Regulament
1. Organizatorul
Organizatorul concursului „Deschide ușa lui Moș Crăciun” este Kaufland Romania Societate în Comandită, cu sediul în str. Barbu Văcărescu nr. 120-144, sector 2, 020284, București, înmatriculată la Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul București sub numărul J2003017052408, CUI RO 15991149 (denumită în continuare „Kaufland Romania”, „Kaufland” și/sau „Organizator”), număr de telefon al clientului Kaufland: 0800.080.888 (apelabil gratuit în rețelele Vodafone, Orange, Telekom, UPC România şi RCS&RDS şi program de lucru de luni până vineri de la 08:00 la 20:00 și sâmbăta de la 08:00 la 17:00).
Concursul se va derula conform prevederilor prezentului Regulament Oficial (denumit în continuare „Regulament”), fiind obligatoriu pentru toți participanții. Prezentul Regulament este disponibil spre consultare în mod gratuit tuturor participanților pe site-ul www.kaufland.ro.
Organizatorul își rezervă dreptul de a completa și/sau modifica prezentul Regulament, precum și dreptul de a suspenda și/sau înceta și/sau întrerupe și/sau prelungi desfășurarea concursului , cu condiția înștiințării în prealabil a participanților. Orice modificare și/sau completare la acest Regulament se va face prin acte adiționale, acte care vor fi comunicate pe www.kaufland.ro. Modificările produc efecte de la data publicării lor pe site-ul www.kaufland.ro. Organizatorul nu își asumă răspunderea pentru luarea la cunoștință a modificărilor de către participanți, atâta timp cât acestea sunt afișate pe site-ul mai sus amintit.
2. Locul de desfăşurare şi durata concursului
Concursul se desfășoară în perioada 24 noiembrie 2025 ora 00:00:00 – 08 decembrie 2025, ora 11:59:59 inclusiv, pe site-ul Organizatorului (www.kaufland.ro).
3. Dreptul de participare
La acest concurs pot participa numai persoane fizice majore, care au împlinit 18 ani până la data începerii concursului , cetățeni cu domiciliul stabil sau reședința în România.
Pentru evitarea oricărui dubiu, persoanele juridice nu pot participa și nu li se pot acorda premii în cadrul concursului . Participanții trebuie să se înscrie în calitate de persoane fizice. În scopurile prezentului Regulament Oficial, prin persoană juridică se înțelege orice entitate care nu intră în categoria persoanelor fizice.
Participarea la acest concurs presupune cunoașterea și acceptarea integrală, expresă și neechivocă a prezentului Regulament.
4. Mecanismul concursului și desemnarea câștigătorilor
4.1. Înscrierea la concurs
Pentru a se înscrie în concurs, participanții trebuie să întrunească cumulativ următoarele condiții:
a. Să acceseze site-ul organizatorului (www.kaufland.ro), în intervalul de desfășurare a concursului , menționat la art. 3;
b. Să intre în secţiunea de concurs, special creată pe site-ul www.kaufland.ro;
c. Să completeze câmpurile obligatorii ale formularului de înscriere (câmpurile marcate cu steluță (*), respectiv nume, prenume, adresă de email, număr de telefon și număr de Kaufland Card;
d. Părintele trebuie să încarce pe landing page-ul dedicat un desen realizat de copilul său, respectând următoarele reguli:
· Tema desenului să fie “Masa de Crăciun în famila mea”;
· Desenul trebuie realizat pe coală albă;
· Fiecare participant poate înscrie un singur desen.
e. Sa bifeze casuta pentru confirmarea faptului ca participantul are minimum 18 ani;
f. Să ia cunoștință de prevederile prezentului regulament;
g. După finalizarea înscrierii, să îi apară pe ecran un mesaj de confirmare a înscrierii.
Fotografia atașată trebuie să respecte tema concursului şi legea drepturilor de autor, participanţii asumându-şi răspunderea că materialele sunt creaţia lor proprie şi că nu sunt preluate de pe internet.
Participantul este unica persoană responsabilă de continutul materialelor si de orice consecinte directe sau indirecte ce pot aparea ca urmare a participarii cu materiale in acest concurs.
Materialele nu trebuie să fie ilegale, maliţioase, calomniatoare, obscene, pornografice sau vulgare, defăimătoare, rasiste sau xenofobe şi nici nu trebuie sa contina scene de instigare la acte penale sau ilegale.
