Se încarcă lista de magazine

Se încarcă...
Nu e magazinul corect? Alege altul!
Modifică
Oferte afișate pentru

Ultimul magazin selectat

Protecția datelor K-App

Norme de protecție a datelor pentru K-App (vers. 1.14)

Protecția sferei private este deosebit de importantă pentru noi, protecţia datelor fiind un indicator calitativ orientat către necesităţile clientului. Următoarele norme de protecție a datelor sunt concepute pentru a te informa cu privire la colectarea, prelucrarea și utilizarea datelor cu caracter personal cu ocazia înregistrării și utilizării K-App. Kaufland nu utilizează datele aferente utilizării K-App în alte scopuri decât cele indicate şi descrise aici detaliat. În particular, fără consimtamant, datele nu sunt utilizate sau evaluate în scopuri publicitare, și nu sunt transmise mai departe terţilor.

1. Responsabil în sensul art. 4 punctul 7 din RGPD


Kaufland Romania S.C.S.
Bd. Barbu Văcărescu nr. 120-144
Bucureşti, sector 2
E-mail: client@kaufland.ro

2. Înregistrarea în K-App prin crearea unui cont de client la Kaufland

Poți utiliza în mod anonim funcțiile de bază ale K-App (de ex. funcția de localizare magazin, funcția oferte, afișarea de rețete). Totuși, nu poți profita de întreaga gamă de funcții a K-App decât după înregistrarea în aplicație, ceea ce necesită crearea unui cont de client Kaufland.

Scopul prelucrării datelor/ temei juridic:

Înregistrarea îți permite, de exemplu, partajarea de conținut cu alți utilizatori, precum o „listă de cumpărături” creată de tine, folosirea funcției „Alertă ofertă”. Această funcție este descrisă detaliat mai jos. Pentru înregistrare, se colectează și se utilizează de la tine ca informații obligatorii următoarele date: numele și prenumele, adresa de e-mail și o parolă aleasă de tine. Adresa de e-mail servește exclusiv ca nume de utilizator pentru conectarea la K-App sau pe site-ul www.kaufland.ro (dacă dorești să-l utilizezi). Numele tău este folosit de Kaufland numai pentru a ți se putea adresa cu numele corect. Prelucrarea datelor în cadrul utilizării K-App înregistrate se întemeiază juridic pe art. 6, punctul 1 litera f) din RGPD. Interesul justificat al Kaufland rezultă din interesul de a putea pune la dispoziție utilizatorului K-App înregistrat funcțiile individuale.

De îndată ce te-ai conectat fie cu numele tău de utilizator și parola personală, fie prin funcția de logare prin rețele de socializare (Social Login) în K-app, poți utiliza în principiu toate funcțiile aplicației. Parola rămâne stocată în aplicație. Așadar, vei rămâne înregistrat în aplicație, astfel încât după închiderea aplicației să nu fie nevoie decât să atingi pictograma aplicației de pe desktop-ul tabletei / smartphone-ului tău pentru a reporni aplicația. Atunci când aplicația nu este utilizată, nu se transmit date. Te poți însă deconecta din K-App manual oricând. La repornirea aplicației nu va fi nevoie decât să introduci din nou datele tale de acces.

Notă: Alternativ te poți înregistra și conecta în viitor în K-App sau pe www.kaufland.ro și prin conturile din rețelele de socializare (Social Logins) (de ex. prin Facebook, Twitter sau Google+). Pentru aceasta este însă nevoie de un consimțământ specific. Găsești indicații suplimentare privind datele astfel transferate în principiile de protecție a datelor la punctul 3 „Funcția de logare prin rețele de socializare”.

Destinatari/ categorii de destinatari:

Datele contului tău de client Kaufland pot fi folosite în cadrul grupului Kaufland numai de către departamentele de specialitate responsabile pentru administrarea tehnică a conturilor de client Kaufland și pentru evaluări statistice anonime. Nu se efectuează transmiterea mai departe către terți în afara Kaufland.

3. Înregistrarea prin funcția de logare prin rețele de socializare

Scopul prelucrării datelor/ temei juridic:

Noi îți oferim posibilitatea de a te înregistra și loga cu ajutorul contului tău de Facebook, Google + sau Twitter (logare prin rețele de socializare) pe www.kaufland.ro sau în aplicația Kaufland (logare prin rețele de socializare). În acest caz nu este necesară înregistrarea suplimentară pentru contul de utilizator Kaufland. De fapt contul de utilizator din reţeaua de socializare (Google+, Facebook sau Twitter) se conectează cu K-App astfel încât cu contul de utilizator Social Media vă puteţi autentifica faţă de K-App şi înregistra acolo. Avantajul este că nu trebuie să reţineţi o parolă nouă pentru K-App. Prin conectare ni se transmit automat de la Facebook Inc., Twitter Inc. respectiv Google Inc. următoarele informaţii:

  • ID-ul numeric pentru rețeaua de socializare
  • Numele și prenumele
  • Sexul
  • Numele de utilizator pe Twitter, Google +, respectiv Facebook
  • A fost verificat contul (verified), de ex. „Da”
  • Link la profilul tău public în serviciul Social Media selectat.

