Se încarcă lista de magazine

Se încarcă...
Oferte afișate pentru

Ultimul magazin selectat

Regulamentul concursului „1 Iunie”

1.    Organizatorul

Organizatorul concursului „1 iunie”   este Kaufland România Societate în Comandită, cu sediul în str. Barbu Văcărescu nr. 120-144, sector 2, 020284, București, înmatriculată la Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul București sub numărul J40/17052/2003, CUI RO 15991149 (denumită în continuare „Kaufland” şi/sau “Organizator”), număr de telefon al clientului Kaufland: 0800.080.888 (apelabil gratuit în reţelele Vodafone, Orange, Telekom, UPC România şi RCS&RDS şi program de lucru: luni-vineri: 08:00-20:00 şi sâmbătă: 08:00-17:00).

Concursul se va derula conform prevederilor prezentului Regulament Official (denumit în continuare „Regulament”), fiind obligatoriu pentru toți participanții. Prezentul Regulament este disponibil spre consultare în mod gratuit tuturor participanților pe site-ul www.kaufland.ro/noutati/concurs-1-iunie.

Organizatorul își rezervă dreptul de a completa și/sau modifica prezentul Regulament, precum și dreptul de a suspenda și/sau înceta și/sau întrerupe și/sau prelungi desfășurarea concursului, cu condiția înștiințării în prealabil a participanților. Orice modificare și/sau completare la acest Regulament se va face prin acte adiționale, care vor fi comunícate  www.kaufland.ro/noutati/concurs-1-iunie. Modificările produc efecte de la data publicării lor pe www.kaufland.ro/noutati/concurs-1-iunie.

           Organizatorul nu își asumă răspunderea pentru luarea la cunostință a modificărilor de către participanți, atâta timp cât acestea sunt aduse la cunoştinţă pe website-ul mai sus amintit.

2. Temeiul legal

            Prezenta concurs este organizată în conformitate cu prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor pe piață, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

3. Locul de desfăşurare şi durata concursului

Concursul se desfăşoară în intervalul 09.05.2025, ora 08:0014.05.2025 ora 12:00, pe link-ul: www.kaufland.ro/noutati/concurs-1-iunie.

4. Dreptul de participare

            La această concurs pot participa toți cetățenii români cu domiciliul în România care sunt părinți/tutori legali ai unui copil cu vârsta de maxim 10 ani, împliniți până la data de încheiere a concursului.

La această concurs pot participa angajații Kaufland, inclusiv rudele de gradul I ale acestora, precum și soții/soțiile acestora.

Pentru evitarea oricărui dubiu, persoanele juridice nu pot participa și nu li se pot acorda premii în cadrul concursului. Participanții pot lua parte la concurs doar în calitate de persoane fizice. În scopurile prezentului Regulament Oficial, prin persoană juridică se înțelege orice entitate care nu intră în categoria persoanelor fizice.

Participarea la această concurs presupune cunoașterea și acceptarea integrală, expresă și neechivocă a prezentului Regulament.

 

5.  Mecanismul concursului  

5.1. Înscrierea la  concurs

Pentru a se înscrie la concurs, participanții trebuie să întrunească cumulativ următoarele condiții:

1.      Părintele trebuie să încarce pe landing page-ul dedicat un desen realizat de copilul său, respectând următoarele reguli:

·                    Desenul trebuie realizat pe coală albă;

·                    Desenul trebuie să conțină cel puțin unul dintre următoarele fructe sau legume, care trebuie să fie în centrul atenției: banane, mere, căpșuni, struguri, roșii, ardei, castraveți, morcovi, cartofi, ceapă, ridiche roșie, broccoli, pere, pepene, avocado, mango, afine;

·                    Pe lângă fructul/leguma desenată, trebuie să existe și alte elemente (nori, soare, flori etc.), cu condiția să nu fie suprapuse peste fructul/leguma desenata;

·                    Desenul trebuie să  fie creat exclusiv si integral de copilul participantului.

·                    Fiecare participant poate înscrie un singur desen.

2.      Părintele trebuie să completeze formularul de înscriere cu numele, prenumele și adresa de e-mail validă, acestea fiind necesare pentru validarea și contactarea participanților desemnați câștigători.