Participanții au obligația de a nu încărca fotografii cu copii minori.
În cazul în care fotografiile încărcate conțin imaginea altor persoane fizice majore, participanții se obligă să obțina consimțământul acestora cu privire la încărcarea fotografiilor în cadrul concursului. Participanții au obligaţia de a anonimiza respectiva persoană (e.g. a blura/hașura/cenzura afișarea imaginii) în situația în care nu au consimțământul acesteia înainte de a încărca fotografiile.
În cazul în care fotografiile încărcate de catre participant nu respectă prevederile mai sus mentionate, participantul va fi eliminat din concurs.
4.2. Validarea înscrierii
Se consideră că participanţii sunt înscrişi în mod valabil la concurs, dacă întrunesc concomintent următoarele condiții:
a. Sunt cetățeni români cu domiciliul în România care sunt părinți/tutori legali ai unui copil, bifând căsuța aferentă din formularul de înscriere, prin care declară pe propria răspundere că desenul înscris în concurs aparține copilului sau, cu vârsta de maximum 13 ani împliniți până la data încheierii concursului, și că acceptă termenii și condițiile prezentului regulament.
b. Au îndeplinit toate cerințele de la punctul 4.1.
Se vor lua în considerare pentru desemnarea câştigătorilor doar înscrierile înregistrate în perioada specificată la art. 3.
Desenele inscrise trebuie sa respecte tema prezentului concurs şi legea drepturilor de autor, participanţii asumându-şi răspunderea că desenele sunt creaţia proprie a copilului său şi că nu sunt preluate de pe internet. Participantul este unica persoană responsabilă de desenul inscris in concurs si de orice consecinte directe sau indirecte ce pot aparea ca urmare a participarii cu desene in acest concurs.
Organizatorul isi rezerva dreptul de a monitoriza modul in care se desfasoara inscrierile în cadrul concursului. In cazul in care se observa tentative de fraudă, inscrierile respective vor fi anulate.
Organizatorul nu își asumă răspunderea pentru nici un desen însușit în mod ilegal de către participanti.
Participantul este unica persoană responsabilă de continutul fișierului urcat pe pagina de înscriere si de orice consecinte directe sau indirecte ce pot aparea ca urmare a participarii in aceast concurs.
Imaginile urcate trebuie să conțină strict desenele create de copii, nu trebuie să fie ilegale, maliţioase, calomniatoare, obscene, pornografice sau vulgare, defăimătoare, rasiste sau xenofobe şi nici nu trebuie sa contina scene de instigare la acte penale sau ilegale.
Participantii au obligatia de a nu încarca fotografii cu copii minori sau alte persoane fizice majore.
În cazul în care fișierul incarcat de catre participant nu respectă prevederile sus mentionate, participantul va fi eliminat automat din baza de date pentru concurs.
4.3. Desemnarea câștigătorilor
Desemnarea câștigătorilor se vor face la sediul Organizatorului. O comisie formată din doi membri din departamentul de Marketing va evalua și selecta cele mai creative desene și va alege 10 câștigători. Se vor puncta creativitatea (50%) și originalitatea (50%). În cazul în care doi sau mai mulți participanți se vor afla la egalitate, juriul va trebui să delibereze, conform acelorlași criterii de mai sus, care este participantul câștigător.
Desemnarea câștigătorilor va avea loc în termen de 10 zile lucrătoare de la finalizarea concursului.
Vor fi desemnati un număr de câștigători egal cu numărul de premii acordate.
Organizatorul își rezervă dreptul de a nu afișa câștigătorii în zilele de sâmbătă și duminică, precum și în timpul sărbătorilor legale.
5. Premiile concursului
5.1. În cadrul acestui concurs se acordă următoarele premii, conform tabelului de mai jos:
|
Premiul acordat și descrierea acestuia | Număr premii | Valoare unitară premiu (în lei, TVA inclusă) |
1. | Premiul cel mare: Castigatorul primeste un sac cu cadouri Kaulfand în valoare de 1000 de lei, înmânat de Moș Crăciun. Sacul cu cadouri conține jucării și dulciuri. Experiența completă constă în vizita lui Moș Crăciun la adresa pe care o comunică câștigătorul și durează maxim 60 de minute. | 1 | 2.500 |
2. | Voucher de cumpărături Kaufland | 10 | 500 lei x 10 |
Valoarea totală a premiilor este de 7.500 lei, TVA inclusă. | |||
6. Publicarea și anunțarea câștigătorilor
6.1. Publicarea pe site, anunțarea câștigătorilor
Datele personale ale câștigătorilor (nume, prenume) se vor valida ținând cont de prevederile prezentului regulament și vor fi publicate pe site-ul Organizatorului (www.kaufland.ro).
