Compania

Valorile noastre

Satisfacția clientului determină acțiunile noastre

Satisfacţia clientului se află în centrul activităţii noastre zilnice. Deoarece noi suntem mulțumiți numai atunci când clienții noștri sunt mulțumiți. 

 

În acest sens am dezvoltat pricipiile companiei și cultura organizațională. Avem convingerea că numai o echipă formată din angajați mulțumiți poate să îndeplinească așteptările clienților noștri. 

Principiile companiei

Aflați mai multe despre principiile companiei, valabile atât în magazine cât și în sediul central și în centrele logistice.

 

Cultură organizațională

Punem un accent deosebit pe un climat de lucru pozitiv, bazat pe echitate şi pe respect în relaţiile cu clienţii, angajaţii şi partenerii.

 

Compliance la Kaufland

Dintotdeauna am pus mare preţ pe respectarea legislaţiei în vigoare, în toate activităţile noastre comerciale.

 

Bune practici de afaceri

Aderând din proprie inițiativă la principiile „Supplychaininitiative“, ne luăm angajamentul de a respecta practici corecte de afaceri.

 

Oferta actuală

Newsletter

Pagina de Facebook

Site-ul nostru folosește cookie-uri, pentru a garanta o navigare simplă și potrivită cu interesele utilizatorilor. Aflați mai multe despre utilizarea cookie-urilor și posibilitatea de dezactivare a acestora din Regulamentul privind protecţia datelor.