Temeiul juridic pentru prelucrarea datelor tale în cadrul utilizării opționale a logărilor prin rețele de socializare îl constituie acordul tău de mai jos, conform art. 6 punctul 1 litera a) din RGPD. În cazul utilizării serviciilor de logare prin rețele de socializare, ești de acord cu colectarea, prelucrarea și utilizarea datelor prezentate mai jos:

Sunt de acord, ca datele următoare ale furnizorului meu de rețea de socializare (Twitter, Facebook sau Google+) să fie transmise către Kaufland în cadrul procedurii de logare prin rețea de socializare (Social Login):

  • ID-ul numeric pentru rețeaua de socializare
  • Numele și prenumele
  • Sexul
  • Numele de utilizator pe Twitter, Google +, respectiv Facebook
  • A fost verificat contul (verified), de ex. „Da”

Aceste date pot fi stocate de Kaufland în „contul de client Kaufland” personal în contul de client de pe www.kaufland.ro și în aplicația K-App și utilizate exclusiv pentru conectare și pentru a mi se adresa personal. Sunt conștient de faptul că, prin utilizarea funcției de logare prin rețele de socializare, operatorul respectivei rețele de socializare are cunoștință de faptul am legat contul meu de un cont de client Kaufland.

Poți revoca oricând acest consimțământ, cu efect în viitor, prin expedierea unui e-mail la client@kaufland.ro. În acest caz nu vei mai putea folosi funcția de logare prin rețele de socializare, ci trebuie să te înregistrezi în mod convențional pentru contul de utilizator Kaufland. În plus, toate datele referitoare la tine și stocate până în prezent pe baza acestui consimțământ sunt șterse.

Pentru informații suplimentare privind logarea prin Twitter, Facebook și / sau Google+ și setările privind sfera privată ale contului tău de rețea de socializare, consultă politicile de confidențialitate și condițiile de utilizare ale Facebook ( https://www.facebook.com/legal/terms), Twitter ( https://twitter.com/privacy?lang=ro ), respectiv Google+ ( http://www.google.com/policies/privacy/?hl=ro).

Destinatari/Categorii de destinatari:

Datele contului tău de client Kaufland sunt accesibile doar departamentelor de specialitate din cadrul grupului Kaufland însărcinate cu întreținerea conturilor de client Kaufland. Nu se efectuează transmiterea mai departe către terți din afara grupului Kaufland.

4. Afișarea ofertelor actuale prin funcția de localizare automată magazin

Scopul prelucrării datelor/ temei juridic:

Prin K-App poți dispune afișarea ofertelor și informațiilor de actualitate (programul de lucru, adresă, oferte) ale celui mai apropiat magazin. Pentru aceasta, la deschiderea aplicației K-App, dispozitivul tău mobil este localizat automat prin funcția de localizare geografică. Acest lucru se realizează în cazul dispozitivelor cu sistem de operare IOS numai atunci când utilizatorul activează funcția de localizare magazin. În cazul sistemelor de operare Android, determinarea poziției se produce automat după deschiderea K-App. Pentru aceasta, la deschiderea K-App, se apelează diverse informații geografice ale dispozitivului mobil (indiferent de setările dispozitivului tău: informații de poziționarea GPS, recunoașterea rețelei WLAN în care ești conectat în prezent, locația de conectare la rețeaua mobilă / informații geografice ale adresei IP utilizate). Datele sunt folosite în timp real, pentru a determina locația curentă a celui mai apropiat magazin Kaufland și a-l propune ca magazin relevant în K-App. La fel ca în cazul unui serviciu de hărți, dispozitivul tău determină doar propria poziție și caută apoi cele mai apropiate locații ale magazinelor Kaufland care sunt stocate în aplicație. Poți de asemenea modifica oricând manual magazinul propus de funcția de localizare magazin. Magazinul astfel selectat se stochează apoi în aplicația ta. Dacă dorești să dispui apoi afișarea ofertelor actuale în K-App, acestea sunt adaptate regional la ofertele magazinului căutat. Temeiul juridic al acestui tip de prelucrare a datelor îl constituie art. 6 punctul 1 litera f) din RGPD. Interesul justificat rezultă din interesul de a putea afișa doar informații relevante și locale pentru client.

