Se încarcă lista de magazine

Se încarcă...
Oferte afișate pentru

Ultimul magazin selectat

Regulamentul campaniei promoționale „Reduceri pentru angajați”

1.      Organizatorul

Organizatorul campaniei promoționale „Reduceri pentru angajați ”este Kaufland România Societate în Comandită, cu sediul în Str. Barbu Văcărescu, nr. 120 - 144, sector 2, 020284, București, înmatriculată la Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul București sub numărul J2003017052408, CUI RO 15991149 (denumită în continuare „Kaufland Romania”, Kaufland” și/sau „Organizator”), număr de telefon al clientului Kaufland: 0800.080.888 (apelabil gratuit în rețelele Vodafone, Orange, Telekom, UPC România și RCS&RDS și program de lucru de luni până vineri de la 08:00 la 20:00 și sâmbăta de la 08:00 la 17:00).

Campania se va derula conform prevederilor prezentului Regulament Oficial (denumit în continuare „Regulament”), fiind obligatoriu pentru toți participanții. Prezentul Regulament este disponibil spre consultare în mod gratuit tuturor participanților pe site-ul www.kaufland.ro/angajati.

Organizatorul își rezervă dreptul de a completa și/sau modifica prezentul Regulament, precum și dreptul de a suspenda și/sau înceta și/sau întrerupe și/sau prelungi desfășurarea campaniei, cu condiția înștiințării în prealabil a participanților. Orice modificare și/sau completare la acest Regulament se va face prin acte adiționale, acte care vor fi comunicate pe www.kaufland.ro/angajati. Modificările produc efecte de la data publicării lor pe site-ul www.kaufland.ro/angajati. Organizatorul nu își asumă răspunderea pentru luarea la cunoștință a modificărilor de către participanți, atâta timp cât acestea sunt afișate pe site-ul mai sus amintit.

2.      Locul de desfăşurare şi durata campaniei

Campania se desfășoară în perioada 13-18.10.2025, după cum urmează:

3.      Dreptul de participare

La această campanie pot participa toți angajații Kaufland România SCS utilizatori ai programului de loialitate Kaufland Card, persoane fizice, cetățeni cu domiciliul stabil sau reședința în România, care indeplinesc condițiile de participare ce vor fi detaliate mai jos.

Pentru evitarea oricărui dubiu, persoanele juridice nu pot participa în prezenta campanie. Participanții pot lua parte la campanie doar în calitate de persoane fizice. În scopurile prezentului Regulament Oficial, prin persoană juridică se înțelege orice entitate care nu intră în categoria persoanelor fizice.

Participarea la această campanie presupune cunoașterea și acceptarea integrală, expresă și neechivocă a prezentului Regulament.

4.      Mecanismul campaniei

4.1.Înscrierea

Pentru a se înscrie în campanie, participantul trebuie să întrunească cumulativ următoarele condiții de participare:

a.       Să fie angajat activ Kaufland România SCS, indiferent de norma de lucru, departamentul din care face parte sau vechimea sa în cadrul companiei, indiferent dacă contractul este suspendat temporar din orice motiv (creștere copil, concediu sabatic, concediu fără plată, etc)

b.      Să fie înscris în programul de loialitate Kaufland Card prin aderarea la regulamentul Kaufland Card și să dețină un cont digital

c.       Să aibă completate în profilul Kaufland Card numele și prenumele real.

d.      Să se înregistreze în perioada 01.09 – 18.10 în campanie pe completând corect și complet următoarele informații:

ü  Nume, prenume.

ü  Număr Kaufland Card din 16 cifre care începe cu 60040.

ü  Marcă angajat formată din 8 cifre, care începe cu 6.

4.2.Validarea înscrierii

Se consideră că participantul este înscris în mod valabil, dacă întrunește concomitent următoarele condiții:

-          Este angajat activ Kaufland România SCS, indiferent de norma de lucru, departamentul din care face parte sau vechimea sa în cadrul companiei.

-          Deține un cont Kaufland Card digital și a aderat la Condițiile de utilizare a programului de loialitate Kaufland Card.

-          Numele și prenumele înscrise în contul Kaufland Card sunt corecte, complete și reale.

-          Marca de angajat este corectă, conform sistemului de centralizare a angajaților aparținând departamentului de resurse umane.

-          Numărul de Kaufland Card înscris este valid, activ și aparține persoanei înscrise.