Lista câștigătorilor se va publica pe pagina de internet a Organizatorului, www.kaufland.ro, în termen de 3 zile lucrătoare de la ziua desemnării câștigătorilor.
Organizatorul își rezervă dreptul de a nu afișa câștigătorii în zilele de sâmbătă și duminică, precum și în timpul sărbătorilor legale. Lista câștigătorilor se va șterge de pe pagina de internet a Organizatorului după maximum 30 de zile de la data încheierii prezentului concurs.
6.2. Acordarea premiilor
Pentru premiul I: Câștigătorul este anunțat pe adresa de e-mail furnizată în formular în maximum 10 zile lucratoare de la data finalizarii concursului. Deoarece premiul are o valoare mai mare de 600 lei, câștigătorul are obligația de a semna procesul verbal, pe care îl va primi prin curier, document in baza caruia i se va acorda premiul si pe care va trebui să îl completeze corect, complet, semneze și să îl înmâneze aceluiași curier, urmând ca la o data ulterioara sa îi fie livrat premiul, cu condiția ca datele din procesul verbal să fie completate corect și complet.
Experiența va avea loc la adresa furnizată de câștigător, în perioada 17 – 20 decembrie 2025, în intervalul 10:00 – 20:00. În cazul în care câștigătorul dorește filmarea experienței și postarea videoclipului pe rețelele de social media Kaufland România, acesta va trebui să completeze și să semneze un acord de cesiune a drepturilor asupra imaginii potrivit Legii nr. 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, fara nicio pretentie financiara sau de alta natura din partea castigatorului.
Pentru premiul II: Participanții desemnați câștigători vor primi un e-mail de informare din partea Organizatorului, transmis de la adresa redactie@kaufland.ro. Premiul va fi livrat direct pe e-mailul comunicat la inscriere, fără ca participanții să fie nevoiți să trimită documente suplimentare pentru validare.
În situația în care un participant câștigător dorește ca desenul înscris în concurs să fie utilizat în materiale publicitare Kaufland inclusiv, dar fără a se limita la: panouri stradale (OOH), spoturi TV, medii online și social media, acesta va trebui să completeze și să semneze un acord de cesiune a drepturilor asupra desenului potrivit Legii nr. 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, fara nicio pretentie financiara sau de alta natura din partea participantului.
Dacă oricare dintre premii nu a putut fi acordat participantului câștigător din cauza faptului că nu este îndeplinită oricare dintre condiţiile menţionate în prezentul Regulament, câştigătorul nu poate fi contactat la adresa de mail indicată, adresa este incorectă şi nu se poate afla adresa corectă, sau din oricare alt motiv, independent de voinţa Organizatorului, acesta îşi rezervă dreptul de a-l anula. Câştigătorii premiilor oferite în cadrul acestui concurs nu au posibilitatea de a primi contravaloarea în bani și nici să solicite schimbarea caracteristicilor premiilor. Premiile nu sunt transmisibile altei persoane. Imaginile cu premiile folosite pe materialele de promovare ale concursului sunt doar cu titlu de prezentare.
7. Taxe şi impozite
Organizatorul se obligă să calculeze, să rețină și să vireze impozitul datorat pentru veniturile obținute de către câștigători în conformitate cu Legea nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, orice alte obligații de natură fiscală sau de orice altă natură, în legătură cu acestea, fiind în sarcina exclusivă a câștigătorului.
Premiile acordate în valoare individuală de până în 600 lei sunt neimpozabile.
8. Prelucrarea datelor cu caracter personal
Condiții generale de prelucrare a datelor cu caracter personal
Kaufland va prelucra datele personale colectate în condiţii de siguranţă şi confidenţialitate. Prin natura structurii informatice, datele personale vor fi stocate și în Germania.
9.1. Participarea la concurs
a. Datele colectate: nume, prenume, adresă de e-mail, numarul de telefon, data si ora înscrierii, fotografia înscrisă în concurs,
Scopurile prelucrării: participarea la concurs și validarea câștigătorilor.