Destinatari/Categorii de destinatari:

Datele poziției tale rămn doar pe dispozitivul tău în K-App și nu se transmit către Kaufland. Aceste date nu sunt citite de către Kaufland. Prin urmare, Kaufland nu te localizează nici pe tine, nici dispozitivul tău, și nu știe în niciun moment unde te afli. Nimeni nu are acces la informațiile privind această asociere cu magazinul dacă nu ti-ai acordat consimtamantul.

5. Alertă ofertă

Scopul prelucrării datelor / temeiul juridic:

Dacă ai ales un magazin în aplicație, poți utiliza funcția de „Alertă ofertă”. Acest lucru îți permite ca unui produs din oferta actuală să-i setezi pe pagina de detaliu alarma, pin apăsarea pictogramei „Alertă de ofertă”. Ulterior, aplicația te va notifica de îndată ce acest articol va fi din nou la ofertă în magazinul ales de tine. Alertele privind ofertele sunt stocate numai în aplicația ta. Ele pot fi gestionate în aplicație, având posibilitatea să le modifici sau să le anulezi în orice moment. Temeiul juridic al acestei prelucrări de date este art. 6, punctul 1 litera f) RGPD. Interesul justificat al Kaufland rezultă din interesul de a oferi clientului funcția dorită.

Destinatari / categorii de destinatari:

Ca și în cazul magazinului selectat, alertele tale de ofertă vor rămâne doar pe dispozitivul tău, în aplicație, și nu vor fi transmite mai departe către Kaufland. Aceste informații nu pot fi citite de către Kaufland.

6. Afișarea rețetelor

Prin această funcție poate fi dispusă afișarea rețetelor de gătit propuse. În această situație se face referire și la produsele corespunzătoare care sunt necesare pentru gătit. În acest caz nu se colectează date cu caracter personal. Ai posibilitatea de a transfera ingredientele rețetelor care îți plac într-o listă personală de cumpărături. În acest caz se aplică suplimentar informațiile de la punctul 6.

7. Întreținerea și partajarea listelor individuale de cumpărături

Scopul prelucrării datelor/ temei juridic:

Prin intermediul K-App ai posibilitatea de a crea „liste de cumpărături” individuale pentru a-ți crea astfel experiența de cumpărare la Kaufland. Lista de cumpărături virtuală îți ușurează sesiunea de cumpărături prin faptul că poți colecta digital într-un singur loc, în prealabil, produsele disponibile. Puteți imprima sau apela la lista ta de cumpărături prin contul tău de client Kaufland de pe www.kaufland.ro sau poți dispune prin K-App afișarea ei pe un dispozitiv mobil în timpul sesiunii de cumpărături. Kaufland nu evaluează periodic informațiile listei tale de cumpărături dacă nu ți-ai dat consimțământul. Prelucrarea datelor în cadrul utilizării listei de cumpărături se întemeiază juridic pe art. 6 punctul 1 litera f) din RGDP. Interesul justificat al Kaufland rezultă din interesul de a putea pune la dispoziție clientului funcția dorită.

Destinatari/Categorii de destinatari:

: Listele de cumpărături create de tine se stochează în contul tău de client Kaufland și se poate transmite de Kaufland către terți. Chiar tu poți trimite oricând o listă de cumpărături unui alt titular de cont de client Kaufland pe e-mail sau prin WhatsApp, pentru ca, de exemplu, respectivul să facă cumpărăturile. Pentru aceasta se creează un link pe care îl poți trimite chiar tu printr-un cont de e-mail sau de WhatsApp.

8. Feedbackul clientului

Scopul prelucrării datelor/ temei juridic:

Ai posibilitatea de a adresa către Kaufland o cerere de client (apreciere / critică / sugestie). Datele tale personale pe care ni le-ai transmis în cadrul feedbackului tău le tratăm, evident, în mod confidențial. Pentru aceasta se colectează și se utilizează (dacă sunt indicate de tine) următoarele date: numele, prenumele, tipul și obiectul feedbackului tău, ora și data feedbackului tău, adresa de e-mail și numărul tău de telefon (pentru eventuale solicitări de informații legate de cererea ta). Ai în plus posibilitatea de a stabili dacă dorești să ți se răspundă pe e-mail sau prin apel telefonic. Noi utilizăm datele tale doar în scopul prevăzut, respectiv pentru a procesa cererea ta. Temeiul juridic pentru prelucrarea datelor îl constituie art. 6 punctul 1 litera f) din RGPD. Interesul justificat din partea Kaufland rezultă în acest context din interesul de a răspunde cererii utilizatorului K-App de a menține și stimula satisfacția clientului și eventual de a verifica și a putea implementa sugestia acestuia.

