Se încarcă lista de magazine

Se încarcă...
Nu e magazinul corect? Alege altul!
Modifică
Oferte afișate pentru

Ultimul magazin selectat

Protecția datelor K-App

Norme de protecție a datelor pentru K-App (vers. 1.14)

Protecția sferei private este deosebit de importantă pentru noi, protecţia datelor fiind un indicator calitativ orientat către necesităţile clientului. Următoarele norme de protecție a datelor sunt concepute pentru a te informa cu privire la colectarea, prelucrarea și utilizarea datelor cu caracter personal cu ocazia înregistrării și utilizării K-App. Kaufland nu utilizează datele aferente utilizării K-App în alte scopuri decât cele indicate şi descrise aici detaliat. În particular, fără consimtamant, datele nu sunt utilizate sau evaluate în scopuri publicitare, și nu sunt transmise mai departe terţilor.

1. Responsabil în sensul art. 4 punctul 7 din RGPD


Kaufland Romania S.C.S.
Bd. Barbu Văcărescu nr. 120-144
Bucureşti, sector 2
E-mail: service@kaufland.ro

2. Înregistrarea în K-App prin crearea unui cont de client la Kaufland

Poți utiliza în mod anonim funcțiile de bază ale K-App (de ex. funcția de localizare magazin, funcția oferte, afișarea de rețete). Totuși, nu poți profita de întreaga gamă de funcții a K-App decât după înregistrarea în aplicație, ceea ce necesită crearea unui cont de client Kaufland.

Scopul prelucrării datelor/ temei juridic:

Înregistrarea îți permite, de exemplu, partajarea de conținut cu alți utilizatori, precum o „listă de cumpărături” creată de tine, folosirea funcției „Alertă ofertă”. Această funcție este descrisă detaliat mai jos. Pentru înregistrare, se colectează și se utilizează de la tine ca informații obligatorii următoarele date: numele și prenumele, adresa de e-mail și o parolă aleasă de tine. Adresa de e-mail servește exclusiv ca nume de utilizator pentru conectarea la K-App sau pe site-ul www.kaufland.ro (dacă dorești să-l utilizezi). Numele tău este folosit de Kaufland numai pentru a ți se putea adresa cu numele corect. Prelucrarea datelor în cadrul utilizării K-App înregistrate se întemeiază juridic pe art. 6, punctul 1 litera f) din RGPD. Interesul justificat al Kaufland rezultă din interesul de a putea pune la dispoziție utilizatorului K-App înregistrat funcțiile individuale.

De îndată ce te-ai conectat fie cu numele tău de utilizator și parola personală, fie prin funcția de logare prin rețele de socializare (Social Login) în K-app, poți utiliza în principiu toate funcțiile aplicației. Parola rămâne stocată în aplicație. Așadar, vei rămâne înregistrat în aplicație, astfel încât după închiderea aplicației să nu fie nevoie decât să atingi pictograma aplicației de pe desktop-ul tabletei / smartphone-ului tău pentru a reporni aplicația. Atunci când aplicația nu este utilizată, nu se transmit date. Te poți însă deconecta din K-App manual oricând. La repornirea aplicației nu va fi nevoie decât să introduci din nou datele tale de acces.

Notă: Alternativ te poți înregistra și conecta în viitor în K-App sau pe www.kaufland.ro și prin conturile din rețelele de socializare (Social Logins) (de ex. prin Facebook, Twitter sau Google+). Pentru aceasta este însă nevoie de un consimțământ specific. Găsești indicații suplimentare privind datele astfel transferate în principiile de protecție a datelor la punctul 3 „Funcția de logare prin rețele de socializare”.

Destinatari/ categorii de destinatari:

Datele contului tău de client Kaufland pot fi folosite în cadrul grupului Kaufland numai de către departamentele de specialitate responsabile pentru administrarea tehnică a conturilor de client Kaufland și pentru evaluări statistice anonime. Nu se efectuează transmiterea mai departe către terți în afara Kaufland.