Prin înscrierea la concurs, participanții acceptă modalitatea de înscriere și desfășurare a acesteia, în conformitate cu prezentul Regulament, în temeiul art. 6 alin. 1 lit.b) din Regulamentul General de Protecție a Datelor (RGPD). Din perspectiva prelucrării datelor cu caracter personal, temeiul prelucrării datelor necesare pentru participarea la concurs este reprezentat de contractul încheiat de participanți prin acceptarea prevederilor prezentului Regulament. În cazul opțiunii de abonare la newsletter, aceasta se realizează în temeiul art. 6 alin. 1 lit.a) din Regulamentul General de Protecție a Datelor (RGPD).
9.2. Intrarea în posesia premiilor
a. Datele colectate: nume, prenume, adresă de mail și număr de telefon. Pentru câștigătorul locului I, se colectează și adresa unde se va desfășura experiența și CNP-ul.
Scopurile prelucrării: acordarea premiilor.
Pentru a putea intra în posesia premiilor acestui concurs, Kaufland procesează datele cu caracter personal ale participanților, în conformitate cu art. 6 alin. 1 lit.b) RGPD în vederea transmiterii premiilor câștigate.
9.3. Publicarea datelor câștigătorilor
a. Datele prelucrate: nume și prenume
Scop: asigurarea transparenței mecanismului concursului
Temeiul legal al prelucrării îl constituie, art. 6 alin 1 lit. c) din RGPD, respectiv obligația legală prevăzută de dispozițiile art. 42 alin. (2) din OG nr. 99/2000. Lista câștigătorilor se va șterge de pe pagina de internet a Organizatorului după maximum 30 de zile de la data încheierii concursului.
În cazul premiilor a căror valoare depășește 600 lei, Kaufland colectează și datele de identificare ale câștigătorului (CNP), nume, prenume, valoare premiu, localitatea de domiciliu, în vederea îndeplinirii obligațiilor legale conforme cu legislația fiscală, în conformitate cu art. 6 alin 1 lit. c) GDPR - obligația legală de reținere și virare a impozitului este prevăzută de art.110 alin. (4) Cod Fiscal și OPANAF nr. 18/2023 și vor fi păstrate pe o perioadă de 7 ani de la data acordării premiilor, astfel cum prevede legislația fiscală. În acest sens, câștigătorul are obligația de a completa și semna procesul verbal de predare a premiului, incluzând codul numeric personal și de a preda procesul curierului pentru ca acesta să ajungă în posesia Kaufland.
În cazul în care se constată că datele completate în procesul verbal sunt inexacte, Kaufland poate folosi datele de contact constând în nume, prenume, număr de telefon și/sau adresă de e-mail pentru a contacta câștigătorul pentru ca acesta să completeze un nou proces verbal cu datele corecte, în temeiul interesului nostru legitim de a raporta către autoritățile fiscale date exacte și complete privind persoana pentru care se reține și virează impozitul pentru venituri din premii.
Refuzul de a completa procesul verbal pentru îndeplinirea obligațiilor legale în materie fiscală, conduce la imposibilitatea de a intra în posesia premiului.
9.4. Contestații și reclamații
Datele colectate: nume și prenume complet, adresa de e-mail, număr de telefon și alte date ce pot apărea în mesajul transmis pe canalele de comunicare menționate la art. 10.1, pe care Kaufland nu le cere în mod expres.
Pentru a putea soluționa contestațiile și reclamațiile, Kaufland procesează datele cu caracter personal ale participanților în interesul său legitim, în conformitate cu art. 6 alin. 1 lit. f) RGPD. Interesul legitim al Kaufland rezultă din dorința de a servi interesele și de a răspunde cererilor participanților.
Toate datele cu caracter personal pe care le furnizează participanții în cadrul cererilor (sugestii, aprecieri sau critici), prin intermediul acestei pagini de internet sau prin e-mail, sunt șterse de Kaufland cel târziu după 90 de zile de la răspunsul final care a fost oferit sau sunt anonimizate în siguranță. Păstrarea pe o durată de 90 de zile se explică prin faptul că, rareori, se poate întâmpla ca participanții, în calitate de clienți, să contacteze Kaufland din nou în legătură cu un răspuns în aceeași privință, iar Kaufland trebuie să poată consulta corespondența anterioară. Experiența a arătat că, de regulă, după 90 de zile, nu mai apar întrebări referitoare la răspunsurile Kaufland.