Destinatari/ categorii de destinatari:

Noi excludem în principiu transmiterea mai departe a datelor către terți din afara grupului Kaufland. În mod excepțional, datele sunt prelucrate în numele nostru de către operatori autorizați de noi. Aceștia sunt selectați de noi cu grijă și, în plus, auditați și contractați în conformitate cu art. 28 din RGPD. De asemenea, s-ar putea să fie necesar să transmitem mai departe în scopul prelucrării cererii tale extrase din cererea ta către partenerul contractual (de ex. furnizori în cazul cererilor de produse). În aceste cazuri însă, cererea se anonimizează în prealabil, astfel încât să nu se poată face legătura cu persoana care face o sugestie. Dacă, de la caz la caz, este necesară transmiterea informațiilor tale personale, te vom informa în acest sens în prealabil și vom obține consimțământul tău.

Toate informațiile cu caracter personal pe care ni le transmiți în cadrul feedbackului tău vor fi șterse, respectiv anonimizate în cel mult 90 de zile de la răspunsul final furnizat către tine. Păstrarea timp de 90 de zile se explică prin faptul că se poate întâmpla sporadic ca, după furnizarea unui răspuns, tu, în calitatea de client, să ne contactezi încă o dată în aceeași problemă și să fim nevoiți să facem referire la corespondența anterioară. Experiența a dovedit că, de obicei, după 90 nu se mai adresează întrebări legate de răspunsurile oferite de noi.

9. Evaluări statistice anonime

Toate informațiile cu caracter personal de care dispunem sau comunicate de tine noua le utilizăm în plus pentru evaluări statistice anonime. Aceasta înseamnă că datele tale sunt asociate magazinului tău după anonimizare, pentru a adapta mai bine oferta acestui magazin la nevoile clienților. Aceste date anonime asociate magazinului nu mai pot fi asociate unei alte persoane.

10. Instrument de analiză anonim Crashlytics

În cazul unei căderi a K-App, noi primim date anonime care indică ultimele funcții K-App folosite de utilizatorul K-App înainte de cădere. Aceste date se referă exclusiv la K-App și funcțiile sale și nu pot fi asociate niciunui alt utilizator individual. Ele se utilizează exclusiv pentru analiza erorilor.

11. Facebook Developer Kit

Scopul prelucrării datelor/ temei juridic:

De asemenea, în K-App este integrat Facebook Software Development Kit (SDK). Facebook SDK se pune la dispoziție de către Facebook Inc., 1601 S. California Ave., Palo Alto, CA 94304, USA (Facebook). Acest kit ajută la creșterea succesului campaniilor publicitare pentru aplicații mobile, care se derulează prin intermediul Facebook, prin faptul că, de exemplu, nu se afișează nicio reclamă pentru aplicația care este deja instalată pe un terminal. În plus, Facebook SDK permite efectuarea a diferite evaluări privind instalarea aplicației și succesul campaniei publicitare. Suplimentar se pot analiza și activități individuale (events) ale utilizatorilor în aplicație, de exemplu, pentru a putea astfel defini mai exact și mai bine grupul-țintă pentru campanii publicitare. Temeiul juridic pentru prelucrarea datelor îl constituie art. 6 punctul 1 litera f) din RGDP. Interesul justificat al Kaufland rezultă din interesul pentru măsurarea în alte aplicații a nivelului de accesare și a succesului anunțurilor publicitare difuzate.

Destinatari/Categorii de destinatari:

În acest scop, K-App trimite către Facebook date sub pseudonim precum ID-ul de aplicație și informația că aplicația a fost pornită. Ca pseudonim se folosește în acest caz ID-ul de publicitate furnizat de sistemul de operare (numele poate să difere în funcție de sistemul de operare).

În cazul K-App, ID-ul de publicitate nu se folosește însă pentru optimizarea publicității, ci se elimină de către Facebook, deoarece Kaufland a interzis în general utilizarea de către Facebook în K-App în scopuri publicitare optimizate a ID-ului de publicitate. Prin urmare, utilizatorul individual nu poate fi identificat în niciun moment cu precizie. Dacă totuși te-ai înregistrat cu datele tale de logare prin rețele de socializare în K-App, identificarea de către Facebook a utilizatorilor de Facebook nu este exclusă.

12. Funcție opțională de recomandări / consimțământ pentru publicitate

Scopul prelucrării datelor / Bază juridică:

în calitate de utilizator înregistrat în app și având cont Kaufland, ai oricând posibilitatea de a activa funcția de recomandări, pentru ca în baza - listei de cumpărături create manual, - datelor opționale introduse să primești recomandări de produse și reduceri în K-App (de exemplu prin push notification sau direct în aplicație). Temeiul juridic pentru evaluarea datelor și afișarea de recomandări și reduceri este consimțământul acordat conform Art. 6, alin. 1 a din

RGPD.