3. Înregistrarea prin funcția de logare prin rețele de socializare

Scopul prelucrării datelor/ temei juridic:

Noi îți oferim posibilitatea de a te înregistra și loga cu ajutorul contului tău de Facebook, Google + sau Twitter (logare prin rețele de socializare) pe www.kaufland.ro sau în aplicația Kaufland (logare prin rețele de socializare). În acest caz nu este necesară înregistrarea suplimentară pentru contul de utilizator Kaufland. De fapt contul de utilizator din reţeaua de socializare (Google+, Facebook sau Twitter) se conectează cu K-App astfel încât cu contul de utilizator Social Media vă puteţi autentifica faţă de K-App şi înregistra acolo. Avantajul este că nu trebuie să reţineţi o parolă nouă pentru K-App. Prin conectare ni se transmit automat de la Facebook Inc., Twitter Inc. respectiv Google Inc. următoarele informaţii:

  • ID-ul numeric pentru rețeaua de socializare
  • Numele și prenumele
  • Sexul
  • Numele de utilizator pe Twitter, Google +, respectiv Facebook
  • A fost verificat contul (verified), de ex. „Da”
  • Link la profilul tău public în serviciul Social Media selectat.

Temeiul juridic pentru prelucrarea datelor tale în cadrul utilizării opționale a logărilor prin rețele de socializare îl constituie acordul tău de mai jos, conform art. 6 punctul 1 litera a) din RGPD. În cazul utilizării serviciilor de logare prin rețele de socializare, ești de acord cu colectarea, prelucrarea și utilizarea datelor prezentate mai jos:

Sunt de acord, ca datele următoare ale furnizorului meu de rețea de socializare (Twitter, Facebook sau Google+) să fie transmise către Kaufland în cadrul procedurii de logare prin rețea de socializare (Social Login):

  • ID-ul numeric pentru rețeaua de socializare
  • Numele și prenumele
  • Sexul
  • Numele de utilizator pe Twitter, Google +, respectiv Facebook
  • A fost verificat contul (verified), de ex. „Da”

Aceste date pot fi stocate de Kaufland în „contul de client Kaufland” personal în contul de client de pe www.kaufland.ro și în aplicația K-App și utilizate exclusiv pentru conectare și pentru a mi se adresa personal. Sunt conștient de faptul că, prin utilizarea funcției de logare prin rețele de socializare, operatorul respectivei rețele de socializare are cunoștință de faptul am legat contul meu de un cont de client Kaufland.

Poți revoca oricând acest consimțământ, cu efect în viitor, prin expedierea unui e-mail la service@kaufland.ro. În acest caz nu vei mai putea folosi funcția de logare prin rețele de socializare, ci trebuie să te înregistrezi în mod convențional pentru contul de utilizator Kaufland. În plus, toate datele referitoare la tine și stocate până în prezent pe baza acestui consimțământ sunt șterse.

Pentru informații suplimentare privind logarea prin Twitter, Facebook și / sau Google+ și setările privind sfera privată ale contului tău de rețea de socializare, consultă politicile de confidențialitate și condițiile de utilizare ale Facebook ( https://www.facebook.com/legal/terms), Twitter ( https://twitter.com/privacy?lang=ro ), respectiv Google+ ( http://www.google.com/policies/privacy/?hl=ro).

Destinatari/Categorii de destinatari:

Datele contului tău de client Kaufland sunt accesibile doar departamentelor de specialitate din cadrul grupului Kaufland însărcinate cu întreținerea conturilor de client Kaufland. Nu se efectuează transmiterea mai departe către terți din afara grupului Kaufland.

4. Afișarea ofertelor actuale prin funcția de localizare automată magazin

Scopul prelucrării datelor/ temei juridic:

Prin K-App poți dispune afișarea ofertelor și informațiilor de actualitate (programul de lucru, adresă, oferte) ale celui mai apropiat magazin. Pentru aceasta, la deschiderea aplicației K-App, dispozitivul tău mobil este localizat automat prin funcția de localizare geografică. Acest lucru se realizează în cazul dispozitivelor cu sistem de operare IOS numai atunci când utilizatorul activează funcția de localizare magazin. În cazul sistemelor de operare Android, determinarea poziției se produce automat după deschiderea K-App. Pentru aceasta, la deschiderea K-App, se apelează diverse informații geografice ale dispozitivului mobil (indiferent de setările dispozitivului tău: informații de poziționarea GPS, recunoașterea rețelei WLAN în care ești conectat în prezent, locația de conectare la rețeaua mobilă / informații geografice ale adresei IP utilizate). Datele sunt folosite în timp real, pentru a determina locația curentă a celui mai apropiat magazin Kaufland și a-l propune ca magazin relevant în K-App. La fel ca în cazul unui serviciu de hărți, dispozitivul tău determină doar propria poziție și caută apoi cele mai apropiate locații ale magazinelor Kaufland care sunt stocate în aplicație. Poți de asemenea modifica oricând manual magazinul propus de funcția de localizare magazin. Magazinul astfel selectat se stochează apoi în aplicația ta. Dacă dorești să dispui apoi afișarea ofertelor actuale în K-App, acestea sunt adaptate regional la ofertele magazinului căutat. Temeiul juridic al acestui tip de prelucrare a datelor îl constituie art. 6 punctul 1 litera f) din RGPD. Interesul justificat rezultă din interesul de a putea afișa doar informații relevante și locale pentru client.

Destinatari/Categorii de destinatari:

Datele poziției tale rămn doar pe dispozitivul tău în K-App și nu se transmit către Kaufland. Aceste date nu sunt citite de către Kaufland. Prin urmare, Kaufland nu te localizează nici pe tine, nici dispozitivul tău, și nu știe în niciun moment unde te afli. Nimeni nu are acces la informațiile privind această asociere cu magazinul dacă nu ti-ai acordat consimtamantul.

5. Alertă ofertă

Scopul prelucrării datelor / temeiul juridic:

Dacă ai ales un magazin în aplicație, poți utiliza funcția de „Alertă ofertă”. Acest lucru îți permite ca unui produs din oferta actuală să-i setezi pe pagina de detaliu alarma, pin apăsarea pictogramei „Alertă de ofertă”. Ulterior, aplicația te va notifica de îndată ce acest articol va fi din nou la ofertă în magazinul ales de tine. Alertele privind ofertele sunt stocate numai în aplicația ta. Ele pot fi gestionate în aplicație, având posibilitatea să le modifici sau să le anulezi în orice moment. Temeiul juridic al acestei prelucrări de date este art. 6, punctul 1 litera f) RGPD. Interesul justificat al Kaufland rezultă din interesul de a oferi clientului funcția dorită.

Destinatari / categorii de destinatari:

Ca și în cazul magazinului selectat, alertele tale de ofertă vor rămâne doar pe dispozitivul tău, în aplicație, și nu vor fi transmite mai departe către Kaufland. Aceste informații nu pot fi citite de către Kaufland.

6. Afișarea rețetelor

Prin această funcție poate fi dispusă afișarea rețetelor de gătit propuse. În această situație se face referire și la produsele corespunzătoare care sunt necesare pentru gătit. În acest caz nu se colectează date cu caracter personal. Ai posibilitatea de a transfera ingredientele rețetelor care îți plac într-o listă personală de cumpărături. În acest caz se aplică suplimentar informațiile de la punctul 6.

7. Întreținerea și partajarea listelor individuale de cumpărături

Scopul prelucrării datelor/ temei juridic:

Prin intermediul K-App ai posibilitatea de a crea „liste de cumpărături” individuale pentru a-ți crea astfel experiența de cumpărare la Kaufland. Lista de cumpărături virtuală îți ușurează sesiunea de cumpărături prin faptul că poți colecta digital într-un singur loc, în prealabil, produsele disponibile. Puteți imprima sau apela la lista ta de cumpărături prin contul tău de client Kaufland de pe www.kaufland.ro sau poți dispune prin K-App afișarea ei pe un dispozitiv mobil în timpul sesiunii de cumpărături. Kaufland nu evaluează periodic informațiile listei tale de cumpărături dacă nu ți-ai dat consimțământul. Prelucrarea datelor în cadrul utilizării listei de cumpărături se întemeiază juridic pe art. 6 punctul 1 litera f) din RGDP. Interesul justificat al Kaufland rezultă din interesul de a putea pune la dispoziție clientului funcția dorită.