 

5.2. Validarea înscrierii

Se consideră că participanţii sunt înscrişi în mod valabil la concurs, dacă întrunesc concomintent următoarele condiții:

a.         Sunt cetățeni români cu domiciliul în România care sunt părinți/tutori legali ai unui copil, bifând căsuța aferentă din formularul de înscriere, prin care declară pe propria răspundere că desenul înscris în concurs aparține  copilului sau, cu vârsta de maximum 10 ani împliniți până la data încheierii concursului, și că acceptă termenii și condițiile prezentului regulament.

b.         Au îndeplinit toate cerințele de la punctul 5.1.

Se vor lua în considerare pentru desemnarea câştigătorilor doar înscrierile înregistrate în perioada specificată la art. 3.

Desenele inscrise trebuie sa respecte tema prezentului concurs şi legea drepturilor de autor, participanţii asumându-şi răspunderea că desenele sunt creaţia proprie a copilului său şi că nu sunt preluate de pe internet. Participantul este unica persoană responsabilă de desenul inscris in concurs si de orice consecinte directe sau indirecte ce pot aparea ca urmare a participarii cu desene in acest concurs.

Organizatorul isi rezerva dreptul de a monitoriza modul in care se desfasoara inscrierile în cadrul concursului. In cazul in care se observa tentative de fraudă, inscrierile respective vor fi anulate.

Organizatorul nu își asumă răspunderea pentru nici un desen însușit în mod ilegal de către participanti.

Participantul este unica persoană responsabilă de continutul fișierului urcat pe pagina de înscriere si de orice consecinte directe sau indirecte ce pot aparea ca urmare a participarii in aceast concurs.

Imaginile urcate trebuie să conțină strict desenele create de copii, nu trebuie să fie ilegale, maliţioase, calomniatoare, obscene, pornografice sau vulgare, defăimătoare, rasiste sau xenofobe şi nici nu trebuie sa contina scene de instigare la acte penale sau ilegale.

Participantii au obligatia de a nu incarca  fotografii cu copii minori sau alte persoane fizice majore.

În cazul în care fișierul incarcat de catre participant nu respectă prevederile sus mentionate, participantul va fi eliminat automat din baza de date pentru concurs.

5.3. Desemnarea câștigătorilor

În cadrul acestui concurs va avea loc o selecție a câștigătorilor în data de 14.05.2025, ora 14:00.

Desemnarea castigatorilor va fi realizată la sediul Organizatorului de către o comisie, formată din reprezentanți ai acestuia. Comisia va analiza toate desenele înscrise în concurs și va desemna câștigătorii în baza unor criterii subiective și creative, ținând cont de originalitate, creativitate, respectarea temei și respectarea condițiilor de înscriere specificate în regulament.

Organizatorul își rezervă dreptul de a nu efectua selecția și afișarea câștigătorilor în zilele de sâmbătă, duminică, precum și în timpul sărbătorilor legale.

 

6. Premiile concursului   

Etape

Premiul acordat si descrierea acestuia

Numar premii

Valoare premiu (TVA inclusa)

*in lei

1.

Vouchere de cumpărături

10

500

Valoarea totală a premiului este de 5000 lei cu TVA inclusă.

 

 

7. Publicarea, anunţarea și validarea câştigătorilor. Acordarea premiilor

7.1. Publicarea, anunţarea si validarea câştigătorilor

Câștigătorii vor fi anunțați în data de 14.05.2025, prin publicare pe site și contact direct pe e-mail.

Va fi desemnat un număr de câștigători egal cu numărul de premii acordate, respectiv 10 castigatori, precum și 3 rezerve.

 

7.2. Acordarea premiilor

Participanții desemnați câștigători în cadrul concursului „1 Iunie” vor primi un e-mail de informare din partea Organizatorului, transmis de la adresa redactie@kaufland.ro. Premiul va fi livrat direct pe e-mailul comunicat la inscriere, fără ca participanții să fie nevoiți să trimită documente suplimentare pentru validare.

În situația în care un participant câștigător dorește ca desenul înscris în concurs să fie utilizat în materiale publicitare Kaufland  inclusiv, dar fără a se limita la: panouri stradale (OOH), spoturi TV, medii online și social media, acesta va trebui să completeze și să semneze un acord de cesiune a drepturilor asupra desenului potrivit Legii nr. 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, fara nicio pretentie financiara sau de alta natura din partea participantului.

Premiile acordate nu sunt transmisibile și nu pot fi schimbate în bani sau în alte bunuri ori servicii. De asemenea, caracteristicile premiilor nu pot fi modificate la solicitarea câștigătorilor.

