu contul Dvs. de client Kaufland Card fizic pe www.pentrumine.kaufland.ro sau pe tableta de la biroul de informații din magazin, vom înregistra interacțiunea dumneavoastră cu aplicația mobilă și aceste website-uri dacă ne-ați acordat consimțământul în acest sens (a se vedea punctul 4.1. din Politica de confidențialitate a www.pentrumine.kaufland.ro, respectiv punctul 8.1. din Politica de confidențialitate a www.kaufland.ro), de exemplu și fără a se limita la: tipul și volumul de produse pe care le-ați introdus în lista de cumpărături digitală, perioada de utilizare, promoțiile personalizate vizualizate și activate, istoricul accesării cardului digital Kaufland, elementele pe care ați făcut clic, magazinul selectat, data și ora la care ați utilizat un cupon de reducere. De asemenea, vom colecta informații despre sistemul de operare utilizat și vom identifica dispozitivul. Aceste informații colectate vor putea fi corelate cu informațiile specifice contului de client Kaufland Card în vederea îmbunătățirii experienței în cadrul programului de loialitate și pentru a vă putea transmite promoții și informații personalizate, exclusiv în situația în care ne-ați acordat consimțământul în acest sens.
În urma utilizării cardului digital sau fizic Kaufland, a conectării în contul de client Kaufland Card, Kaufland va putea realiza o analiză a activității dumneavoastră și va putea afișa în aplicația mobilă Kaufland informații individualizate și promoțiile personalizate bazate pe datele astfel generate Numărul dumneavoastră unic de Kaufland Card poate fi înscris automat și în cadrul unor concursuri sau campanii cu premii atunci când Kaufland organizează astfel de evenimente și dacă sunt îndeplinite condițiile înscrise în Regulamentul fiecărei campanii în parte.
3. Tipul datelor cu caracter personal
În cadrul înregistrării vom salva doar informațiile obligatorii, precum numele și prenumele dumneavoastră, adresa de domiciliu (cel puțin localitate, stradă, număr), data nașterii (în scop de identificare și pentru verificarea dreptului de participare al minorilor), parola aleasă personal (pentru înregistrarea în Kaufland Card) și adresa de e-mail sau numărul de telefon (pentru procedura de autentificare și transmiterea de informații și oferte).
4. Scopul procesării datelor
Scopul procesării datelor în contextul participării la programul destinat clienților Kaufland „Kaufland Card” este reprezentat de loializarea clienților prin colectarea stelelor digitale, notificarea utilizatorului cu informații personalizate referitoare la oferte și promoții, îmbunătățirea continuă a funcționalității și configurarea într-un mod simplu a programului „Kaufland Card”, inclusiv prin participarea la sondaje de opinie sau prin înscrierea automată la anumite campanii cu premii sau concursuri organizate de Kaufland.
În cazul înscrierii automate într-o campanie sau concurs cu premii, utilizatorul poate fi contactat de către Kaufland în vederea comunicării statutului de câștigător prin mijloacele de comunicare pe care le are la dispoziție în baza datelor din contul Kaufland Card al clientului. Acestea pot fi notificări de tip push în cazul utilizatorilor care și-au acordat consimțământul în acest sens, e-mail sau SMS, în condițiile din Termenii și Condițiile de utilizare Kaufland Card .
În plus față de declarația de participare, utilizatorul își poate da consimțământul pentru primirea de mesaje publicitare și informări opționale ale programului (vezi pct. 7), având ca scop informarea utilizatorului cu privire la ofertele speciale și comunicarea unor aspecte legate de evenimente, precum e-mail pentru ziua de naștere și informații adaptate în funcție de comportamentul individual al consumatorului prin canalele de comunicare: e-mail, sms, căsuța poștală, mesaje push notification în aplicația mobilă Kaufland – Oferte și noutăți.
De asemenea, utilizatorul de card digital sau fizic își poate da consimțământul pentru corelarea informațiilor despre comportamentul său în aplicația mobilă Kaufland și pe website-urile Kaufland cu informațiile din contul său Kaufland în vederea analizei extinse a comportamentului său digital, având drept scop îmbunătățirea experienței în cadrul programului de loialitate și a transmiterii de promoții și informații personalizate.
Adresa de e-mail a utilizatorului poate fi procesată în vederea transmiterii unor comunicări referitoare la modificarea Condițiilor de Utilizare a Programului de Loialitate pentru Clienții Kaufland („Condiții de Utilizare”) sau a unor notificări cu privire la încălcarea Condițiilor de Utilizare.
