Se încarcă lista de magazine

Se încarcă...
Nu e magazinul corect? Alege altul!
Modifică
Oferte afișate pentru

Ultimul magazin selectat

Tipic mie: Conservatorul

Conservatorul

Rutina te ajută să-ți structurezi viața cotidiană, dar puțină diversitate în privința alimentației nu strică.

În loc să mănânci la micul dejun clasicele cereale, încearcă o rețetă diferită de sendviș – baghetă, mozzarella, roșii și salată. Acesta îți va oferi mai multă energie, la un conținut de zahăr mult mai redus.

Iar la masa de prânz, încearcă asocieri noi de ingrediente. De exemplu, poți testa o salată cu șuncă presată, ridichi și castraveți. Este ușor de transportat și poți să o pregătești de acasă pentru la birou. Astfel, poți să sari peste mesele clasice compuse din carne și o garnitură de legume.

Seara este important să reduci carbohidrații din alimentație și să gătești o cină necomplicată, însă echilibrată! Recomandarea noastră: piept de curcan cu terină de legume sau somon cu sparanghel. Ambele preparate deservesc toate grupele nutritive, astfel încât să nu mai ai seara târziu poftă de o gustare.

Iar dacă îți este poftă de dulciuri sau chipsuri, atunci apelează la alternative mai sănătoase. O farfurie mică cu fructe în loc de ciocolată sau un amestec de fructe uscate și nuci în loc de chipsuri condimentate sunt favoritele noastre. De altfel, este valabil și pentru băuturile de seară. În loc de berea rece după încheierea programului de lucru, mai bine mixează un delicios ceai de ghimbir cu miere și lămâie și bucură-te de o seară relaxantă!