Un angajat se poate înscrie o singură dată folosind numărul său de marcă și numărul Kaufland Card. Înregistrările multiple vor fi eliminate, dublurile numerelor de marci având întâietate, apoi numerele de Kaufland Card.

4.3.Alocarea reducerilor

Reducerea acordată angajaților în cadrul campaniei promoționale se realizează prin diminuarea valorii coșului de cumpărături, alocată în contul Kaufland Card înscris de angajat pe kaufland.ro/angajati.

Valoarea reducerii este reprezentată de 20% din valoarea celui mai mare coș de cumpărături efectuat de angajat în perioada 13-18.10.2025 cu scanarea Kaufland Card înscris

Valoarea maximă a reducerii acordate este de 500 lei, TVA inclus.

Valabilitatea reducerii este de 60 de zile de la momentul alocării sale, se folosește prin activarea ei în aplicație și scanarea Kaufland Card la casa de marcat la un bon fiscal de valoare cu 1 leu mai mare decât suma reprezentată de cei 20% din valoarea celui mai mare coș de cumpărături efectuat de angajat cu scanarea Kaufland Card înscris în campanie în perioada 13-18.10.2025.Reducerea va fi alocată în contul Kaufland Card al angajatului înscris până la data de 01.11.2025.

Dacă angajatul își întrerupe activitatea și s-a înscris în platforma dedicată, el va primi reducerea inclusiv pentru ultima lună în care a fost activ.

Organizatorul își rezervă dreptul de a nu aloca reducerea angajaților cu înscrieri eronate, incomplete și multiple.

Fiecare client care deține un cont digital poate primi reducerea o singură dată. Dacă din motive independente de Kaufland, angajatul nu poate intra în posesia reducerii, Organizatorul își rezervă dreptul de a-l anula.

5.      Valoarea reducerilor

5.1.În cadrul acestei campanii se acordă următoarele reduceri:


Nr crt.

Reducerea acordată și descrierea acesteia

Număr reduceri

Valoarea

reducerilor

(în lei, TVA inclusă)

1

Reduceri la coșul de cumpărături, alocate în contul Kaufland Card al angajatului, în valoare maximă de 500 lei, TVA inclus, valabile 60 de zile după activarea în aplicație și utilizabile o singură dată.

La valoarea totală a coșului de cumpărături pentru aplicarea promoției nu vor fi incluse produsele din tutun, produsele conexe, dispozitivele și accesoriile de utilizare, reîncărcare sau încălzire a acestora, formule de lapte <1 an și hrană pentru bebeluși până la 6 luni.

 

~17.000

maxim 8,500,000

Valoarea totală a premiilor este de maxim 8,500,000 lei, TVA inclus.

  1. Acordarea reducerilor

Reducerile de 20% alocate prin Kaufland Card se alocă până pe data de 01.11.2025, pentru cumpărăturile efectuate în perioada 13-18.10.2025. Valoarea și valabilitatea reducerilor, precum și mecanismul detaliat al acestora vor fi înscrise în cadrul descrierii din aplicație.

Dacă oricare dintre reduceri nu a putut fi acordată angajatului  din cauza faptului că nu este îndeplinită oricare dintre condițiile menționate în prezentul Regulament, sau din oricare alt motiv (de exemplu angajatul și-a șters contul Kaufland Card pe durata prezentei campanii) Organizatorul își rezervă dreptul de a-l anula.

Angajații nu au posibilitatea de a primi contravaloarea în bani și nici să solicite schimbarea caracteristicilor reducerilor. Reducerile nu sunt transmisibile altei persoane.

Organizatorul nu își asumă răspunderea în cazul în care reducerile nu au fost utilizate de angajați în perioada de valabilitate a lor, orice solicitare de retransmitere ulterioară nefiind luată în considerare.

Reducerile se alocă în contul Kaufland Card aferent numărului de Kaufland Card înscris de angajat pe kaufland.ro/angajati. Dacă un angajat deține mai multe conturi Kaufland Card, responsabilitatea de a se conecta în cel corect pentru a revendica reducerea îi revine acestuia în totalitate, de asemenea și cea de a scana codul QR aferent codului corect la casa de marcat pentru a revendica reducerea.

Imaginile folosite pe materialele de promovare sunt doar cu titlu de prezentare.