În cazul activării funcției de recomandare, ești de acord în mod expres că firma Kaufland să folosească datele salvate în contul tău de client, să evalueze comportamentul tău de consum potrivit cu lista de cumpărături, cu scopul a-ți face recomandări de produse și de a-ți afișa cupoane de reduceri care corespund obiceiurilor tale de consum și ariei în care îți faci cumpărăturile (de exemplu produse locale). Acest consimțământ este liber acordat și poate fi revocat oricând. Îți poți retrage consimțământul eliminând bifa corespunzătoare din K-App. De la momentul revocării consimțământului, datele tale nu vor mai fi evaluate și nu îți vor mai fi afișate oferte și cupoane de reduceri personalizate.

13. Instrumentul de analiză Adobe Mobile Services

Scopul prelucrării datelor/temei juridic:

Noi colectăm informații despre utilizarea de către tine a K-App pe baza instrumentului de analiză Adobe Mobile Services. Acest lucru ne ajută să adaptăm K-App la nevoile tale și să o optimizăm. În acest context, noi colectăm printre altele informații privind pornirea K-App, căderile, durata utilizării, timpii de utilizare, sistemul de operare al dispozitivului tău, numele dispozitivului, rezoluția și o adresă IP anonimizată (prescurtată la ultimele trei cifre). Temeiul juridic pentru prelucrarea datelor îl constituie art. 6 punctul 1 litera f) din RGPD. Interesul justificat al Kaufland rezultă din interesul pentru optimizarea K-App.

Destinatari/Categorii de destinatari:

Adresa IP prescurtată a dispozitivului tău se înregistrează anonimizată de către societatea mandatată de noi, Adobe Systems GmbH, München, și este astfel evaluată neavând caracter personal și ștearsă în mod automat după 24 de ore. Informații suplimentare găsești pe https://marketing.adobe.com/resources/help/en_US/mobile/metrics_reference.html și la https://marketing.adobe.com/resources/help/en_US/mobile/metrics.html. Noi nu creăm profiluri de utilizatori cu caracter personal.

14. Instrumentul de analiză Google Firebase

Scopul prelucrării datelor/temei juridic:

Cu ajutorul instrumentului de analiză Google Firebase putem determina câți utilizatori au instalat K-App. Putem stabili, de asemenea, că cineva a făcut clic pe anunțul nostru publicitar (de ex. pe Facebook) și că a fost astfel direcționat spre funcția de descărcare a K-App. Totuși nu colectăm și nu primim nicio informație pe baza căreia utilizatorul ar putea fi identificat. Datele colectate cu Google Firebase servesc exclusiv la întocmirea de statistici privind succesul și utilizarea campaniilor noastre publicitare. Temeiul juridic pentru prelucrarea datelor îl constituie art. 6 punctul 1 litera f) din RGPD. Interesul justificat al Kaufland rezultă din interesul pentru optimizarea K-App și măsurarea succesului reclamelor publicitare.

Destinatari/Categorii de destinatari:

În cadrul analizei se înregistrează ID-urile tale de publicitate Android și iOS de către Firebase. Dacă dorești, poți împiedica acest mod de urmărire cu ajutorul setărilor din dispozitivul tău terminal.

15. Durata stocării/ criterii pentru stabilirea duratei de stocare a datelor K-App:

În măsura în care în capitolele individuale prezentate mai sus nu sunt oferite informații specifice privind stocarea datelor, pentru stocarea datelor K-App și ale contului de client Kaufland se aplică următoarele: Dacă nu folosești contul tău de client Kaufland o perioadă de trei ani, acesta se șterge în mod automat în cazul în care nu te opui acestui lucru. În plus, poți șterge chiar tu în orice moment datele individuale ale contului de client (de ex. listele de cumpărături) sau chiar contul tău de client Kaufland. Pentru ștergerea sau modificarea datelor individuale (de ex. liste de cumpărături) nu trebuie decât să te conectezi în K-App și să efectezi ștergerea din sectiunea „Datele mele”.

În cazul în care dorești să ștergi cu totul contul tău de client Kaufland, poți dispune efectuarea acestui lucru trimițând un e-mail la serviciul de asistență clienți al Kaufland, la adresa client@kaufland.ro. Contul tău de client Kaufland se șterge, respectiv se anonimizează în acest caz imediat (prin ștergerea tuturor informațiilor de identificare). Ulterior vei putea înregistra oricând din nou un cont de client Kaufland.

16. Drepturile tale în calitate de persoană vizată

În conformitate cu art. 15 punctul 1 din RGPD, ai dreptul de a primi gratuit informații despre datele cu caracter personal referitoare la persoana ta stocate la Kaufland.

În plus, dacă se întrunesc condițiile legale, ai dreptul la rectificarea (art. 16 din RGDP), ștergerea (art. 17 din RGDP) și limitarea prelucrării (art.18 din RGPD) datelor tale cu caracter personal.