9.5. Drepturile persoanelov vizate
Conform art. 15 alin. (1) din RGPD, ai dreptul de a obține în mod gratuit, la cerere, informații despre datele tale cu caracter personal, stocate de Kaufland.
În plus, ai dreptul de a solicita rectificarea datelor (art. 16 din RGPD), de a șterge (art. 17 din RGPD) şi de a restricționa (art. 18 din RGPD) prelucrarea datelor cu caracter personal.
În măsura în care prelucrarea datelor se bazează pe art. 6 alin. (1) lit. (e) sau (f) din RGPD, ai la dispoziție un drept de opoziție, conform art. 21 din RGPD. În măsura în care te opui unei prelucrări a datelor, aceasta nu mai este valabilă pe viitor, exceptând cazul în care operatorul demonstrează ca are motive imperioase care justifică prelucrarea și care prevalează asupra intereselor, drepturilor și libertăților persoanei vizate.
În cazul în care prelucrarea este întemeiată pe contract sau consimțământ și se realizează prin mijloace automatizate, ai la dispoziție un drept de portabilitate al datelor, conform art. 20 din RGPD.
În măsura în care prelucrarea datelor se bazează pe consimțământ, conform art. 6 alin. (1) lit. (a) sau art. 9 alin. (2) lit. (a) din RGPD, acesta poate fi oricând revocat, cu efect în viitor, fără ca acest lucru să afecteze legalitatea prelucrării anterioare.
În situațiile menționate anterior, în cazul în care există întrebări deschise sau în cazul reclamațiilor în scris sau prin e-mail, te rugăm să te adresezi responsabilului cu protecția datelor.
În plus, dispui de dreptul de a depune reclamații la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.
9.6. Participanții își pot exercita drepturile menționate la 9.7. prin trimiterea unui e-mail, la adresa: protectiadatelor@kaufland.ro sau a unei cereri scrise la adresa: Kaufland Romania SCS, Str. Barbu Văcărescu, nr. 120-144, Sector 2, București, în atenția Departamentului de Protecție a Datelor.
De asemenea, participanții pot depune o plângere la ANSPDCP, accesând site-ul: http://www.dataprotection.ro.
10. Reclamații și litigii
10.1. Orice reclamație legată de desfășurarea Campaniei se va face în scris, în termen de 5 zile lucrătoare, de la data la care s-a cunoscut sau trebuia să se cunoască evenimentul cauzator de prejudicii, pe site-ul www.kaufland.ro secțiunea Contact, Sesizare generală; sau la 0800.080.888 (apelabil gratuit în rețelele Vodafone, Orange, Telekom, UPC România și RCS&RDS și program de lucru de luni până vineri de la 08:00-20:00 și sâmbătă în intervalul 08:00-17.00, cu excepția zilelor de Sărbători legale) împreună cu următoarele date de contact: nume și prenume complet, adresa completă, adresa de e-mail, număr de telefon. Reclamația se va analiza de către o comisie desemnată de Organizator, în termen de 48 de ore de la înregistrarea acesteia, respectiv într-un termen de 72 de ore în cazul reclamațiilor primite sâmbăta sau duminica, zile nelucrătoare. Răspunsurile la sesizările trimise, conform procedurii, se oferă în scris prin e-mail sau telefonic în termenul legal de maxim 30 de zile calendaristice.
10.2. Eventualele litigii apărute între Organizator și Participanții la prezenta Campanie, se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești competente de la sediul Organizatorului.
11. Răspunderea Organizatorului
Organizatorul nu își asumă nicio responsabilitate pentru vreun eveniment care determină imposibilitatea participării persoanelor interesate la concurs sau care afectează buna desfășurare a activităților descrise în prezentul Regulament, ca urmare a unor restricții sau a altor limitări specifice serviciilor oferite.
Răspunderea Organizatorului este strict limitată la acordarea premiilor stabilite.
Organizatorul nu-și asumă răspunderea pentru niciun accident suferit de către câștigător sau pentru orice alte daune intervenite în legătură cu premiul oferit.
Dreptul de proprietate asupra premiului aparține în exclusivitate câștigătorului, care îndeplinește condițiile impuse de Regulament. Organizatorul nu își asumă răspunderea pentru eventualele dispute legate de dreptul de proprietate asupra premiului.