Destinatari/Categorii de destinatari:

: Listele de cumpărături create de tine se stochează în contul tău de client Kaufland și se poate transmite de Kaufland către terți. Chiar tu poți trimite oricând o listă de cumpărături unui alt titular de cont de client Kaufland pe e-mail sau prin WhatsApp, pentru ca, de exemplu, respectivul să facă cumpărăturile. Pentru aceasta se creează un link pe care îl poți trimite chiar tu printr-un cont de e-mail sau de WhatsApp.

8. Feedbackul clientului

Scopul prelucrării datelor/ temei juridic:

Ai posibilitatea de a adresa către Kaufland o cerere de client (apreciere / critică / sugestie). Datele tale personale pe care ni le-ai transmis în cadrul feedbackului tău le tratăm, evident, în mod confidențial. Pentru aceasta se colectează și se utilizează (dacă sunt indicate de tine) următoarele date: numele, prenumele, tipul și obiectul feedbackului tău, ora și data feedbackului tău, adresa de e-mail și numărul tău de telefon (pentru eventuale solicitări de informații legate de cererea ta). Ai în plus posibilitatea de a stabili dacă dorești să ți se răspundă pe e-mail sau prin apel telefonic. Noi utilizăm datele tale doar în scopul prevăzut, respectiv pentru a procesa cererea ta. Temeiul juridic pentru prelucrarea datelor îl constituie art. 6 punctul 1 litera f) din RGPD. Interesul justificat din partea Kaufland rezultă în acest context din interesul de a răspunde cererii utilizatorului K-App de a menține și stimula satisfacția clientului și eventual de a verifica și a putea implementa sugestia acestuia.

Destinatari/ categorii de destinatari:

Noi excludem în principiu transmiterea mai departe a datelor către terți din afara grupului Kaufland. În mod excepțional, datele sunt prelucrate în numele nostru de către operatori autorizați de noi. Aceștia sunt selectați de noi cu grijă și, în plus, auditați și contractați în conformitate cu art. 28 din RGPD. De asemenea, s-ar putea să fie necesar să transmitem mai departe în scopul prelucrării cererii tale extrase din cererea ta către partenerul contractual (de ex. furnizori în cazul cererilor de produse). În aceste cazuri însă, cererea se anonimizează în prealabil, astfel încât să nu se poată face legătura cu persoana care face o sugestie. Dacă, de la caz la caz, este necesară transmiterea informațiilor tale personale, te vom informa în acest sens în prealabil și vom obține consimțământul tău.

Toate informațiile cu caracter personal pe care ni le transmiți în cadrul feedbackului tău vor fi șterse, respectiv anonimizate în cel mult 90 de zile de la răspunsul final furnizat către tine. Păstrarea timp de 90 de zile se explică prin faptul că se poate întâmpla sporadic ca, după furnizarea unui răspuns, tu, în calitatea de client, să ne contactezi încă o dată în aceeași problemă și să fim nevoiți să facem referire la corespondența anterioară. Experiența a dovedit că, de obicei, după 90 nu se mai adresează întrebări legate de răspunsurile oferite de noi.

9. Evaluări statistice anonime

Toate informațiile cu caracter personal de care dispunem sau comunicate de tine noua le utilizăm în plus pentru evaluări statistice anonime. Aceasta înseamnă că datele tale sunt asociate magazinului tău după anonimizare, pentru a adapta mai bine oferta acestui magazin la nevoile clienților. Aceste date anonime asociate magazinului nu mai pot fi asociate unei alte persoane.

10. Instrument de analiză anonim Crashlytics

În cazul unei căderi a K-App, noi primim date anonime care indică ultimele funcții K-App folosite de utilizatorul K-App înainte de cădere. Aceste date se referă exclusiv la K-App și funcțiile sale și nu pot fi asociate niciunui alt utilizator individual. Ele se utilizează exclusiv pentru analiza erorilor.