 

8. Taxe şi impozite

Organizatorul se obligă să calculeze, să rețină și sa vireze impozitul datorat pentru veniturile obtinute de catre câstigatori in conformitate cu Legea nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu acestea, fiind in sarcina exclusiva a castigatorului.

Premiile acordate în valoare individuală de până în 600 lei sunt neimpozabile.

Organizatorul nu va avea nicio răspundere faţă de eventualele cheltuieli efectuate de catre Castigator dupa intrarea în posesie a premiilor.

9. Prelucrarea datelor cu caracter personal

            Kaufland va prelucra datele personale colectate în condiţii de siguranţă şi confidenţialitate şi nu va dezvălui aceste date altor operatori sau imputerniciti. Prin natura structurii informatice, datele personale vor fi stocate si in Germania. Prin participarea la concurs, părinții/tutorii legali își exprimă acordul pentru prelucrarea datelor lor personale în scopul desfășurării concursului. Detalii complete pot fi consultate în politica de confidențialitate disponibilă pe site-ul Kaufland.

9.1. Procesam datele dumneavoastra cu caracter personal in urmatoarele situatii si pentru urmatoarele scopuri:

a) Înscrierea și participarea la  concurs

Datele colectate: nume, prenume, adresă de e-mail.

Scopurile prelucrării: participarea la concurs, validarea câștigătorului.

Prin publicarea comentariului care îndeplinește condițiile prevăzute la art. 5, participanții acceptă modalitatea de înscriere și desfășurare a concursului, în conformitate cu Regulamentul concursului, în temeiul art. 6 alin. 1 lit.b) din Regulamentul General de Protecție a Datelor (RGPD). Din perspectiva prelucrării datelor cu caracter personal, temeiul prelucrării datelor necesare pentru participarea la concurs este reprezentat de contractul încheiat de participanți prin acceptarea prevederilor prezentului Regulament.

b) Intrarea in posesie a premiilor concurs  

Datele Colectate: nume, prenume, adresă de e-mail.

Scopurile colectarii: inmanarea premiilor și îndeplinirea obligației legale în materie fiscală.

Pentru a putea intra in posesia premiilor  , Kaufland proceseaza datele dumneavoastra cu caracter personal, in conformitate cu art.6, alin 1 lit.b) GDPR pentru a va putea transmite premiile castigate.

c) Publicarea numelui câștigătorului

Datele prelucrate: nume, prenume.

Scop: asigurarea transparenței mecanismului concursului 

Temeiul legal al prelucrării îl constituie, art. 6 alin 1 lit. c) din RGPD, respectiv obligația legală prevăzută de dispozițiile art. 42 alin. (2) din OG nr. 99/2000. Lista câștigătorilor se va șterge de pe pagina de internet a Organizatorului după maximum 30 de zile de la data încheierii concursului.

d) Publicarea desenului în mediile de comunicare Kaufland

Datele colectate: nume, prenume, adresă de e-mail, semnătura, acordul de cesiune, adresa locuinței, număr de telefon[MC1] [LP2] [MA3] .

Scopurile colectării: utilizarea desenului în materialele de comunicare și publicitate ale Kaufland (ex: panouri stradale, TV, social media, online), precum și îndeplinirea obligațiilor legale privind drepturile de autor și de imagine.

În cazul în care tutorele sau părintele legal își exprimă acordul ca desenul copilului să fie folosit în scopuri de promovare și comunicare, Kaufland va prelucra datele cu caracter personal în temeiul art. 6 alin. 1 lit. b) din Regulamentul (UE) 2016/679 (GDPR) –reprezentat de acordul de cesiune.

Aceste date sunt necesare pentru a garanta respectarea drepturilor de autor și pentru a permite publicarea legală a desenului copilului în mediile menționate.

e) Contestatii si Reclamatii

Datele Colectate: Nume si Prenume, numar de telefon, adresa de corespondenta si alte date ce pot aparea in e-mailul transmis catre adresa indicata la punctul 10, pe care Kaufland nu le cere in mod expres.

Pentru a putea solutiona contestatiile si reclamatiile, Kaufland proceseaza datele dumneavoastra cu caracter personal  in interesul sau legitim, in conformitate cu art.6, alin 1 lit. f) GDPR. Interesul legitim al Kaufland rezultă din dorința de a servi interesele și de a răspunde cererilor clienților noștri.