     9. Prelucrarea datelor cu caracter personal

Condiții generale de prelucrare a datelor cu caracter personal

Kaufland va prelucra datele personale colectate în condiții de siguranță şi confidențialitate și nu va dezvălui aceste date altor operatori. Prin natura structurii informatice, datele personale vor fi stocate și în Germania.

9.1 Participarea la campanie

Datele colectate: Numărul de card Kaufland Card digital numele și prenumele participantului, numărul de marcă al angajatului.

Scopurile procesării: participarea la campanie, validarea și acordarea reducerii.

Temeiul juridic al prelucrarii este Contractul, respectiv aderarea participantilor la prezentul Regulament si la Termenii si Conditiile Kaufland Card, in conformitate cu Regulamentul General de Protecție a Datelor (GDPR), art. 6, alin 1 lit. b).  Datele cu caracter personal ale participanților colectate în scopul participării la campanie se vor păstra pe o perioadă de maximum 30 de zile de la data încheierii campaniei.

9.2 Intrarea în posesia reducerilor

Datele colectate: numele, prenumele, numărul de card Kaufland Card digital, marcă angajat

Scopurile colectării: acordarea reducerilor.

Pentru a putea intra în posesia reducerilor, Kaufland procesează datele cu caracter personal ale participanților, în conformitate cu art. 6, alin 1 lit.b) GDPR în vederea alocării reducerilor in Kaufland Card.

Datele cu caracter personal câștigătorilor sunt procesate in scopul derularii prezentei campanii și vor fi stocate pentru o perioadă de 1 an de la data finalizarii campaniei. Datele cu caracter personal ale utilizatorilor de Kaufland Card în general se stochează conform prevederilor politicii de confidențialitate și a termenilor și condițiilor de utilizare Kaufland Card în vigoare.

9.3 Contestații și reclamații

Datele colectate: nume și prenume, număr de telefon, număr marcă, adresa de e-mail și alte date ce pot apărea în e-mailul transmis către adresa indicată la punctul 10 de mai jos, pe care Kaufland nu le cere în mod expres.

Pentru a putea soluționa contestațiile și reclamațiile, Kaufland procesează datele cu caracter personal ale participanților în interesul său legitim, în conformitate cu art. 6, alin 1 lit. f) GDPR. Interesul legitim al Kaufland rezultă din dorința de a servi interesele și de a răspunde cererilor participanților.

Toate datele cu caracter personal pe care le furnizează participanţii în cadrul cererilor (sugestii, aprecieri sau critici), prin intermediul paginii de internet sau prin e-mail, sunt șterse de Kaufland cel târziu după 90 de zile de la răspunsul final care a fost oferit sau sunt anonimizate în siguranță. Păstrarea pe o durată de 90 de zile se explică prin faptul că, rareori, se poate întâmpla ca participanţii, în calitate de clienţi, să contacteze Kaufland din nou în legătură cu un răspuns în aceeași privință, iar Kaufland trebuie să poată consulta corespondența anterioară. Experiența a arătat că, de regulă, după 90 de zile, nu mai apar întrebări referitoare la răspunsurile Kaufland.

9.4 Drepturile participanților

În temeiul dispozițiilor GDPR (art. 15) aveți dreptul de a solicita o copie a datelor cu caracter personal pe care le prelucrăm în ceea ce vă privește. Termenul de răspuns la o astfel de solicitare este de 30 de zile.

Vă puteți exercita următoarele drepturi:

• De acces și de obținere a unei copii a datelor pe care le prelucrăm în ceea ce vă privește;

• Retragere a consimțământului;

• De rectificare a datelor inexacte;

• De ștergere a datelor, în cazul în care prelucrarea nu mai este necesară în vederea atingerii scopului preconizat al prelucrării;

• De opoziție în ceea ce privește prelucrările întemeiate pe interesul legitim al Kaufland sau comunicările de marketing;

• De portabilitate și de restricționare a prelucrării.

9.5. Participanții își pot exercita drepturile menționate la 9.4. prin trimiterea unui e-mail, la adresa: protectiadatelor@kaufland.ro sau a unei cereri scrise la adresa: Kaufland Romania SCS, Str. Barbu Văcărescu, nr. 120-144, Sector 2, București, în atenția Departamentului de Protecție a Datelor.

De asemenea, participanții au dreptul să depună o plângere la ANSPDCP, accesând site-ul: https://www.dataprotection.ro

Mai multe detalii despre Politica de Confidențialitate și despre drepturile participanților sunt la adresa web: https://www.kaufland.ro/regulament-privind-protectia-datelor.html.