5. Temeiul juridic al prelucrării de date
Temeiul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal în vederea obținerii Kaufland card este reprezentat de art. 6, alineatul 1 b) al RGPD UE având în vedere că datele clienților vor fi prelucrate pentru executarea unui contract. În ceea ce privește adaptarea ofertelor noastre la interesele dumneavoastră individuale în cel mai bun mod posibil, analizăm datele referitoare la istoricul dumneavoastră de cumpărături tot în temeiul art. 6, alineatul 1 lit b) al RGPD. Dacă un utilizator își dă consimțământul pentru comunicarea mesajelor publicitare și a informărilor opționale prin intermediul canalelor de comunicare: e-mail, sms, căsuță poștală, push notification, acest tip specific de consimțământ reprezintă temeiul juridic pentru prelucrarea datelor, conform art. 6, alineatul 1 a) RGPD UE. În cazul în care setați aplicația să primească notificări push, puteți primi din partea Kaufland astfel de comunicări. Transmiterea sondajelor de opinie se va face în temeiul art. 6, alineatul 1, lit f) al RGPD. Dacă un utilizator își dă consimțământul pentru analiza comportamentului digital în Kaufland Card, în aplicația mobilă sau pe website-ul www.pentrumine.kaufland.ro, datele aferente contului său de client pot fi corelate cu comportamentul său digital pentru a spori relevanța personalizării în cadrul programului de loialitate în urma analizelor interne efectuate, cu condiția ca utilizatorul să își dea consimțământul și pentru corelarea tuturor acestor date. Interesul legitim al Kaufland este de a asigura clienților săi o experiență plăcută în utilizarea programului și de a configura programul Kaufland card într-un mod util. În ceea ce privește înscrierea automată la unele dintre concursurile și campaniile derulate prin intermediul Kaufland Card atunci când sunt îndeplinite condițiile de participare și contactarea câștigătorilor, temeiul prelucrării este art. 6 alin. (1) lit. b) din RGPD, înscrierea automată la concursuri fiind unul dintre beneficiile acordate utilizatorilor de Kaufland Card, iar scopul contactării constă în informarea utilizatorilor cu privire la premiul câștigat.
Temeiul prelucrării adresei de e-mail în vederea informării persoanei vizate în calitatea sa de utilizator cu privire la modificarea Condițiilor de Utilizare sau în vederea transmiterii unor notificări ce țin de aderarea la Programul de Loialitate pentru Clienții Kaufland este art. 6 alin. (1) lit. b) RGPD (executarea Contractului).
6. Beneficii participanți Kaufland Card
Oferte destinate utilizatorilor Kaufland Card: Participanții la program pot avea acces la oferte și la prețuri reduse la diferite produse promoționale sau grupe de mărfuri sau, de exemplu, la o reducere aplicată bonului.
Colectarea digitală de stele: Utilizatorul Kaufland Card digital poate acumula stele digitale, direct în aplicația mobilă. Pentru a acumula stele, utilizatorul trebuie să scaneze Kaufland Card digital la casa de marcat la fiecare sesiune de cumpărături. Stelele acumulate vor fi transferate digital în contul de client Kaufland al utilizatorului.
Participarea la concursuri și campanii cu premii atunci când înscrierea la acestea se face în mod automat: Membrii programului de loialitate Kaufland Card au posibilitatea de a fi înscriși automat în concursurile și loteriile publicitare pe care Kaufland le organizează dacă îndeplinesc criteriile specificate în regulamentul campaniei.
7. Permisiunea pentru afișarea de reclame și avantaje ale programului – opțional
În primul rând, dorim să evidențiem faptul că participarea la program presupune comunicarea de oferte personalizate având în vedere comportamentul dumneavoastră de consum ca urmare a utilizării de către dumneavoastră a Kaufland Card.
Prin aderarea la Programul Kaufland Card, sunteți de acord cu faptul că vă vom trimite oferte individuale, informații și beneficii ale programului (de exemplu: promoții personalizate pentru nevoile dumneavoastră) printr-un canal de comunicare ales de dumneavoastră, precum e-mail, sms, căsuța poștală, mesaje push notification în aplicația mobilă bazate pe profilul de utilizator și pe comportamentul dumneavoastră de consum general. Respectiv vom analiza produsele pe care le-ați cumpărat, inclusiv comportamentul Dvs. digital dacă ne-ați acordat consimțământul pentru analiza acestuia și corelarea cu datele specifice contului de client Kaufland și vom trage concluzii despre interesele dumneavoastră rezultate din acestea și, în cazul în care ne-ați acordat consimțământul pentru unul dintre canalele de comunicare de mai sus, veți putea să fiți informat prin aceste canale cu privire la oferte personalizate. Ofertele personalizate pot fi vizualizate și în aplicația mobilă Kaufland, în secțiunea Kaufland Card, în secțiunea Pentru mine – Promoții personalizate, pentru telefoanele în limba română și My personalized coupons, pentru telefoanele în limba engleză.