11. Facebook Developer Kit

Scopul prelucrării datelor/ temei juridic:

De asemenea, în K-App este integrat Facebook Software Development Kit (SDK). Facebook SDK se pune la dispoziție de către Facebook Inc., 1601 S. California Ave., Palo Alto, CA 94304, USA (Facebook). Acest kit ajută la creșterea succesului campaniilor publicitare pentru aplicații mobile, care se derulează prin intermediul Facebook, prin faptul că, de exemplu, nu se afișează nicio reclamă pentru aplicația care este deja instalată pe un terminal. În plus, Facebook SDK permite efectuarea a diferite evaluări privind instalarea aplicației și succesul campaniei publicitare. Suplimentar se pot analiza și activități individuale (events) ale utilizatorilor în aplicație, de exemplu, pentru a putea astfel defini mai exact și mai bine grupul-țintă pentru campanii publicitare. Temeiul juridic pentru prelucrarea datelor îl constituie art. 6 punctul 1 litera f) din RGDP. Interesul justificat al Kaufland rezultă din interesul pentru măsurarea în alte aplicații a nivelului de accesare și a succesului anunțurilor publicitare difuzate.

Destinatari/Categorii de destinatari:

În acest scop, K-App trimite către Facebook date sub pseudonim precum ID-ul de aplicație și informația că aplicația a fost pornită. Ca pseudonim se folosește în acest caz ID-ul de publicitate furnizat de sistemul de operare (numele poate să difere în funcție de sistemul de operare).

În cazul K-App, ID-ul de publicitate nu se folosește însă pentru optimizarea publicității, ci se elimină de către Facebook, deoarece Kaufland a interzis în general utilizarea de către Facebook în K-App în scopuri publicitare optimizate a ID-ului de publicitate. Prin urmare, utilizatorul individual nu poate fi identificat în niciun moment cu precizie. Dacă totuși te-ai înregistrat cu datele tale de logare prin rețele de socializare în K-App, identificarea de către Facebook a utilizatorilor de Facebook nu este exclusă.

12. Funcție opțională de recomandări / consimțământ pentru publicitate

Scopul prelucrării datelor / Bază juridică:

în calitate de utilizator înregistrat în app și având cont Kaufland, ai oricând posibilitatea de a activa funcția de recomandări, pentru ca în baza - listei de cumpărături create manual, - datelor opționale introduse să primești recomandări de produse și reduceri în K-App (de exemplu prin push notification sau direct în aplicație). Temeiul juridic pentru evaluarea datelor și afișarea de recomandări și reduceri este consimțământul acordat conform Art. 6, alin. 1 a din

RGPD.

În cazul activării funcției de recomandare, ești de acord în mod expres că firma Kaufland să folosească datele salvate în contul tău de client, să evalueze comportamentul tău de consum potrivit cu lista de cumpărături, cu scopul a-ți face recomandări de produse și de a-ți afișa cupoane de reduceri care corespund obiceiurilor tale de consum și ariei în care îți faci cumpărăturile (de exemplu produse locale). Acest consimțământ este liber acordat și poate fi revocat oricând. Îți poți retrage consimțământul eliminând bifa corespunzătoare din K-App. De la momentul revocării consimțământului, datele tale nu vor mai fi evaluate și nu îți vor mai fi afișate oferte și cupoane de reduceri personalizate.

13. Instrumentul de analiză Adobe Mobile Services

Scopul prelucrării datelor/temei juridic:

Noi colectăm informații despre utilizarea de către tine a K-App pe baza instrumentului de analiză Adobe Mobile Services. Acest lucru ne ajută să adaptăm K-App la nevoile tale și să o optimizăm. În acest context, noi colectăm printre altele informații privind pornirea K-App, căderile, durata utilizării, timpii de utilizare, sistemul de operare al dispozitivului tău, numele dispozitivului, rezoluția și o adresă IP anonimizată (prescurtată la ultimele trei cifre). Temeiul juridic pentru prelucrarea datelor îl constituie art. 6 punctul 1 litera f) din RGPD. Interesul justificat al Kaufland rezultă din interesul pentru optimizarea K-App.

Destinatari/Categorii de destinatari:

Adresa IP prescurtată a dispozitivului tău se înregistrează anonimizată de către societatea mandatată de noi, Adobe Systems GmbH, München, și este astfel evaluată neavând caracter personal și ștearsă în mod automat după 24 de ore. Informații suplimentare găsești pe https://marketing.adobe.com/resources/help/en_US/mobile/metrics_reference.html și la https://marketing.adobe.com/resources/help/en_US/mobile/metrics.html. Noi nu creăm profiluri de utilizatori cu caracter personal.