Organizatorul nu îşi asumă nicio răspundere cu privire la nefuncţionarea reţelelor de telefonie fixă şi/sau mobilă sau a reţelelor de Internet.
Participanții care au pierdut calitatea de potențiali câștigători sau de câștigători nu au dreptul să solicite prin niciun alt mijloc atribuirea vreunuia dintre premii. Răspunderea Organizatorului este, de asemenea, limitată și de cazurile menționate în Art. 5 al prezentului Regulament.
12. Întreruperea sau încetarea concursului
Organizatorul poate întrerupe desfășurarea concursului , înaintea expirării termenului prevăzut pentru desfășurarea acesteia, în următoarele situații:
- au apărut probleme tehnice ce nu s-au putut rezolva în timp util astfel încât să nu se pericliteze desfășurarea concursului , nu s-a putut realiza o zi din cadrul concursului sau site-ul societății Kaufland Romania nu a funcționat în mod corespunzător, din motive independente de voinţa Organizatorului.
- intrarea în vigoare, în interiorul perioadei de derulare a concursului , a unei legi care interzice desfăşurarea concursului de genul celori desfășurate de către Organizator sau care stabileşte sancţiuni profesionale sau financiare pentru Organizatorul concursului .
Concursul mai poate inceta înainte de împlinirea perioadei stabilite ori poate fi suspendată oricând în baza liberei decizii a Organizatorului, cu condiția ca acesta să comunice în prealabil o astfel de situație și cu respectarea prevederilor Art. 1 de mai sus.
Întreruperea derulării concursului poate fi temporară sau definitivă, în funcţie de motivele menționate mai sus. Orice întrerupere a concursului va fi anunţată de Organizator, împreună cu motivul acesteia, prin aceleaşi mijloace de publicitate utilizate ca şi pentru concurs. Dacă acest lucru nu este tehnic posibil, publicitatea se va putea efectua în ziarul Kaufland/pe site-ul Kaufland.
Prezentul concurs poate înceta înainte de termenul stabilit în cazul apariției unui eveniment ce constituie forță majoră*, prin decizia Organizatorului sau în cazul schimbării cadrului legislativ astfel încât organizarea și desfășurarea concursului să presupună mărirea bugetului alocat acestui proiect.
*Forţa Majoră, convenită ca fiind evenimentul imprevizibil şi de neînlăturat, petrecut după intrarea în vigoare a prezentului Regulament şi care împiedică părţile să-şi îndeplinească obligaţiile contractuale, exonerează de răspundere partea care o invocă.
În interesul prezentului Regulament constituie cazuri de Forţă Majoră și următoarele evenimente:
a. avarierea sistemului informatic de stocare a datelor participanţilor la concurs, determinând imposibilitatea identificării persoanelor participante sau ale celor câştigătoare;
b. tentative de fraudă ale mecanismului concursului prin mijloace electronice sau alte mijloace.
Enumerarea de mai sus nu este limitativă, fiind utilizată numai în scop exemplificativ. Dacă o situaţie de forţă majoră, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de voinţa sa, împiedică sau întârzie total sau parţial executarea Regulamentului și continuarea concursului , Organizatorul va fi exonerat de răspunderea privind îndeplinirea obligaţiilor sale pentru perioada în care această îndeplinire va fi imposibilă sau întârziată. În cazul în care invocă forţa majoră, Organizatorul este obligat să comunice existenţa acesteia participanţilor concursului , în termen de 5 (cinci) zile lucrătoare de la apariţia cazului de forţă majoră.
Concursul mai poate inceta înainte de împlinirea perioadei stabilite ori poate fi suspendată oricând în baza liberei decizii a Organizatorului, cu condiția ca acesta să comunice în prealabil o astfel de situație și cu respectarea prevederilor Art. 1 de mai sus.
13. Regulamentul concursului
Prin participarea la concurs, participanţii sunt de acord să respecte şi să se conformeze tuturor prevederilor, termenilor și condiţiilor prezentului Regulament.
Regulamentul oficial al concursului „Deschide ușa lui Moș Crăciun”
este disponibil în mod gratuit pe www.kaufland.ro. Orice modificare a regulilor de participare la concurs, a modului de desfăşurare a acesteia, a perioadei valabilităţii acesteia, va fi anunţată public de Organizator pe website-ul companiei.