În plus, dacă ne-ați acordat consimțământul pentru unul sau mai multe dintre canalele de comunicare vă vom informa cu privire la modernizarea magazinului, pe care l-ați ales și vă vom felicita de ziua dumneavoastră.
Prin abonarea la newsletterul informativ general Kaufland, vom putea corela adresa Dvs.de e-mail cu cea de utilizator al programului de loialitate Kaufland Card și vă vom putea trimite informații despre programul de loialitate.
În orice moment puteți modifica canalele de comunicare alese, dar și retrage consimțământul dat pentru canalul de comunicare cu ocazia fiecărei comunicări prin e-mail sau sms sau apelând numărul de telefon al serviciului Relații Clienți 0800 080 888 sau direct din aplicația Kaufland – Oferte și noutăți. Astfel, comunicarea mesajelor publicitare și a informărilor opționale ale programului întemeiată pe consimțământul dumneavoastră va fi sistată imediat, cu efect pentru viitor. Puteți în continuare primi newsletter-ul general Kaufland, dacă v-ați acordat consimțământul în acest sens.
În orice moment puteți modifica acordul dat pentru corelarea informațiilor referitoare la comportamentul Dvs. Digital cu informațiile specifice contului de client Kaufland direct din aplicația Kaufland – Oferte și noutăți sau pe website-ul www.pentrumine.kaufland.ro. Astfel, din momentul imediat următor, comportamentul Dvs. digital nu va mai fi asociat datelor contului Kaufland Card pentru personalizarea experienței în cadrul programului de loialitate. Vă atragem atenția că retragerea consimțământului pentru corelarea informațiilor referitoare la comportamentul dvs. digital cu informațiile specifice contului de client Kaufland nu echivalează cu retragerea consimțământului cu privire la analiza consimțâmântului digital acordat ca urmare a utilizării aplicației mobile Kaufland Card sau website-urilor Kaufland.
Ca urmare a retragerii consimțământului pentru unul sau mai multe canale de comunicare, sau al celui pentru analiza comportamentului Dvs. digital, contul dumneavoastră de client Kaufland nu va fi șters sau închis automat.
8. Destinatar / Categorii de destinatari
Datele dumneavoastră cu caracter personal nu sunt dezvăluite către terți din afara grupului Kaufland. În mod excepțional, datele furnizate vor fi prelucrate de persoana împuternicită de către operator. Vă asigurăm că persoanelor împuternicite sunt supuse unui proces de selecție riguros conform obligațiilor contractuale prevăzute în articolul 28 din RGPD UE.
În cazul în care va fi necesară transmiterea fragmentelor din solicitarea dumneavoastră către partenerii contractuali (respectiv furnizori în cazul solicitărilor referitoare la produse), pentru a o putea prelucra, solicitarea va fi trimisă anonim. În acest mod nicio terță parte nu va putea lua legătura cu dumneavoastră.
Dacă în cazuri individuale este necesar transferul datelor dumneavoastră cu caracter personal, vă vom informa în prealabil și în cazul în care va fi necesar, vom solicita consimțământul dumneavoastră.
9. Perioada de păstrare/ ștergerea datelor
Ștergem sau anonimizăm datele dumneavoastră cu caracter personal de îndată ce acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care le prelucrăm în conformitate cu prevederile prezentei Politici de Confidențialitate. De regulă, stocăm datele cu caracter personal ale utilizatorului Kaufland Card (nume, adresă, alte date de profil, date de contact) pe durata efectivă a participării la programul de loialitate Kaufland Card, pentru a putea acorda utilizatorilor Kaufland Card acces la beneficiile rezultate ca urmare a aderării la program. Datele de tranzacționare ale participantului vor fi anonimizate după 36 de luni.