14. Instrumentul de analiză Google Firebase

Scopul prelucrării datelor/temei juridic:

Cu ajutorul instrumentului de analiză Google Firebase putem determina câți utilizatori au instalat K-App. Putem stabili, de asemenea, că cineva a făcut clic pe anunțul nostru publicitar (de ex. pe Facebook) și că a fost astfel direcționat spre funcția de descărcare a K-App. Totuși nu colectăm și nu primim nicio informație pe baza căreia utilizatorul ar putea fi identificat. Datele colectate cu Google Firebase servesc exclusiv la întocmirea de statistici privind succesul și utilizarea campaniilor noastre publicitare. Temeiul juridic pentru prelucrarea datelor îl constituie art. 6 punctul 1 litera f) din RGPD. Interesul justificat al Kaufland rezultă din interesul pentru optimizarea K-App și măsurarea succesului reclamelor publicitare.

Destinatari/Categorii de destinatari:

În cadrul analizei se înregistrează ID-urile tale de publicitate Android și iOS de către Firebase. Dacă dorești, poți împiedica acest mod de urmărire cu ajutorul setărilor din dispozitivul tău terminal.

15. Durata stocării/ criterii pentru stabilirea duratei de stocare a datelor K-App:

În măsura în care în capitolele individuale prezentate mai sus nu sunt oferite informații specifice privind stocarea datelor, pentru stocarea datelor K-App și ale contului de client Kaufland se aplică următoarele: Dacă nu folosești contul tău de client Kaufland o perioadă de trei ani, acesta se șterge în mod automat în cazul în care nu te opui acestui lucru. În plus, poți șterge chiar tu în orice moment datele individuale ale contului de client (de ex. listele de cumpărături) sau chiar contul tău de client Kaufland. Pentru ștergerea sau modificarea datelor individuale (de ex. liste de cumpărături) nu trebuie decât să te conectezi în K-App și să efectezi ștergerea din sectiunea „Datele mele”.

În cazul în care dorești să ștergi cu totul contul tău de client Kaufland, poți dispune efectuarea acestui lucru trimițând un e-mail la serviciul de asistență clienți al Kaufland, la adresa service@kaufland.ro. Contul tău de client Kaufland se șterge, respectiv se anonimizează în acest caz imediat (prin ștergerea tuturor informațiilor de identificare). Ulterior vei putea înregistra oricând din nou un cont de client Kaufland.

16. Drepturile tale în calitate de persoană vizată

În conformitate cu art. 15 punctul 1 din RGPD, ai dreptul de a primi gratuit informații despre datele cu caracter personal referitoare la persoana ta stocate la Kaufland.

În plus, dacă se întrunesc condițiile legale, ai dreptul la rectificarea (art. 16 din RGDP), ștergerea (art. 17 din RGDP) și limitarea prelucrării (art.18 din RGPD) datelor tale cu caracter personal.

Dacă prelucrarea datelor se întemeiază pe art. 6 alin. 1 e) sau f) din RGPD, dispui de dreptul la opoziție conform art. 21 RGPD. În cazul în care te opui unei prelucrări de date, aceasta nu se va efectua în viitor, cu excepția cazului în care responsabilul poate prezenta motive legitime în favoarea prelucrării ulterioare, care primează în fața interesului de a se opune al celui afectat.

Dacă ai pus la dispoziție chiar tu datele prelucrate, beneficiezi de dreptul la transferul datelor conform art. 20 din RGPD.

Dacă prelucrarea datelor se întemeiază pe consimțământ în conformitate cu art. 6 alin. 1 litera a) din RGPD, poți revoca oricând consimțământul cu efect în viitor, fără să se aducă atingere legalității prelucrării anterioare.

În cazurile menționate anterior, dacă ai întrebări deschise sau pentru reclamații, te rugăm să te adresezi în scris sau pe e-mail responsabilului pentru protecția datelor.

În plus, ai dreptul de a depune reclamație la o autoritate de supraveghere a protecției datelor. Autoritatea competentă pentru protecția datelor este cea a țării în care locuiești sau în care se află responsabilul.

17. Date de contact ale responsabilului pentru protecția datelor:


E-mail: protectiadatelor@kaufland.ro
Adresă poștală:
Kaufland Romania SCS
Bd Barbu Văcărescu 120-144, S2, București