10.  Reclamații

Reclamațiile cu privire la desfășurarea Campaniei se pot transmite către canalele interne declarate, spefice angajaților.

11.  Răspunderea Organizatorului

Organizatorul nu își asumă nicio responsabilitate pentru vreun eveniment care determină imposibilitatea participării persoanelor interesate la campanie sau care afectează buna desfășurare a activităților descrise în prezentul Regulament, ca urmare a unor restricții sau a altor limitări specifice serviciilor oferite.

Răspunderea Organizatorului este strict limitată la acordarea reducerilor stabilite.

Organizatorul nu-și asumă răspunderea pentru niciun accident suferit de către angajat sau pentru orice alte daune intervenite în legătură cu reducerile oferite.  

Dreptul de proprietate asupra reducerii aparține în exclusivitate angajatului care îndeplinește condițiile impuse de Regulament. Organizatorul nu își asumă răspunderea pentru eventualele dispute legate de dreptul de proprietate asupra reducerii.

Organizatorul nu își asumă nicio răspundere cu privire la nefuncționarea rețelelor de telefonie fixă și/sau mobilă sau a rețelelor de Internet.

Participanții care au pierdut calitatea de angajat nu au dreptul să solicite prin niciun alt mijloc atribuirea vreunuia dintre reduceri. Răspunderea Organizatorului este, de asemenea, limitată și de cazurile menționate în Art. 5 al prezentului Regulament.

12.  Întreruperea sau încetarea campaniei

Organizatorul poate întrerupe desfășurarea campaniei, înaintea expirării termenului prevăzut pentru desfășurarea acesteia, în următoarele situații:

- au apărut probleme tehnice ce nu s-au putut rezolva în timp util astfel încât să nu se pericliteze desfășurarea campaniei, sau site-ul societății Kaufland Romania/ aplicația mobilă Kaufland – Oferte și noutăți nu a funcționat în mod corespunzător, din motive independente de voința Organizatorului.

Întreruperea derulării campaniei poate fi temporară sau definitivă, în funcție de motivele menționate mai sus. Orice întrerupere a campaniei va fi anunțată de Organizator, împreună cu motivul acesteia, prin aceleași mijloace de publicitate utilizate ca și pentru campania prezentă. Dacă acest lucru nu este tehnic posibil, publicitatea se va putea efectua în ziarul Kaufland/pe site-ul Kaufland.

Prezenta campanie poate înceta înainte de termenul stabilit în cazul apariției unui eveniment ce constituie forță majoră*, prin decizia Organizatorului sau în cazul schimbării cadrului legislativ astfel încât organizarea și desfășurarea campaniei să presupună mărirea bugetului alocat acestui proiect.

*Forța Majoră, convenită ca fiind evenimentul imprevizibil și de neînlăturat, petrecut după intrarea în vigoare a prezentului Regulament și care împiedică părțile să-și îndeplinească obligațiile contractuale, exonerează de răspundere partea care o invocă.

În interesul prezentului Regulament constituie cazuri de Forță Majoră și următoarele evenimente:

a.    avarierea sistemului informatic de stocare a datelor participanților la campanie, determinând imposibilitatea identificării persoanelor participante.

b.    tentative de fraudă ale mecanismului campaniei prin mijloace electronice sau alte mijloace.

Enumerarea de mai sus nu este limitativă, fiind utilizată numai în scop exemplificativ. Dacă o situație de forță majoră, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de voința sa, împiedică sau întârzie total sau parțial executarea Regulamentului și continuarea campaniei, Organizatorul va fi exonerat de răspunderea privind îndeplinirea obligațiilor sale pentru perioada în care această îndeplinire va fi imposibilă sau întârziată. În cazul în care invocă forța majoră, Organizatorul este obligat să comunice existenta acesteia participanților, în termen de 5 (cinci) zile lucrătoare de la apariția cazului de forță majoră.

  1. Regulamentul

Prin participarea la aceasta campanie, angajații sunt de acord să respecte și să se conformeze tuturor prevederilor, termenilor și condițiilor prezentului Regulament.

Regulamentul oficial

este disponibil în mod gratuit pe www.kaufland.ro/angajati. Orice modificare a regulilor de participare la campanie, a modului de desfășurare a acesteia, a perioadei valabilității acesteia, va fi anunțată public de Organizator pe website-ul companiei și pe canalele interne de comunicare