Se încarcă lista de magazine

Se încarcă...

Mic dejun demn de un campion

Anca Alungulesei, expert în nutriție și trainer în alimentația raw vegan, prezintă rețeta acestei săptămâni: Mic dejun demn de un campion.

Vezi de ce ingrediente ai nevoie și cum se prepară.

Ingrediente

https://media.kaufland.com/images/PPIM/AP_Content_150/rum/99/65/Asset_1759965.jpg
  • lapte de migdale: 100 ml
  • fulgi de ovăz: 40 g
  • caise deshidratate tăiate mărunt: 5 g
  • semințe de in hidratate: 5 g
  • semințe de floarea soarelui: 5 g
  • nuci zdrobite ușor: 10 g
  • rondele de banană: 30 g
  • scorțișoară: 1 g
  • ulei de in: 5 ml

Decor: banană și coacăze proaspete

Număr porții: 1 porție de 150 g
Durată: cel mult 45 de minute
Complexitate: simplu

Modul de preparare

Pasul 1

https://media.kaufland.com/images/PPIM/AP_Content_150/rum/02/00/Asset_1760200.jpg

Se pun semințele de in la hidratat în apă (30 minute).

Se amestecă laptele vegetal cu fulgii de ovăz şi caisele deshidratate şi se lasă la înmuiat cel puţin 30 de minute la temperatura camerei.

Modul de preparare

Pasul 2

https://media.kaufland.com/images/PPIM/AP_Content_150/rum/03/93/Asset_1760393.jpg

Se adaugă restul ingredientelor: caise, semințele de in și de floarea soarelui, nucile și scorțișoara.

Modul de preparare

Pasul 3

https://media.kaufland.com/images/PPIM/AP_Content_150/rum/04/64/Asset_1760464.jpg

La final, se transferă totul într-un pahar de servit sau bol peste care se adaugă uleiul de in, se omogenizează și se decorează cu felii de banană și coacăze proapete.

Sfat: se poate servi pe loc sau se poate lua la birou. Poate fi o gustare excelentă de la ora 11:00.

 

Află mai multe

Beneficiile inului

Vedeta acestei rețete o reprezintă inul, sub formă de semințe, dar și de ulei.
Inul are o acțiune antiinflamatorie asupra organismului și laxativă, datorită mucilagiilor pe care le conține. Cea mai bună modalitate de a consuma semințe de in este prin hidratarea acestora. În nici 10 minute vom observa că ele devin mucilaginoase, fapt care ne indică că sunt tocmai bune de consum. Aceste mucilagii au rolul de a calma mucoasele iritate ale sistemului digestiv. Uleiul de in, presat la rece, este bogat în lignani (compuși din plante cu capacitate antioxidantă) cu puternice proprietăți antivirale și antibacteriene.

Informații nutriționale

Valori nutritive (per porție/ 100 g):

  • Energie: 271 kcal
  • Carbohidrați: 40,1 g
  • Proteine: 11 g
  • Grăsimi: 14,8 g
  • Fibre: 10 g

Mai vrei?

Noi rețete în fiecare luni

https://media.kaufland.com/images/PPIM/AP_Content_150/rum/88/81/Asset_1758881.jpg

Ți-a plăcut această rețetă și vrei să mai încerci alte preparate raw vegan? Atunci fii alături de noi. În fiecare luni, expertul nostru în alimentație raw vegan, Anca Alungulesei, ți-a pregătit o nouă rețetă  la fel de interesantă și ușor de pregătit.

Descoperă-le pe toate și spor la gătit!.