Dacă prelucrarea datelor se întemeiază pe art. 6 alin. 1 e) sau f) din RGPD, dispui de dreptul la opoziție conform art. 21 RGPD. În cazul în care te opui unei prelucrări de date, aceasta nu se va efectua în viitor, cu excepția cazului în care responsabilul poate prezenta motive legitime în favoarea prelucrării ulterioare, care primează în fața interesului de a se opune al celui afectat.

Dacă ai pus la dispoziție chiar tu datele prelucrate, beneficiezi de dreptul la transferul datelor conform art. 20 din RGPD.

Dacă prelucrarea datelor se întemeiază pe consimțământ în conformitate cu art. 6 alin. 1 litera a) din RGPD, poți revoca oricând consimțământul cu efect în viitor, fără să se aducă atingere legalității prelucrării anterioare.

În cazurile menționate anterior, dacă ai întrebări deschise sau pentru reclamații, te rugăm să te adresezi în scris sau pe e-mail responsabilului pentru protecția datelor.

În plus, ai dreptul de a depune reclamație la o autoritate de supraveghere a protecției datelor. Autoritatea competentă pentru protecția datelor este cea a țării în care locuiești sau în care se află responsabilul.

17. Date de contact ale responsabilului pentru protecția datelor:


E-mail: protectiadatelor@kaufland.ro
Adresă poștală:
Kaufland Romania SCS
Bd Barbu Văcărescu 120-144, S2, București

Principiile privind protecția datelor pentru programul de loialitate destinat clienților Kaufland „Kaufland Card“, conform Art. 13 din Regulamentul General de Protecție a Datelor 679/2016, denumit în continuare RGDP

Programul destinat clienților Kaufland „Kaufland Card” este un program individual de loializare a clienților, în care te poți înscrie pentru a beneficia de diferitele avantaje ale acestuia. Următoarele principii de protecție a datelor au rolul de a îți oferi informații detaliate și transparente cu privire la prelucrarea și utilizarea datelor tale cu caracter personal, în momentul participării la programul destinat clienților „Kaufland Card”. Pentru utilizarea paginii de internet www.kaufland.ro se aplică și principiile privind protecția datelor prezentate acolo. Prelucrarea datelor cu caracter personal se va realiza în scopul îndeplinirii obligațiilor din contractul încheiat cu utilizatorul. Prin intermediul programului Kaufland Card îți putem oferi servicii personalizate. Acest serviciu include, pe lângă ofertele speciale, personalizate în funcție de nevoile și dorințele tale, participarea la concursuri, acumularea de puncte în campaniile cu produse nealimentare, reduceri și promoții speciale. Din punctul nostru de vedere, acest lucru reprezintă pentru tine o reală valoare adăugată.

1. Operatorul, în sensul art. 4, punctul 7 RGPD

Kaufland România S. C. S. (denumit în continuare Kaufland)
Strada Barbu Văcărescu nr. 120-144
CP 020284 Bucureşti, sector 2
Telefon: 0372 090 000
E-mail: office@kaufland.ro

2. Procesul de înregistrare

Pentru participarea la programul destinat clienților Kaufland „Kaufland Card”, trebuie să te înregistrezi o singură dată.

Pentru a participa există două posibilități. Pe de-o parte, poți descărca aplicația Kaufland – Oferte și noutăți și să parcurgi procesul de înregistrare. Ulterior, vei utiliza aplicația drept card digital de client. Pe de altă parte, poți solicita emiterea unui card în formă fizică în orice magazin Kaufland, la biroul de informații.

2.1 Utilizarea unui card fizic

Dacă dorești să folosești un card fizic, îl vei obține la biroul de informații din magazinul tău Kaufland. Apoi înregistrarea ta se va derula prin intermediul unei tablete de la biroul de informații. Un angajat îți va sta la dispoziție pentru a te ajuta.

2.2 Utilizarea unui card digital în aplicația Kaufland – Oferte și noutăți

O altă posibilitate este utilizarea cardului digital Kaufland Card din aplicația Kaufland- Oferte și noutăți. Pentru aceasta, trebuie să descarci aplicația Kaufland – Oferte și noutăți și să te înregistrezi.

2.3 Crearea unui cont de client Kaufland

Indiferent de opțiunea pe care vrei să o utilizezi, procesul ulterior este similar. Ca parte a procesului de înregistrare, se va crea un cont de client Kaufland și vei fi salvat ca utilizator de card Kaufland. Când utilizezi un cont de client, vom înregistra magazinul în care ai făcut cumpărături. În plus, când vei utiliza lista de cumpărături digitală, vom înregistra tipul și volumul de produse pe care le-ai introdus, perioada de utilizare, cupoanele vizualizate și activate, istoricul scanărilor proprii, elementele pe care ai făcut clic, precum și magazinul selectat. De asemenea, vom colecta informații despre sistemul de operare utilizat și vom identifica dispozitivul.