Toate datele cu caracter personal pe care le furnizează participanții în cadrul cererilor (sugestii, aprecieri sau critici), prin intermediul acestei pagini de internet sau prin e-mail, sunt șterse de Kaufland cel târziu după 90 de zile de la răspunsul final care a fost oferit sau sunt anonimizate în siguranță. Păstrarea pe o durată de 90 de zile se explică prin faptul că, rareori, se poate întâmpla ca participanții, în calitate de clienți, să contacteze Kaufland din nou în legătură cu un răspuns în aceeași privință, iar Kaufland trebuie să poată consulta corespondența anterioară. Experiența a arătat că, de regulă, după 90 de zile, nu mai apar întrebări referitoare la răspunsurile Kaufland.

9.2. Drepturile participanților în calitate de persoane vizate

Conform art. 15 alin. (1) din RGPD, ai dreptul de a obține în mod gratuit, la cerere, informații despre datele tale cu caracter personal, stocate de Kaufland.

În plus, ai dreptul de a solicita rectificarea datelor (art. 16 din RGPD), de a șterge (art. 17 din RGPD) şi de a restricționa (art. 18 din RGPD) prelucrarea datelor cu caracter personal.

În măsura în care prelucrarea datelor se bazează pe art. 6 alin. (1) lit. (e) sau (f) din RGPD, ai la dispoziție un drept de opoziție, conform art. 21 din RGPD. În măsura în care te opui unei prelucrări a datelor, aceasta nu mai este valabilă pe viitor, exceptând cazul în care operatorul demonstrează ca are motive imperioase care justifică prelucrarea și care prevalează asupra intereselor, drepturilor și libertăților persoanei vizate.

În cazul în care prelucrarea este întemeiată pe contract sau consimțământ și se realizează prin mijloace automatizate, ai la dispoziție un drept de portabilitate al datelor, conform art. 20 din RGPD.

În măsura în care prelucrarea datelor se bazează pe consimțământ, conform art. 6 alin. (1) lit. (a) sau art. 9 alin. (2) lit. (a) din RGPD, acesta poate fi oricând revocat, cu efect în viitor, fără ca acest lucru să afecteze legalitatea prelucrării anterioare.

În situațiile menționate anterior, în cazul în care există întrebări deschise sau în cazul reclamațiilor în scris sau prin e-mail, te rugăm să te adresezi responsabilului cu protecția datelor.

În plus, dispui de dreptul de a depune reclamații la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.

9.3. Participanții își pot exercita drepturile menționate la 9.2. prin trimiterea unui e-mail, la adresa: protectiadatelor@kaufland.ro  sau a unei cereri scrise la adresa: Kaufland Romania SCS, Str. Barbu Văcărescu, nr. 120-144, Sector 2, București, în atenția Departamentului de Protecție a Datelor.

De asemenea, participanții pot depune o plângere la ANSPDCP, accesând site-ul: http://www.dataprotection.ro.

10. Contestaţii

10.1. Participanţii concursului pot formula o contestaţie pentru orice nemultumire cu privire la desfasurarea concurs   in termen de 5 zile de la data publicarii  castigatorilor, prin trimiterea unui mesaj la adresa de e-mail client@kaufland.ro împreună cu datele de contact (nume si prenume complet). Contestaţia se va analiza de către o comisie desemnată de Organizator, în termen de 48 de ore de la înregistrarea acesteia, respectiv intr-un termen de 96 de ore în cazul contestaţiilor primite sâmbăta sau duminica sau în zilele nelucrătoare. Raspunsurile la sesizările trimise, conform procedurii, se oferă în scris, prin e-mail, în termenul legal de maxim 30 de zile calendaristice.

10.2. Eventualele litigii apărute între Organizator și Participanții la prezenta Campanie, se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești competente de la sediul Organizatorului.

11. Răspunderea Organizatorului

            Organizatorul nu isi asuma nicio responsabilitate pentru vreun eveniment care determină imposibilitatea participarii persoanelor interesate la concurs sau care afecteaza buna desfasurare a activitatilor descrise in prezentul Regulament Oficial, ca urmare a unor restrictii sau a altor limitari specifice serviciilor oferite.

           Raspunderea Organizatorului este strict limitata la acordarea premiilor stabilite.                         

           Organizatorul nu-si asuma raspunderea pentru niciun accident suferit de catre castigator sau pentru orice alte daune intervenite in legatura cu premiul oferit.  

Dreptul de proprietate asupra premiului apartine in exclusivitate castigatorului, care indeplineste conditiile impuse de Regulament. Organizatorul nu isi asuma raspunderea pentru eventualele dispute legate de dreptul de proprietate asupra premiului.

