Se încarcă lista de magazine

Se încarcă...
Nu e magazinul corect? Alege altul!
Modifică
Oferte afișate pentru

Ultimul magazin selectat

Tipic mie: Comodul

Comodul

Odată cu anul nou ți-ai promis probabil să slăbești câteva kilograme, să te hrănești mai sănătos și să faci mai multă mișcare. Cu puțin efort, este mai simplu decât crezi să duci la îndeplinire acest obiectiv.

Înainte să pleci la muncă, este recomandat să începi ziua cu un pahar de energie. Poți încerca un smoothie verde delicios, iar zilnic poți încerca noi variante de combinații de legume sau fructe.

Pentru muncă, ai în vedere să-ți iei la pachet masa de prânz și o gustare. De exemplu, în loc de snackurile clasice, poți să încerci un sendviș cu ou, verdeață, roșii și cașcaval. La prânz, poți să-ți pregătești o salată în doar câteva minute. Legumele le poți tăia de acasă, iar într-un borcănel pregătește un dressing făcut în casă din oțet balsamic, ulei de măsline, sare, piper, muștar, lămâie, verdețuri. Adaugă lângă o felie de pâine din cereale integrale și astfel vei avea un prânz sănătos și plin de vitamine.

Include în alimentația zilnică uleiuri și grăsimi sănătoase. Pentru asta, este necesar să consumi avocado, nuci nesărate, (ulei de) măsline sau pește (somon și macrou). În schimb, renunță la alimente care conțin acizi grași saturați, respectiv la chipsuri, cartofi prăjiți, smântână sau cârnați grași.

Seara este cel mai bun moment pentru activități sportive. Poți alege între un antrenament la sală ușor sau o plimbare prelungită. Planifică-ți să faci mișcare de trei ori pe săptămămână, după terminarea programului de lucru. Apoi savurează o cină ușoară bogată în proteine, care să susțină refacerea musculară. Ce părere ai, de ex. de omleta noastră cu ciuperci, care are o perioadă de preparare de sub 30 de minute?

În plus, redu seara și consumul de carbohidrați. Iar dacă nu poți face acest lucru în unele zile, atunci încearcă rețeta de gyros, care este mai bun decât o pizza comandată.