În urma utilizării cardului digital din aplicația Kaufland – Oferte și noutăți, Kaufland va putea realiza o analiză a activității tale și ne va da posibilitatea să afișăm informații individualizate și cupoane bazate pe datele astfel generate.

3. Tipul datelor cu caracter personal

În cadrul înregistrării vom salva doar informațiile obligatorii, precum numele și prenumele tău, data nașterii (în scop de identificare și pentru verificarea dreptului de participare al minorilor), parola aleasă personal (pentru înregistrarea în „Kaufland Card”) și adresa de e-mail sau numărul de telefon (pentru procedura de autentificare și transmiterea de informații și oferte).

4. Scopul procesării datelor

Scopul procesării datelor în contextul participării la programul destinat clienților Kaufland „Kaufland Card” este reprezentat de loializarea clienților prin colectarea punctelor digitale, notificarea utilizatorului cu informații personalizate referitoare la oferte și promoții, îmbunătățirea continuă a funcționalității și configurarea într-un mod simplu a „Kaufland Card”.

În plus față de declarația de participare, utilizatorul își poate da acordul pentru afișaje publicitare opționale (vezi pct. 7), avand ca scop infomarea utilizatorului cu privire la ofertele speciale și comunicarea unor aspecte legate de evenimente, precum e-mail pentru ziua de naștere și informații adaptate în funcție de comportamentul individual al consumatorului prin e-mail, SMS și/sau mesaje push în aplicație.

5. Temeiul juridic al prelucrării de date

În cazul unui membru de bază, art. 6, alineatul 1 b) al RGPD UE reprezintă temeiul juridic relevant, atâta timp cât este nevoie de o prelucrare a datelor pentru executarea unui contract, sau art. 6, alineatul 1 f) RGPD UE, deoarece avem un interes legitim de a adapta ofertele noastre la interesele tale individuale, în cel mai bun mod posibil. Dacă un utilizator își dă acordul pentru afișarea reclamelor, acest tip specific de consimțământ reprezintă temeiul juridic pentru prelucrarea datelor, conform art. 6, alineatul 1 a) RGPD UE.

6. Beneficii participanți Kaufland Card

Oferte destinate utilizatorilor „Kaufland Card”: Participanții la program pot avea acces la oferte și la prețuri reduse la diferite produse promoționale sau grupe de mărfuri sau, de exemplu, la o reducere aplicată bonului.

Reduceri pe baza punctelor colectate la anumite produse nealimentare definite specific în fiecare campanie în parte: Utilizatorul poate acumula puncte digitale în cadrul acestor campanii cu ajutorul cardului digital „Kaufland Card”. Pentru a acumula puncte, utilizatorul trebuie să scaneze cardul digital „Kaufland Card” la fiecare tranzacție efectuată (procesul de plată). Punctele acumulate vor fi transferate digital în contul de client Kaufland al utilizatorului. De asemenea, folosirea punctelor pentru a avea acces la reducerile menționate va avea loc prin intermediul cardului digital Kaufland Card. Utilizatorii pot acumula puncte digitale între campanii, iar acest lucru înseamnă că punctele nu vor expira după încheierea perioadei promoționale, ci vor rămâne valide pentru campaniile viitoare.

7. Permisiunea pentru afișarea de reclame și avantaje ale programului – opțional

În primul rând, dorim să evidențiem faptul că participarea la program este posibilă fără obligativitatea de a accepta afișarea de reclame. Cu toate acestea, dacă ne acorzi această permisiune, vei primi mai multe informații și oferte de produse și servicii ale grupului Kaufland, care respectă modelul tău de achiziții și de consum.

Prin acordarea consimțământului, ești de acord cu faptul că îți vom trimite oferte individuale, informații și beneficii ale programului opțional (de exemplu: cupoane personalizate pentru nevoile tale) printr-un canal de marketing direct ales de tine, precum e-mail, SMS și/sau mesaje push în aplicație bazate pe profilul de utilizator și pe comportamentul tău de consum general, respectiv vom analiza produsele pe care le-ai cumpărat și presupusele interesele rezultate din acesta.

În plus, ești de acord cu faptul că te vom informa prin e-mail cu privire la modernizarea magazinului, pe care l-ai specificat, că te vom felicita de ziua ta și că profilul de client sau profilul de abonat la buletinul informativ va fi asociat cu datele pentru programul „Kaufland Card”.

În orice moment poți modifica canalul de marketing ales, dar și retrage consimțământul dat pentru marketing direct apelând numărul de telefon al serviciului Relații Clienți 0800 080 888 sau direct din aplicația Kaufland – Oferte și noutăți. Astfel, marketingul direct bazat pe analiza comportamentului de consumator realizate pe baza consimțământului va fi sistat imediat.

Ca urmare a retragerii consimțământului pentru programul opțional, contul tău de client Kaufland nu va fi șters sau închis automat.