În cazul în care participantul la programul de loialitate Kaufland Card este inactiv timp de 24 de luni, respectiv dacă acesta nu își folosește deloc cardul Kaufland fizic și/ sau digital în această perioadă, îl vom notifica prin transmiterea unui e-mail la adresa de e-mail cu care s-a înregistrat în cadrul programului de loialitate Kaufland Card sau prin transmiterea unui SMS la numărul de telefon cu care s-a înregistrat în cadrul programului, atunci când este cazul, cu privire la ștergerea contului aferent cardului Kaufland și a tuturor datelor aferente acestuia care urmează să aibă loc in termen de 14 zile de la primirea notificarii („termen de preaviz”). În acest din urmă caz, participantul la programul de loialitate KauflandCard se poate opune ștergerii contului aferent cardului Kaufland dacă în termenul de preaviz își utilizează din nou cardul Kaufland digital sau fizic într-un magazin Kaufland. Ulterior ștergerii datelor aferente cardului Kaufland, acestea nu pot fi restabilite.
Participantul are opțiunea de a denunța contractul de beneficii rezultat din programul de loialitate KauflandCard în orice moment, prin anularea voluntară a cardului Kaufland. Încetarea participării la programul de beneficii Kaufland Card este posibilă prin intermediul aplicației Kaufland - Oferte și noutăți accesând secțiunea “Ștergere cont utilizator”, prin intermediul formularului de contact destinat clienților disponibil aici, solicitând „ștergere date pentru Kaufland Card”, prin apel telefonic la numărul de telefon al Serviciului Relații Clienți: 0800 080 888 sau prin e-mail la adresa: client@kaufland.ro.
Pentru a putea da curs cererii dumneavoastră de ștergere în aplicația Kaufland – Oferte și noutăți, prin formularul de contact de pe site, prin apel telefonic sau pe e-mail la adresa dedicată este necesar să vă identificați în mod corespunzător: nume, prenume și data nașterii.
În cazul în care un participant denunță contractul de beneficii rezultat din programul de loialitate Kaufland Card, participarea la acest program încetează. Cu excepția contului de client Kaufland (nume de utilizator și parolă), toate celelalte date ale contului Kaufland Card (de exemplu, istoricul achizițiilor, stelele digitale rămase, participarea la concursuri, vânzări) vor fi atunci anonimizate sau șterse.
10. Criptarea datelor
Luăm măsuri de siguranță tehnice și organizatorice pentru a vă proteja cât mai bine datele împotriva accesului neautorizat. În plus față de securizarea mediului operațional, folosim metode de criptarea a datelor. Informațiile oferite de dumneavoastră vor fi transmise în formă criptată, utilizând protocolul SSL (Secure Socket Layer) și vor fi autentificate pentru a preveni utilizarea ilegală a datelor de către un terț. Puteți recunoaște această metodă pe site-ul programului, uitându-vă la bara de stare a browser-ului unde se află un simbol cu un lacăt care este închis, iar bara cu adresa începe cu „https....”
11. Drepturile persoanei implicate
Conform art. 15, alineatul 1 din RGPD, aveți dreptul de a obține gratuit informații despre datele cu caracter personal care au fost stocate de Kaufland.
În plus, aveți dreptul la o rectificare (art. 16 RGPD), ștergere (art. 17 RGPD) și o limitare a prelucrării datelor dumneavoastră cu caracter personal (art. 18 RGPD).
Pentru situațiile când prelucrarea datelor se bazează pe art. 6, alineatul 1 e) sau f) din RGPD, aveți drept de opoziție, conform art. 21 din RGPD. Dacă vă opuneți prelucrării datelor, aceasta va fi oprită pe viitor, cu excepția cazului în care operatorul de date cu caracter personal poate demonstra că are motive întemeiate și legitime pentru prelucrarea ulterioară și că aceste motive prevalează interesului persoanei în cauză, care a invocat dreptul de opoziție.
Conform art. 20 din RGPD, dacă ați furnizat direct datele prelucrate, aveți dreptul de a le porta la un alt operator.
În măsura în care prelucrarea datelor se bazează pe consimțământ, conform art. 6, paragraful 1 a) sau art. 9, paragraful 2 a) din RGPD, aveți dreptul de a revoca în orice moment consimțământul, fără a afecta caracterul legal al prelucrării anterioare.
Aveți de asemeni dreptul de a contacta Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) , pentru cazurile menționate mai sus, în cazul unor întrebări sau reclamații. Acest lucru poate fi efectuat în scris sau pe e-mail.
Responsabilitatea revine autorității pentru protecția datelor din statul în care aveți domiciliul sau în care își are sediul operatorul de date cu caracter personal.
12. Datele de contact ale responsabilului pentru protecția datelor cu caracter personal
E-mail: protectiadatelor@kaufland.ro
Adresă poștală:
Kaufland Romania S.C.S.
Responsabil pentru protecția datelor
Strada Barbu Văcărescu nr. 120-144
CP 020284 Bucureşti, sector 2