Participantii care au pierdut calitatea de potentiali castigatori sau de castigatori, nu au dreptul sa solicite prin niciun alt mijloc atribuirea vreunuia dintre premii.

            Raspunderea Organizatorului este de asemenea limitata si de cazurile mentionate in Art. 5 al prezentului Regulament.

            Organizatorul nu îşi asumă nicio raspundere cu privire la nefuncţionarea reţelelor de telefonie fixă şi/sau mobilă sau a reţelelor de Internet.

           Organizatorul nu îşi asumă nicio raspundere în cazul în care îi sunt comunicate informaţii false sau eronate.

12. Întreruperea sau Încetarea concurs  

Organizatorul poate intrerupe desfasurarea concurs  , inaintea expirarii termenului prevazut pentru desfasurarea acesteia, in urmatoarele situatii:

-au aparut  probleme tehnice ce nu s-au putut rezolva in timp util astfel incat sa nu se pericliteze desfasurarea  concurs  ,  nu s-a putut realiza o zi din cadrul concurs   sau pagina de Facebook a societatii Kaufland Romania nu a functionat in mod corespunzator, din motive independente de voinţa Organizatorului.

-intrarea in vigoare, în interiorul perioadei de derulare a concurs  , a unei legi care interzice desfăşurarea concursurilor  de genul celei desfasurate de catre Organizator sau care stabileşte sancţiuni profesionale sau financiare pentru Organizatorul concurs  .

Intreruperea derulării concursului  poate fi temporară sau definitivă, în funcţie de motivele mentionate mai sus. Orice întrerupere a concursului va fi anunţată de Organizator, împreună cu motivul acesteia, prin aceleaşi mijloace de publicitate utilizate ca şi pentru concurs. Dacă acest lucru nu este tehnic posibil, publicitatea se va putea efectua în ziarul Kaufland/pe site-ul Kaufland.

            Prezentul concurs  poate înceta înainte de termenul stabilit in cazul aparitiei unui eveniment ce constituie forta majora*, prin decizia Organizatorului sau in cazul schimbarii cadrului legislativ astfel incat organizarea si desfasurarea concursului sa presupuna marirea bugetului alocat acestui proiect.

*Forţa Majoră, convenită ca fiind evenimentul imprevizibil şi de neînlăturat, petrecut după intrarea în vigoare a prezentului Regulament şi care împiedică părţile să-şi îndeplinească obligaţiile contractuale, exonerează de răspundere partea care o invocă.

În interesul prezentului Regulament constituie cazuri de Forţă Majoră si următoarele evenimente:

a.    avarierea sistemului informatic de stocare a datelor participanţilor la concurs, determinând imposibilitatea identificării persoanelor participante sau ale celor câştigătoare;

b.    tentative de fraudă ale mecanismului concursului prin mijloace electronice sau alte mijloace.

Enumerarea de mai sus nu este limitativă fiind utilizată numai în scop exemplificativ. Dacă o situaţie de forţă majoră, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de voinţa sa, împiedică sau întârzie total sau parţial executarea Regulamentului si continuarea concurs  , Organizatorul va fi exonerat de răspunderea privind îndeplinirea obligaţiilor sale pentru perioada în care această îndeplinire va fi imposibilă sau întârziată. În cazul în care invocă forţa majoră, Organizatorul este obligat să comunice existenţa acesteia participanţilor concurs  , în termen de 5 (cinci) zile lucrătoare de la apariţia cazului de forţă majoră.

Prezentul concurs mai poate inceta înainte de împlinirea perioadei stabilite ori poate fi suspendată oricând în baza liberei decizii a Organizatorului, cu condiția ca acesta să comunice în prealabil o astfel de situație și cu respectarea prevederilor art. 1 de mai sus.

13.     Regulamentul concursului  

Prin participarea la acest concurs, participanţii sunt de acord să respecte şi să se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si condiţiilor prezentului Regulament.

Regulamentul oficial al concursului Kaufland „1 iunie” este disponibil în mod gratuit pe site-ul oficial al Kaufland Romania – www.kaufland.ro/noutati/concurs-1-iunie. Orice modificare a regulilor de participare la acest concurs, a modului de desfăşurare a acestuia, a perioadei valabilităţii acestuia, va fi anunţată public de Organizator pe site-ul oficial al Kaufland România.