8. Destinatar / Categorii de destinatari

Datele tale cu caracter personal nu sunt dezvăluite către terți din afara grupului Kaufland. În mod excepțional, datele furnizate vor fi prelucrate de persoana împuternicită de către operator, cu informarea ta. Te asigurăm că  persoanele împuternicite sunt supuse unui proces de selecție riguros, conform obligațiilor contractuale prevăzute în articolul 28 din RGPD UE.

În cazul în care va fi necesară transmiterea fragmentelor din solicitarea ta către partenerii contractuali (respectiv furnizori, în cazul solicitărilor referitoare la produse), pentru a o putea prelucra, solictarea va fi trimisă anonim. În acest mod, nicio terță parte nu va putea lua legătura cu tine.

Dacă în cazuri individuale este necesară transmiterea datelor tale cu caracter personal, te vom informa în prealabil și, în cazul în care va fi necesar, vom solicita consimțământul tău.

9. Perioada de păstrare/ ștergerea datelor

Toate informațiile personale colectate și prelucrate ca parte a înregistrării și participării la program vor rămâne salvate în contul tău de client pe toată perioada în care ești utilizator. Ai posibilitatea de a renunța la calitatea de utilizator în orice moment, asigurând astfel ștergerea sau anonimizarea datelor stocate în contextul programului destinat clienților „Kaufland Card”.

În situația în care dorești ștergerea datelor, o poți face astfel:

  • din aplicația Kaufland – Oferte și noutăți, accesând secțiunea „Ștergere cont utilizator”;
  • prin apel telefonic la numărul de telefon al servicului Relații Clienți: 0800 080 888;
  • prin formularul de contact de pe site-ul www.kaufland.ro, solicitând „ștergere date pentru Kaufland Card”

Pentru a putea da curs cererii tale de ștergere în aplicația Kaufland – Oferte și noutăți, prin formularul de contact de pe site sau prin apel telefonic este necesar să te identifici în mod corespunzător: nume, prenume și data nașterii.

Toate datele cu caracter personal vor fi șterse definitiv sau anonimizate în situația în care, din motive tehnice sau legale, ștergerea nu este posibilă.

10. Criptarea datelor

Luăm măsuri de siguranță tehnice și organizatorice pentru a îți proteja cât mai bine datele împotriva accesului neautorizat. În plus față de securizarea mediului operațional, folosim metode de criptarea a datelor. Informațiile oferite de tine vor fi transmise în formă criptată, utilizând protocolul SSL (Secure Socket Layer) și vor fi autentificate pentru a preveni utilizarea ilegală a datelor de către un terț. Poți recunoaște această metodă pe site-ul programului, uitându-te la bara de stare a browser-ului, unde se află un simbol cu un lacăt care este închis, iar bara cu adresa începe cu „https...”.

11. Drepturile persoanei implicate

Conform art. 15, alineatul 1 din RGPD, ai dreptul de a obține gratuit informații despre datele cu caracter personal care au fost stocate de Kaufland.

În plus, ai dreptul la o rectificare (art. 16 RGPD), ștergere (art. 17 RGPD) și o limitare a prelucrării datelor tale cu caracter personal (art. 18 RGPD).

Pentru situațiile când prelucrarea datelor se bazează pe art. 6, alineatul 1 e) sau f) din RGPD, ai drept de opoziție, conform art. 21 din RGPD. Dacă te opui prelucrării datelor, aceasta va fi oprită pe viitor, cu excepția cazului în care operatorul de date cu caracter personal poate demonstra că are motive întemeiate și legitime pentru prelucrarea ulterioară și că aceste motive prevalează interesului persoanei în cauză, care a invocat dreptul de opoziție.

Conform art. 20 din RGPD, dacă ai furnizat personal datele prelucrate, ai dreptul de a le transfera.

În măsura în care prelucrarea datelor se bazează pe consimțământ, conform art. 6, paragraful 1 a) sau art. 9, paragraful 2 a) din RGPD, ai dreptul de a revoca în orice moment consimțământul, fără a afecta caracterul legal al prelucrării anterioare.

Ai, de asemenea, dreptul de a contacta Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) , pentru cazurile menționate mai sus, în cazul unor întrebări sau reclamații. Acest lucru poate fi efectuat în scris sau pe e-mail.

Responsabilitatea revine autorității pentru protecția datelor din statul în care ai domiciliul sau în care își are sediul operatorul de date cu caracter personal.

12. Datele de contact ale responsabilului pentru protecția datelor cu caracter personal

E-mail: protectiadatelor@kaufland.ro

Adresă poștală:
Kaufland Romania S.C.S.
Responsabil pentru protecția datelor
Strada Barbu Văcărescu nr. 120-144
CP 020284 Bucureşti, sector 2